Tomski Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Witam Jak to zwykle bywa po zakupie auta pewne rzeczy zaczynaja wychodzic. Mianowicie auto jest po wymianie dwoch wahaczy lewa/przod poniewaz przy gwaltownym nacisnieciu hamulca slychac bylo mocny stuk.Problem nie zniknal ale poprawil sie w znaczynym stopniu.I teraz nie wiem czy to jest przyczyna drgan przy predkosci 90-100km/h czy jest jeszcze cosik...I tu kilka opcji : 1.czy jest jakies lozysko w gniezdzie amortyzatora? 2.niewywazone kola 3.zbierznosc kol 4.uzywane opony na wykonczeniu Ktore z opcji mozna zepchnac na drugi plan ? Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 3- wykluczone 2- najbardziej prawdopodobne. Wahacze powinno sie wymieniac parami, tzn lewa i prawa strona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Wahacze powinno sie wymieniac parami, tzn lewa i prawa strona. A to mnie zastanowiło .... po co wymieniac 4 wahacze jesli padnie tylko jeden swożen np z górnego wahacza ? mozesz to jakos uzasadnic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Wahacze powinno sie wymieniac parami, tzn lewa i prawa strona. Dzieki. Prawa strona wydaje sie byc sprawna,tym bardziej ze kolor wahaczy wskazuje ze byly juz wymieniane i to nie dawno. Zapomnialem dodac ze drgan nie ma na kierownicy tylko na budzie a fotel pasazera sie rowniez trzesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 A wracając do listy to 1. jest łozysko 2. warto sprawdzic kółka 3. co do zbieżności to oglądnij opony czy ktorejs bardziej nie zbiera od wewnatrz 4. czasem własnie człowiek powymienia całą zawieche a winne będą zużyte oponki Tomski to co tak cicho siedzisz , 7 na podwórku a na forum cisza jak na pogrzebie organisty chyba ze gdzies wrzucałes temata o nowym nabytku a ja ..... go przeoczyłem :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Tomski to co tak cicho siedzisz , 7 na podwórku a na forum cisza jak na pogrzebie organisty chyba ze gdzies wrzucałes temata o nowym nabytku a ja ..... go przeoczyłem :drunk: Nie chcialem nic mowic ale bylo mi smutno bo nic mi nie napisales ) A oto link http://www.maxbimmer.pl/threads/11262-TOMSKI-e38-728i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Nie chcialem nic mowic ale bylo mi smutno bo nic mi nie napisales ) A oto link http://www.maxbimmer.pl/threads/11262-TOMSKI-e38-728i Pozdrawiam No to ładna wtopa .... sorka za to przeoczenie , ale to chyba przez to ze bylismy w Norwegii i tak troche na szybko i bardzo pobieżnie przeglądnełem wtedy forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Uszkodzona opona ,krzywa felga ,zle wywarzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 krzywa felga Jedna z felg ma maly ding wiec jutro zaloze zapas i dam znac jak sie auto zachowywalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 A to mnie zastanowiło .... po co wymieniac 4 wahacze jesli padnie tylko jeden swożen np z górnego wahacza ? mozesz to jakos uzasadnic ? Jezeli padnie jeden wahacz to powinno wymienic sie dwa, bo gumy w tulejach sie starzeja, sa coraz bardzie nadwyrezone i wymieniajac tylko jedna strone nie beda rowno sztywne, a powinny byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Zalozylem zapas zamiast lekko wgietej felgi.Nastapila mala poprawa ale fotel kierowcy dalej sie trzesie.Wywazam kola i potem zobaczymy. CDN... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 A wiec kola przednie wywazone i od 50mph czuc lekko a przy 70mph drgania sa mocne.Na kierownicy nie ma nic,nie drgnie i jedzie prosto. Wahacze z prawej strony wydaja sie lekko zuzyte.Czy mozliwe jest ze tylne zawieszenie lub kola powoduje takie trzesiawki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 kola napedowe musza byc proste i wyważone .Ja taki bajzel miałem z przednionapedowcem i krzywa felga, ale jak zamienilem przod z tylem bylo ok pomimo krzywej felgi ktora potem rozp... lozysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Opcji jest sporo. U mnie są drgania przy 80km/h. Najparwdopodobniej zwichrowana tarcza hamulcowa ale u mnie są drgania na kieronicy. Zobacz jak się mają poduszki pod silnikiem i przegub wału napędowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 kola napedowe musza byc proste i wyważone czyli tylne ktorych nie wywazylem ...sprobuje i tego bo to narazie sa mniej kosztowne opcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 W e34 mialem takie cos, ze przy okolo 110km trzeslo buda tak ze nie wiedzialem o co chodzi. Przyczyna okazala sie zupelnie inna. Odma byla walnieta i odpadl przewod od tylu, co spowodowalo ze bralo strasznie duzo lewego powietrza. Nie wiem jak to w &er u ciebie wglada z odma, tylko pisze jaki ja mialem przypadek. A silnik chodzi rowno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Tak silnik chodzi rowno i nie faluje na obrotach.Jest delikatnie cosik z wentylatorem,visco moze.Ale sprawdze odme. Tylne kola wywazone.Jak auto bylo na dwoch lewarkach poruszalem lewym "na boki" i nic ale za to prawe ma spory luz.Wiec wydaje mi sie ze to jest wlasnie przyczyna.Czyli jesli sie nie myle to lozysko ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oggy Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 jesli kolo tylne lata ci na boki to z duzym prawdopodobienstwem poszedl krotki wahacz na tej stronie (ciekawe, bo zazwyczaj te akurat nie padaja). w PL bodaj cos ok. 470 zł takowy kosztuje. I faktycznie moze to powodowac telepanie. Z przodu wszystkie tuleje posprawdzales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 (edytowane) Czy mozesz zaznaczyc ktory to wahacz krotki. Przod jako tako sprawdzony ale stawiam na tylne kolo.Nawet na postoju widac jak gora kola jest pochylona w strone amortyzatora. PS> Szefie wszystkich szefow> co zrobic aby zdjecia byly wieksze.Pomniejszam je przed dodaniem aby nie zajmowaly za duzo miejsca ale te sa troske za male. zaw..jpg Edytowane 15 Lipca 2010 przez Tomski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/692120 Znalazlem odpowiedz na moj problem i nawet jest pokazane ktora czesc wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Ciekawe czy w E32 też jest to tak rozwiązane. Pewnie tak.. musze looknąć u siebie. A spotkaliście się kiedyś z tym że drgania powodują dystanse?? Bo ja cały czas staram się znaleźć przyczynę u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Mialem wkoncu kogos pod autem a ja ruszalem kolem.Potwierdzony wahacz tak jak na filmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 25 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Nie chcę zakładać nowego tematu, mam nadzieję że Tomski się nie obrazi że się podczepiam ale kończą mi się pomysły na mój problem. Też jest on związany z drganiami ale przy 80km/h. Zaczyna mi telepać przodem jakbym miał poluzowane śruby od kół (sprawdzałem - to nie to), mam pozakładane dystanse. To może być od tego (źle wyważony?) czy to po prostu jakaś część zawiechy ?? Będe wdzięczny za każdą podpowiedź. Miałem podpytać na spocie ale zajął nas temat car audio.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 sprawdź czy czasami nie masz kół które mają średnice od e39 wtedy pierścionki 74->72.4 czy jakoś tak do tego wyważenie kół jak nie to to szukaj przyczyny przy tarczach. ale myślę ,że to sprawa kół. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Koła mam od E38 a wyważone są na pewno dobrze. Dopiero co je robiłem w zaufanym zakładzie. Tarcze podejrzewałem ale wtedy szarpałoby przy hamowaniu więc skreśliłem ten temat. Może dystanse ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.