Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos mial kiedys do czynienia z tym silnikiem? Slyszalem nie raz, ze te silniki m50 z vanosem mogly byc problematyczne przy mocniejszej eksploatacji, ale te bez vanosa (do 93 roku) byly naprawde wytrzymale.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50#M50B25

Ja mialem jedynie do czynienia z 2,8 z 97 roku, ale o tych mlodszych bez vanosa nie moge niczego powiedziec. Ogolnie nie spieszy mi sie z zakupem e30. Widze jedynie ze te ktore sa z silnikiem m30b35 wygladaja na mega zmeczone, ale zostaja te z m20b25 lub te po swapach na m50b25 i zastanawiam sie co i jak...

Jezdzil ktos kiedys z m50b25 w e30?

jaki silnik z 7er? Mowisz o 3,5? Nie jestem mechanikiem i nie mam garazu. Wiec nie ukrywam, wolalbym kupic jakiegos ladnego gotowca. Chociaz nawet ostatnio nie wykluczam 2,5. Mam kuzyna w szwecji - absolutnego swira bmw (mial kiedys 450KM e30 M3 na turnbinie. Istne pieklo...). Twierdzi, ze wbrew pozorom m30b35 nie jest az tak rewelacyjnym rozwiazaniem, z tego wzgledu, ze jest to silnik cholernie ciezki. Jakbys jezdzil z kotwica z przodu ;) Mowi, ze jego zdaniem mozna przy odpowiednich przerobkach (ale to juz dosc powaznych, planoiwanie glowicy 2,1mm itd. Nie pamietam reszty bo zasuwal po angielsko-szwecku :) ) wykrzesac cos w okolicach 230KM ze znacznie lzejszego silnika m20b25. Ma mi przeslac na maila dokladnie co i jak. Niech przesyla. Mi sie nie spieszy, na razie po prostu se szperam co jest i co mozna...