Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos mial kiedys do czynienia z tym silnikiem? Slyszalem nie raz, ze te silniki m50 z vanosem mogly byc problematyczne przy mocniejszej eksploatacji, ale te bez vanosa (do 93 roku) byly naprawde wytrzymale.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50#M50B25

Ja mialem jedynie do czynienia z 2,8 z 97 roku, ale o tych mlodszych bez vanosa nie moge niczego powiedziec. Ogolnie nie spieszy mi sie z zakupem e30. Widze jedynie ze te ktore sa z silnikiem m30b35 wygladaja na mega zmeczone, ale zostaja te z m20b25 lub te po swapach na m50b25 i zastanawiam sie co i jak...

Jezdzil ktos kiedys z m50b25 w e30?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki silnik z 7er? Mowisz o 3,5? Nie jestem mechanikiem i nie mam garazu. Wiec nie ukrywam, wolalbym kupic jakiegos ladnego gotowca. Chociaz nawet ostatnio nie wykluczam 2,5. Mam kuzyna w szwecji - absolutnego swira bmw (mial kiedys 450KM e30 M3 na turnbinie. Istne pieklo...). Twierdzi, ze wbrew pozorom m30b35 nie jest az tak rewelacyjnym rozwiazaniem, z tego wzgledu, ze jest to silnik cholernie ciezki. Jakbys jezdzil z kotwica z przodu ;) Mowi, ze jego zdaniem mozna przy odpowiednich przerobkach (ale to juz dosc powaznych, planoiwanie glowicy 2,1mm itd. Nie pamietam reszty bo zasuwal po angielsko-szwecku :) ) wykrzesac cos w okolicach 230KM ze znacznie lzejszego silnika m20b25. Ma mi przeslac na maila dokladnie co i jak. Niech przesyla. Mi sie nie spieszy, na razie po prostu se szperam co jest i co mozna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki silnik z 7er? Mowisz o 3,5? Nie jestem mechanikiem i nie mam garazu. Wiec nie ukrywam, wolalbym kupic jakiegos ladnego gotowca. Chociaz nawet ostatnio nie wykluczam 2,5. Mam kuzyna w szwecji - absolutnego swira bmw (mial kiedys 450KM e30 M3 na turnbinie. Istne pieklo...). Twierdzi, ze wbrew pozorom m30b35 nie jest az tak rewelacyjnym rozwiazaniem, z tego wzgledu, ze jest to silnik cholernie ciezki. Jakbys jezdzil z kotwica z przodu ;) Mowi, ze jego zdaniem mozna przy odpowiednich przerobkach (ale to juz dosc powaznych, planoiwanie glowicy 2,1mm itd. Nie pamietam reszty bo zasuwal po angielsko-szwecku :) ) wykrzesac cos w okolicach 230KM ze znacznie lzejszego silnika m20b25. Ma mi przeslac na maila dokladnie co i jak. Niech przesyla. Mi sie nie spieszy, na razie po prostu se szperam co jest i co mozna...

Kojarzysz Krzyśka Majewskiego zapewne ;) Wiesz kto wkładał silnik do Bumiera ENZO? Zgaduj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie myslalem:)

w sensie,gdybym miał luźną gotówkę,to buda e30,silnik m30b35 z rozbitej siódemy i jakaś przyjemna zawiecha.

tak się na to m30b35 uparlem,bo wlasnie to,ze jest ciężkawy czyni go ponoć trudnym do zajechania...a to,przynajmniej dla mnie jest istotne.

jak będziesz miał njusy od kuzyna to się podziel.ciekawy jestem. aż się boję sobie wyobrażac tę jego e30tke:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w e30 M50b25 bez vanosa po malych modach , auto jezdzi jak szalone az strach ruszac :D silnik w miare ekonomiczny bo i auto lekkie . bede sprzedawac po wakacjach jakbys byl zainteresowany to mozemy pogadac np na gg . auto bez wstawianych cwiar i dachu itd. silnik okropnie zdrowy chyba nie widzialem nigdy zdrowszego m50 a troche juz widzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pusc linki do tematu, bo nie moge go nigdzie znalezc w naszych bumach. Jelsi chodzi o mnie to musi byc coupe, i choc wiem ze to wazy, ale musi byc szyber (bede tez tym jezdzil czasami po miescie, dlatego nie chce kupic jakiegos kaszalota..) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam m50b25 w swojej e36. Jezdzi sie bardzo przyjemnie ale slabiutko ciagnie z dolu normalnie mam wrazenie jak by byla turbo dziura. Za to po przekroczeniu 4tys zaczyna sie bardzo mila zabawa. Mam ja od ponad pol roku pojecia niemam ile nalatane (na blacie 217tys a na karteczce od zmiany oleju 226tys w zeszlym roku taki maly zonk :)) ale poki co niemam z motorem najmniejszych problemow a noge mam dosc ciezka jak jezie mozesz zobaczyc tutaj

W Gostyniu bawilem sie troche w latanie bokiem i generalnie 2 bieg strzal ze sprzegla i bokiem sunie nawet bez szpery :P

Edytowane przez Nem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pusc linki do tematu, bo nie moge go nigdzie znalezc w naszych bumach. Jelsi chodzi o mnie to musi byc coupe, i choc wiem ze to wazy, ale musi byc szyber (bede tez tym jezdzil czasami po miescie, dlatego nie chce kupic jakiegos kaszalota..) :P

jak kupowalem e46 to malo ktore bylo bez wstawianej cwiary a auto bylo ogolnie 4 letnie . wiec auto z rocznika 82-91 nie ruszone bez cwiary to jak totolotek :D tym bardziej ze konstrukcja jest bardzo lekka i nawet z pozoru nie grozny dzwon moze naruszyc rame auta . ja patrzylem zeby rama i mechanicznie byla perła , reszta wiadomo auto ma 20 lat trzeba przy nim zrobic pare drozbiazgow wiec nie patrzylem czy to kombi czy sedan czy coupe , wiadomo chcialem coupe ale trafil sie zdrowy sedan wiec nawet nie wybrzydzalem tylko odrazu kupowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...