łazik Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 wyje mi pompa wspomagania,chyba sie przestraszyła mojej ręki :mrgreen: .myślałem że to płyn więc go dzis zmieniłem.kierownica chodzi dużo lżej ale pompa jak wyła tak wyje.próbowałem na atf i na zwykłym,jasnym. wyje tak samo na każdym.czy w środku w pompie jest jakieś łożysko,wiatrak? da sie to jakoś zregenerować?? :mrgreen: a może cos żle zrobiłem? :mrgreen: spuściłem wężem przy pompie,pokręciłem kierą w lewo,prawo do oporu kilka razy,przepłukałem,znowu kierą ,spuściłem i zalałem nowego. czy tak to sie robi? pozdro bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msauto Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Nie jest za niski sptan płynu w zbiorniczku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Łazik mówiłem żebyś do czerwca poczekał przywiózł bym ''Dextron2'' u mnie też wyła wymieniłem i chodzi prawie jak nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Łazik mówiłem żebyś do czerwca poczekał przywiózł bym ''Dextron2'' u mnie też wyła wymieniłem i chodzi prawie jak nowa a gdzie go kupić i za ile :?: może u siebie bym zmienił :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 dextron lub dextron II to płyn do wpomagania zalecany przez H.R.Etzold "BMW seri3" jest stosunkowo niedrogi,ale nie pamiętam ile kosztuje można go kupić prawie w każdym sklepie motoryzacyjnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 20 Maja 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Nie jest za niski sptan płynu w zbiorniczku? no właśnie że nie :roll: . chyba poczekam na ciebie lisu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Panowie jesli płyn macie pod prawidłowy stan to powodem wycia wspomagania będzie nieszczelność układu. proponuję wejść pod auto i sprawdzić przeowdy idące od zbiorniczka wspomagania do listwy. Czasem wystarczy wymienić cybanty/opaski, czasem trzeba szukać nowych przewodów. Pozdrawiam PS; nie dokręcajcie maksymalnie kierownicy do końca bo tworzy się bardzo duże ciśnienie co nie jest zdrowe dla wspomy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Wyła też będzie jeśli kończy się już jej żywot. Pompa musi mieć minimalną wysokość płynu w zbiorniczku, inaczej będzie kawitowała. NIe wiem czy tam jest wirowa czy wyporowa, ale mimo wszystko musi być odpowiednia ilośc płynu w układzie bo powoli będzie ją szlag trafiał. Może kiedyś ktoś nie przypilnował ilości płynu do wspomagania i poprostu może końćzyć się żywot tej pompy. Łożyska jakieś na pewno tam są, tylko kwestia tego czy opłaca się to rozbierać i regenerować czy kupić drugą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 21 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 no ja mam tez dziwny objaw... a co dziwniejsze jak skrecam w prawo i dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrow tak jak by cos sie nagrzac musialo... zobaczycie na spocie ajj pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Panowie jesli płyn macie pod prawidłowy stan to powodem wycia wspomagania będzie nieszczelność układu. proponuję wejść pod auto i sprawdzić przeowdy idące od zbiorniczka wspomagania do listwy. Czasem wystarczy wymienić cybanty/opaski, czasem trzeba szukać nowych przewodów.Pozdrawiam PS; nie dokręcajcie maksymalnie kierownicy do końca bo tworzy się bardzo duże ciśnienie co nie jest zdrowe dla wspomy! no jeden wąż jest mokry :roll: sprawdzę i dam znać,może to rzeczywiście to :wink: dzięki i pozdro bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Dzis pojechalem do magikow, zmienilem olej i dalej to samo, ale juz przed zmiana oleju mowili ze pompa raczej poszla bo olej przepalon? czy cos takiego. Wiec ja juz zaczynam szukac sobie nowej pompy... spokojnie broder ja już tak dwa lata jeżdżę :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Siema, ja mam ponizej minimum i kapie mi z weza ktory odchodzi ze zbiorniczka gdzies tam dalej do listwy czy gdzies, gdzie znajde ten waz?? drogi czy zwykly jakis tej grubosci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaibos Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 a ja dalem do regeneracji w bialym mam goscia zajebi... robi teraz nic nie cieknie i gwarancja 3 lata super nie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 a ja dalem do regeneracji w bialym mam goscia zajebi... robi teraz nic nie cieknie i gwarancja 3 lata super nie.. Mam wrazenie jak bys sobie posty nabijal, od 2 stycznia napisales juz 20 postow a po drugie w tym poscie nie ma nic co by mi sie przydalo na zadane pytanie lub innym w tym temacie. Na dodatek tak napisane ze trzeba sie domyslac o co Ci chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 a ja dalem do regeneracji w bialym mam goscia zajebi... robi teraz nic nie cieknie i gwarancja 3 lata super nie.. Mam wrazenie jak bys sobie posty nabijal, od 2 stycznia napisales juz 20 postow a po drugie w tym poscie nie ma nic co by mi sie przydalo na zadane pytanie lub innym w tym temacie. Na dodatek tak napisane ze trzeba sie domyslac o co Ci chodzi... Hmmmm....... Kolega chciał pomóc a Ty się czepiasz :>, choć rzeczywiście szaibos mógłbyś sprecyzować co masz na myśli pisząc "biały"?? A po dwa regeneracja to może nie jest taki głupi pomysł, pytałem w ASO o węże do wspomagania do e36 323 i komplecik marne ponad 1000zł, z czego jeden właśnie nie wiem czy nie ten od zbirniczka do pompy, albo od pompy do chłodnicy (?) w każdym bądź razie ten najdroższy to koszt 650zł. Oczywiście możesz kupić na szrocie, ale może być w gorszym stanie niż aktualnie posiadany. Szaibos daj jakieś namiary na gościa który Ci robił te węże bo zapewne u części użytkowników wspomagania są one przynajmniej zapocone. Pozdrawiam Errata: Dopiero jak zobaczyłem żeś z Ełka to mnie olśniło że chodzio Białystok, mimo wszystko daj jakieś namiary, adres, tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 a ja dalem do regeneracji w bialym mam goscia zajebi... robi teraz nic nie cieknie i gwarancja 3 lata super nie.. Mam wrazenie jak bys sobie posty nabijal, od 2 stycznia napisales juz 20 postow a po drugie w tym poscie nie ma nic co by mi sie przydalo na zadane pytanie lub innym w tym temacie. Na dodatek tak napisane ze trzeba sie domyslac o co Ci chodzi... Hmmmm....... Kolega chciał pomóc a Ty się czepiasz :>, choć rzeczywiście szaibos mógłbyś sprecyzować co masz na myśli pisząc "biały"?? A po dwa regeneracja to może nie jest taki głupi pomysł, pytałem w ASO o węże do wspomagania do e36 323 i komplecik marne ponad 1000zł, z czego jeden właśnie nie wiem czy nie ten od zbirniczka do pompy, albo od pompy do chłodnicy (?) w każdym bądź razie ten najdroższy to koszt 650zł. Oczywiście możesz kupić na szrocie, ale może być w gorszym stanie niż aktualnie posiadany. Szaibos daj jakieś namiary na gościa który Ci robił te węże bo zapewne u części użytkowników wspomagania są one przynajmniej zapocone. Pozdrawiam Errata: Dopiero jak zobaczyłem żeś z Ełka to mnie olśniło że chodzio Białystok, mimo wszystko daj jakieś namiary, adres, tel. Zlituj sie panie, 650 zl za te gunowe ustrojstwo co wyglada jak waz od pralki, kogos pogielo, rozumiem 3tys za przeplywomierz , 800 za uszczelke drzwi do coupe albo kable zaplonowe po 200zl za sztuke ale zwykla rurka, nie przygladalem sie jej ale chyba jak by ja zdjac i ''obmacac'' to by sie znalazlo cos podobnej srednicy i odpornosci na dane cisnienie za grosze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Z tego co kojarzę to są chyba węże aluminiow-gumowe, jakoś tak. Myślę że magik który generalnie robi węże do hydrauliki na zamówienie spokojnie by to zregenerował, ewentualnie dorobił podobne ustrojowsto wytrzymujące nawet dużo większe ciśnienia ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaibos Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 To ze pisze tyle to akurat nikomu nie sprawia problemu jesli chce sie gdzies wypowiedziec to to pisze..a to ze mam cos do powiedzenia i nie pisze jednego postana dzien to moja sprawa!.tel i namiary dam na dniach...mi koles regenerował pompe wspomagania i przekładnie..a teraz bede dokładniej precyzował swoje wypowiedzi..tak chodziło o BIAŁYSTOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Nie bede zakladal tematu , napisze tu: Mam pytanie, bo wiem ze do wymiany to olej ATF dextron 2 lub 3 ale czy da sie samemu wymienic?? bo ja chcialbym to zrobic tak ze, odpinam waz ten co idze od zbiorniczka do czegos- i tam na dole go rozlaczami i spuszczam olej i ze zbiorniczka i z ukladu, czy w ten sposob da sie zapowietrzyc wspomaganie czy go sie nie da zapowietrzyc i raczej bez podnosnika sie nie da?? i ile tego oleju tam wchodzi bo nie pamietam a wszystko mialem na skrzynce BKP ktore nie dziala.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzywa Opublikowano 14 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Ciezko jeden wniosek wyciagnac czytajac te posty... Mam problem ze wspomaganiem, mianowicie wlasciwie nie dziala jak silnik jest na malych obrotach przy wiekszych zaczyna byc ok ale pompa wyje praktycznie przy kazdym ruchu kierownicy. Pisze pompa ale w sumie nie wiem czy pompa czy maglownica. Lalem i dexrona III i CHF 11S i w zasadzie zadnej roznicy nie ma. Efekt ten sam dokladnie. TO wycie doprowadza mnie do szalu a silowanie sie z kierownica przy manewrach na parkingu albo w trakcie jazdy jak obroty sa zbyt male jest koszmarnie nieprzyjemne i na dodatek bardzo niebezpieczne. Czy ktos potrafi mi odpowiedziec na takie pytania ? 1. czy wycie przy ruchu kierownicy moze wydobywac sie z maglownicy czy tylko z pompy ? 2. co moze byc przyczyna takiego zachowania ? 3. jakie sa metody odpowietrzania ukladu wspomagania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 1. czy wycie przy ruchu kierownicy moze wydobywac sie z maglownicy czy tylko z pompy ? 2. co moze byc przyczyna takiego zachowania ? 3. jakie sa metody odpowietrzania ukladu wspomagania ? 1.raczej z pompy 2.nieszczelność układu lub zużycie pompy wspomagania[zobacz czy niemasz wycieków 3.zalewasz płynem i kręciesz do oporu w prawo i lewo do oporu pare razy i będzie ok.! sprawdz jeszcze napięcie paska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzywa Opublikowano 15 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 dzieki za wskazowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.