zeta67 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 (edytowane) BMW e-34 520i 1992 r. ,koledzy pomóżcie ! szukałem na forum,ale nie moge znalezc takiego tematu ! od jakiegos czasu zaczelo mi stukac w kolektor ssacy,wyraznie słychac,ze to ssacy ! odpalam normalnie,wkreca sie z tymi strzalami w kolektor,ale jak sie wkreci to jedzie normalnie,po paru przygazowaniach i strzelaniu jedzie jakby nic nie bylo,ale potem jak sie zatrzymam na światłach, to znowu mam to samo ! jak go zgasze,nie moge odpalic na wolnym jalowym biegu,musze dodac troche gazu,potem juz ciezko ruszyc,trzeba dodac gazu zeby pojechac,jedzie ze strzelaniem i taka sama historia,od poczatku strzelanie,ale jak dodam gazu i sie w kreci na wysokich obrotach to jedzie jakby nic nie bylo,szybka zmiana biegu i jade dalej,ale potem znowu jak zwolnie to sie wszystko powtarza !!! co robic ???pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw aha ,zamontowany jest gaz wtryskowy i dzieje sie dokladnie tak samo na gazie jak i na benzynie,nie ma zmian i różnicy,czy na gazie ,czy na benzynie !!co robic pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw Edytowane 29 Czerwca 2010 przez zeta67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Stukanie, a strzaly to roznica. Jezeli to strzaly to sprawdz waz gumowy od silniczka krokowego, u mnie w e36 byly podobne obiawy i winny byl wlasnie ten waz. No chybaze to cos od gazu to juz na tym (jako wrog gazu) sie nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janky Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Witam wszystkich. Mam problem w postaci dochodzących stuków w kolektorze ssącym w mojej BMW E-46 1,8 benzyna, Po odpaleniu jest cicho lecz w miarę jak silnik dostaje temperatury nasilają sie stuki dochodzące z okolic kolektora. Najbardziej są słyszalne na wolnych obrotach silnika a ich dźwięk przypomina rozlatujace się łożysko. Proszę o podpowiedź od czego one mogą pochodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAPTOR Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 E34 Kolego,pierwsza sprawa. W jakich okolicznosciach zaczelo stukac,czy stalo sie to nagle(jak przypuszczam),byc moze przy gwaltownej redukcji<czy narastalo z czasem? Druga zecz,czy znasz historie napraw eksploatacyjnych?~mam na mysli rozrzad(pasek zebaty+napinacz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 BMW e-34 520i 1992 r. mam na mysli rozrzad(pasek zebaty+napinacz). w 1992 był już m50, a tam rozrząd jest na łańcuchu (jak się mylę - proszę mnie poprawić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAPTOR Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Fakt! 1992r. M50 24V jest na lancuchu, M20B20 do 91r. byl na pasku...SORKI za małą zmyłke,zle wpisałem dane w program... Tymczasem usterka zostaje zagadką> Może bardziej precyzyjnie uda się określić dzwięki wydawane przez ów M50,motor z 92r.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Nad czym ta dyskusja ??? Temat ma już prawie 1,5 roku a sam zainteresowany był na forum przez 1 godzinę i wątpię żeby dalej śledził ten temat ... kto wie czy w ogóle ma jeszcze ten samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.