czechu Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dwie sprawy i dwa pytania jednoczesnie Mianowicie dzisiaj dopadla mnie straszna wiadomosc, mianowicie wszystkie opony popekane i do wymiany... I moje pytanie brzmi, jakie polecacie opony dobrej jakosci w przystepnej cenie? Zadnych runflatow nie chce, szkoda pieniedzy, dbam o samochod, wiec nie potrzebuje takiego gadzetu. Co do drugiej sprawy. Zastanawiam sie nad kupnem felgi z rantem, ale dzisiaj uslyszalem, ze sie gna i na polskie drogi nie nadaja, a jak przychodzi do prostowania to mogila... Naprawde pod tym katem jest tak zle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 jak kupuje opony to patrze tylko żeby była znana firma, rok produkcji świeży, stan idealny i produkcja w jurop teraz tylko biorę używki, raz kupiłem komplet nowych i się zawiodłem, to były toyo, sypały się po kolei, a na żadną nie uznali mi reklamacji teraz mam akurat z przodu michelin a z tyłu continental. jeszcze jest kwestia na jakiej oponie Ci zależy, twardszej, bardziej sportowej, czy komfortowej? jak jeździsz jak człowiek a nie atakujesz wszystkiego co spotkasz na drodze, to firmowa felga nie będzie Ci się gięła nawet z wielkim rantem, takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ja momentami jezdze jak z jajkiem. W swoich Betach zawsze mialem Bridge, ale kurde teraz mi szkoda pekli... Tym bardziej, ze wtedy kupowalem 2 fele, teraz musze kupic 4 Nienawidze kupowac opon, za ta kase zrobilbym kilka ciekawych modow, a zmiany opon nawet nikt nie zauwazy A jezdzil ktos na Dunlopach? Sa tanie opony, ale nie chce zadnych Nankangow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 to firmowa felga nie będzie Ci się gięła nawet z wielkim rantem każda jest firmowa;),w końcu nie pochodzą z Nibylandii:p:p .jedna będzie lepszej druga gorszej produkcji(czyt. gówni*nej firmy,robione małymi żółtymi rączkami).za dobre felgi używane trzeba dać z 2000 zł lub 4000zł jezeli sa to BBS RC 18":lol: a chińczyki za 1000-1500 nadają sie do oglądania a nie jeżdżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 (edytowane) no wiadomo, że chodziło mi o firmowe felgi, które nie wyszły z żółtej fabryki czyli tak dla uściślenia firma BMW, BBS itp. dunlopy podobno spoko, przynajmniej znajomy ma w espace i sobie chwali.... Edytowane 25 Czerwca 2010 przez rush Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 ja od jakiegos czasu smigam na pirelkach... slyszalem ze marka podobno zeszla na psy ale ja jestem z nich naprawde bardzo zadowolony- ogolnie polecam. a jesli chodzi o alu z parapetem to jesli kupisz felgi w dobrym stanie i nie bedziesz skakac po dziurach to nie maja prawa sie giąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Ja co do pirelli mam mieszane uczucia. W E34 miałemcąły komplet i baaardzo szybko się zajechały po jednym sezonie. W lecie piszczały na asfalcie (a opony były letnie - nie powinny tego robić). Z tego co pamiętam to miałem model P6000. Jeśli chodzi o przyczepność i odprowadzanie wody to były całkiem przyzwoite... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Jesli chodzi o opony to nie raz sie przekonalem pozytywnie. W Cieszycach (wylot z Wrocka na klodzko, jakies 10km od w-w) jest mega ogromna wulkanizacja. Maja tam 10 000 opon roznych. Wszystkie uzywane ale w dobrym stanie. Juz chyba 4 razy tam kupowalem i za kazdym razem bylem zadowolony. Kupilem 4 markowe (2x michellin i 2x contionental 18 calowki) i zaplacilem okolo 280-300zl od sztuki jesli dobrze pamietam. W cenie jest montaz bo koles mowi otwarcie, ze on chce wiedziec co zaklada. Nie chce miec sytuacji, ze sprzeda opone bez montazu i nagle ktos mu przyjezdza po 3 dniach i mowi ze opona do bani, bo on wie ze opony ma dobre, wiec woli zamontowac na miejscu i miec temat jakby "zamkniety". Wszystko import. Podaje numer: 71 390 87 22. Ul Sloneczna 9, Cieszyce. Pamietaj tylko zeby brac opony z rantem do felg. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Wydaje mi sie, że lepiej kupić dwauletnie uzywki z wysokim indeksem prędkości np Pirelli albo Michelinki które były normalnie ekplatowane niż nowe z niższej pólki np Fuldy. Za naprawde dobre np 17stki za komplet musisz liczyć lekko 2000 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 woz, dzieki za ten numer, wlasnie dzwonilem do kolesia i mi troche kamien z serca spadl... Koles powiedzial, ze za przednie przedzial cenowy od 150 do 350zl A na tyl nie wiadomo czy sa, mam dzwonic za godzine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 spoko. Tez mnie zaskoczyl pozytywnie nie raz. Pamietam jak kiedys do 328 kupilem 2x osiemnastki. 225/40. Opony byly w takim stanie, ze jeszcze byly wloski z boku. 300zl za sztuke, i to juz z montazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Ja za komplet Michelin Pilot Sport 225/40/18 z bieżnikiem 7 mm dałem u Daniela z Chwalibożyc 1000 zł z montażem (opony z 2007 roku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Jak by ktos chciał to mam trzy parki opony 225/45/17- 3 miechy użytkowania(21miechów gwarancja) 235/45/17- 2 latka bardzo ładny bieżnik 275/35/17- bieżnik no dwa sezony i min 10J felga Cena ... to kwestia dogadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Opony kupione Dzwonilem tam, ale okazalo sie, ze znajomy wulkanizator zalatwil mi komplet za 1000zl. Dwie przednie Toro Rosso i 2 tylnie Bridgestone Potenza, bdb stan Cena mniej wiecej ta sama, ale mam to zalatwione na miejscu, a meczyc sie przez 120km predkoscia 60km/h to troche nieprzyjemnie... A co sadzicie o tym wzorze? Pasuje do E60? http://moto.allegro.pl/item1087037903_oxigin_8_crystal_r18_5x120_et35_tuv_germany.html Cholera troche drogie, ale podobaja mi sie strasznie Edytowane 28 Czerwca 2010 przez czechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 moje skromne zdanie - jak dla bmw lipa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Ja tam chce cos innego niz maja wszystkie. Moge kupic oryginalne nowe Emki, ale masa Beemek takie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 no i popieram, ale nie ma co wkładać czegoś na siłę żeby tylko się wyróżnić moje zdanie jest takie, może cała reszta będzie myślała inaczej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Pierwsze pytanie, jakie masz et w E60? Patrzac po loinku tych ori, to tak jak w e34 i e39, czyli cos w okolicach et15-20. http://moto.allegro.pl/item1061667863_felgi_17_bmw_e60_seria_5_6_lubin_orginal.html Te ktore pokazales maja et 35. Bez dystansu przynajmniej 15mm bedzie wygladalo do kitu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 trzeba by to przymierzyć. Narazie nie mam zdania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Wlasnie musze sie dowiedziec jak z ET w E60 wyglada. mat, masz racje przymierzyc by wypadalo, ale nigdzie w zadnym sklepie w moich okolicach nie maja tego na stanie i troche ciezko z przymierzeniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Felgi od E60 pasuja do E39 i odwrotnie, jezeli fabrycznie felga jest do modelu E60 to trzeba tylko rant przetoczyc ten nakladany na piaste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 witam:)) podłacze sie pod temat,a mianowicie potrzebuje pomocy:((( kupilem felgi do mojej e39 i nie pasuja;/ Felgi o rozmiarze 17" na 9" szerokie ET40:(( oponki na nich 225/45 jakie dystanse do nich dokupić żeby podeszly do mojego autka Prosze o POMOC:( Dodam ze mam zawieszenie od M-pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 mysle ze dystans 20mm to minimum. W E39 i E34 felgi mialy et w okolicach od 15 do 20. Skoro masz et 40, to roznica jesy miedzy 2 - 2,5cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 siemka! prosze prosze, w koncu jakies pozadne kolo wskoczy na 5-tke wrzuc fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Sprawdzilem i w E60 ET przod 20 i tyl 32. To jak to bedzie z tymi Oxiginami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.