Mk-rally Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Mianowicie chodzi mi jak wyciągnąć licznik z e30 bo tego nie robiłem wiec niechce nic pourywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boeing732 Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 dla wprawionego 5min Kilka srubek, dobry srubokret i zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 a pourywać się nie da, bo kiera przeszkadza i nie da się szybko wyszapnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Dla laika max 10 min :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 prosta sprawa, bylo gdziesopisane krok po kroku pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 jeśli dobrze pamiętam to musisz najpierw ściągnąć plastikową osłonę zaraz pod licznikiem[ta płaska podłóżna],jest mocowana na dwie okrągłe nakrętki ale żeby się do nich dostać musisz włożyć rękę i je wymacać :wink: odkręcasz je palcami bo są okrągłe i nie trzeba żadnych kluczy.jeśli już ją ściągniesz to potwm tylko śrubokręt.kierownicy nie trzeba ściągać happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 jeśli dobrze pamiętam to musisz najpierw ściągnąć plastikową osłonę zaraz pod licznikiem[ta płaska podłóżna],jest mocowana na dwie okrągłe nakrętki ale żeby się do nich dostać musisz włożyć rękę i je wymacać :wink: odkręcasz je palcami bo są okrągłe i nie trzeba żadnych kluczy.jeśli już ją ściągniesz to potwm tylko śrubokręt.kierownicy nie trzeba ściągać happy_bmw Dokładnie tak jak mowi Łazik , zdejmij cała osłone pod kierownica i musisz wsadzic łape zeby odkrecic ta listwe , ja jak pierwszy raz zdejmowalem to jedną ułamałem z braku wiedzy ze takie cuś tam jest generalnie nic na siłe jak widzisz ze nie chce sie wyjac to szukaj srubek bo napewno czegos nie odkreciłes <bmw_1> Aha i lekka rzeźba jest z wyjeciem zegarów jak juz odkrecisz wszystko mianowicie musisz je odwrócic do siebie i wyciagnac bokiem inaczej to sie raczej nie da chyba ze zdejmiesz kierownice :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Aha i lekka rzeźba jest z wyjeciem zegarów jak juz odkrecisz wszystko mianowicie musisz je odwrócic do siebie i wyciagnac bokiem inaczej to sie raczej nie da chyba ze zdejmiesz kierownice :mrgreen: Eee nie rozumiem ? Zegary wyjda normalnie tak jak sa wlozone tak je wyciaga , tylko pozniej daje migacz na dol i wyciaga je bokiem pod skosem :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mk-rally Opublikowano 20 Maja 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.