PiterOKL Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 wiadoma sprawa ze rwd to duzo wieksza frajda, ale jesli chodzi o czasówki to wg mnie przedni naped jest sprawniejszy. albo audi b4 2.8 coupe quattro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shade_ Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 albo audi b4 2.8 coupe quattro moim zdaniem słaby wybór. auto ciężkie i do takiej zabawy za słabe jak na 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Do FWD nic nie mam. Bah! Nawet kiedys bylem zabujany w ople kasett GSI (150KM w budzie 900 z hakiem kg robi swoje...). Ale nie buduje samochodu stricte na tor bo po pierwsze, widze ze na czeste torowe wypady nie bede mial czasu, no i nie ukrywam, ta e30 jest taka ladna ze mi ja szkoda robic tylko i wylacznie do rozbijania sie po torze. Lubie beemki, lubie RWD. Chce po prostu zrobic swoj pierwszy projekt. Ma to byc samochod ladny, szybki, i taki ktorym bede mogl sie rowniez poruszac na codzien jezeli bede chcial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shade_ Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 woz'u weź tylko jedna rzecz jeszcze pod uwagę nie rób auta do wszystkiego, bo będzie do niczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 a ja mam lepsza opcje-wozu-zrób ją jak chcesz:) wiesz...taki tuning by woz,może BMW Cię zatrudni:) a jakby tam wsadzić m20b25 i: -trochę je podrasować+sportowa zawiecha(specyfikacja "street")-byłoby' albo ten sam silnik,ale nie dłubany i zawiecha z eMki... opcji jest wiele,to co powyzej napisałem to w kontekscie,by zachować duch starego,małego zabijaki z Munchen,bo wiem,że cenisz to w BMW woz-u.Jeśli się mylę,to mnie popraw. A jeżeli szukać killera wśród nie BMW to zabawa na gruby portfel i ford escort.Oczywiście MKI:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 to moze ja wtrace swoje 3 grosze , do jakiego rodzaju sportu chcesz uzywac auta ? czasowki , cwiary , drift , palenie gumy , wyscigi gorskie demon predkosci ? bo w zaleznosci w czym chcesz sie doskonalic to trzeba wybrac odpowiedni i silnik i specyfikacje tego auta. narazie napisales na tor.. ale co konkretniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 No to może jednak Rekin ?? Auto chyba bardziej podatne na torowe zagrywki. Jak mówią no RWD no fun, a przy przednim napędzie jest troche jajec z jakimkolwiek Swampem. A tak btw to w GM można zamówić sobie silnik MoPar 6-6,5L który ma jakieś 700-800HP Przemyśl temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 a moze m20b27 w superecie + góra z b25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 to moze ja wtrace swoje 3 grosze , do jakiego rodzaju sportu chcesz uzywac auta ? czasowki , cwiary , drift , palenie gumy , wyscigi gorskie demon predkosci ? bo w zaleznosci w czym chcesz sie doskonalic to trzeba wybrac odpowiedni i silnik i specyfikacje tego auta. narazie napisales na tor.. ale co konkretniej Drift napewno nie, po obejrzeniu troche tego jakos mnie malo kreci i szkoda byloby mi fury. Jezeli cokolwiek to chyba najbardziej czasowki mi leza. Zreszta, widze ze czasu mam na tyle malo ostatnio, ze sportu do ktorego bede uzywal ten samochod to jest jezdzenie po miescie Poczatkowo myslalem ze spoko,mam tor pod reka, bede sobie jezdzil czesto - guzik prawda. Na torze zeby sobie pojezdzic bylem raz, wtedy jak zrobilismy sobie mini spota . Po prostu bede chcial z tej coupejki zrobic jakis ladny projekt. Cos do codziennej jazdy naprawde ladnego..... i bardzo szybkiego :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 zalezy tez ile chcesz pieniedzy przeznaczyc na to ... dobrym pomyslem jest zrobienie konwersji na 5x120 , do tego gwint z regulacja twardosci to moim zdaniem absolutna podstawa do tego typu sprawy ze chcesz miec i na tor i co codziennego uzytku , ja bym sie zastanowil nad m52b28 albo nad m52b28TU( z e46 na 2 vanosach) , silniki lekkie mocne i mozna z nich cos wyciagnac, robisz wydech , dolot, kolektor + stroisz w jetroniku i masz ok 240 koni w takiej budzie zawsze mozesz wyciagnac wnetrze i wstawic pol klatke i masz samochod i na tor i do jazdy na codzien , jesli dysponujesz duuuzo wieksza iloscia pieniedzy to wstawiasz s50b32 tylko ze koszt samego silnika to ok 14 tys . ale mysle ze chyba m52b28 Cie zadowoli , m54b30 jest fajne ale nie do jazdy na codzien , duzo oleju zlopie ok 1 litr na 1000-1500 km , wiec do wymiany dolewasz 10 litrow oleju niestety ale takiego typu to sa silniki. do tego wstawisz 40% szpere i mozna latac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 OK, zdradze tajemnice bo szczerze powiem, sa argumenty za i przeciw w obu przypadkach i nie wiem w ktora strone pojsc. Tak naprawde biore pod uwage tylko dwa silniki: m52b28 (wolalbym na jednym vanosie) lub moje ulubione V8. Mam opcje wlozenia m62b44 u Kozla. Silnik sprawdzony, z ksiazka i przebiegiem 220tys z kawalkiem. Jak dla mnie V8 jest i zawsze bedzie absolutna bajka, do tego 4.4 litra i 6 stopniowa skrzynia manualna to w e30 musi byc rajem na ziemi (wlasnie taki zestaw dla mnie ma). Silnik juz dla mnie jest gdybym sie tylko zdecydowal, tylko ze lamie sie, po kasowo to nie tania zabawa. Druga strona medalu jest taka, ze wlozenie takiego silnika daje wieksza szanse ze w przypadku gdybym kiedykolwiek chcial go sprzedac, to zadbana e30 coupe z takim zestawem moglbym sprzedac za dosc spore pieniadze, wiec stratny moze i bym nie byl. Wystarczy fanatyk i samochod pojdzie. Jesli chodzi o m52b28 to sprawa jest jasna - silnik ktory jest sprawdzony przeze mnie, dosc latwo mozna przerobic na 220-230KM, tanszy w eksploatacji no i kasowo wychodzi ta zabawa dwa razy taniej. Fakt faktem, nie ma tego rozbrajajacego dzwieku V8, no ale i tak coupejka do wolnych by nie nalezala. Jeszcze czekam na cynk od Krzyska z Brzegu czy ma dla mnie m52b28 i za jaka cene i wtedy na spokojnie pomysle i porownam opcje. Tak czy owak, swap bedzie. Plany z e34 touringiem sie nie udaly, ale tym razem wszystko wskazuje na to, ze powinno dojsc do skutku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Czyli wsadzisz V8 , jestem tego pewien bo V8 to nieuleczalna choroba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 ja jesli mialbym do wyboru m52b28 a m62b44 to bez wachania bralbym b44 , ale to ja bym tak zrobil Ty zrobisz tak jak bedziesz uwazac ... jesli silnik zdrowy pewny i masz fundusze to ja bym juz wstawial auto a samochod malo wazy wiec i wydaje mi sie ze bedzie duuuzo bardziej ekonomiczny niz piatka z tym silnikiem czy siodemka , u mnie wybebeszona e30 razem z lataniem srednio pali 12 litrow , mowa o m50b25 NV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Czyli wsadzisz V8 , jestem tego pewien bo V8 to nieuleczalna choroba Oj Lukasz jak dobrze mnie znasz Chyba najgorszy dzien w zyciu mojej zony bylo dniem kiedy zasadlem za kierownica i odpalilem swoja pierwsza V-osemke Ale tak na serio to nie wiem. Zobacze jakimi kwotami rzuci mi Krzysiek z Brzegu jesli mowa o 2.8 i wtedy na spokojnie sie z tym przespie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 sa Magicy w Poznaniu slynni na caly kraj jesli chodzi o m52b28 co Ci juz mowilem jak sie widzielismy , auto pod klucz razem z silnikiem z papierami itd o przebiegu ok 150-160 tys , i pod klucz robia za 7 tys zl wraz ze wszystkim co potrzebne do swapa od a do z . Wszyscy co robili u nich sa zadowoleni z profesjonalizmu i jesli chodzi o dbalosc o szczegoly SWAP bez poprawek. ale jak mowilem ja bym wolal b44 i mysle ze lepiej byloby jakbys jednak V-ke wrzucil , mozliwosci auta sa ogromne moment zabija , tylko przydaloby sie zrobic konwersje tez na 5x120 i jakis gwint dobry wrzucic. z regulacja twardosci . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 myślę i wierzę w Ciebie wozu,że wrzucisz tam v8.półśrodki to nie zabawa i wiem,że to nieuleczalna choroba.mam nadzieję,że będziesz wolał poczekać parę miesięcy,ale zrobisz z tego auto z pazurem a nie r6(choć to też przyjemne:) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Co chcialoby sie zrobic to wiadomo, tutaj jak zazwyczaj - tylko obija sie o kase Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 V8 gorzej będzie Ci sprzedać, myślę ze jest tak ze jeżeli ktoś ma kasę to wolałby sam wsadzać ten silnik bo to nie jest prosta sprawa, wtedy ma pewność co i jak jest zrobione (przynajmniej ja bym nie chciał kupić gotowca), no i stereotyp że jak V8 to pewnie katowane po drugie mając kase na E30 z V8 można sprowadzić spokojnie e36 M3 3.2 z UK zrobić przeszczep i jeszcze pozostałe części opędzić V8 jest piękne, ale uważam ze na torze nawet nie wykorzystasz 50% jego potencjału co do m52 projekt prostszy, o wiele tańszy, no i myślę że nie będzie problemu z późniejszą sprzedażą, a i na torze i w mieście się sprawdzi a może tak uturbić to M52 ? koszt pewnie trochę większy ale jaka frajda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Nigdy nie bylem fanem turbin. Da mnie wolnossacy jest czyms bardziej niezawodnym, i o to mi w glownej mierze chodzi. Ma byc szybkie i sie nie psuc. Jutro bede juz cos wiedzial apropos m52b28 jesli chodzi o stan i cene. Uwielbiam V-ki ale mysle, ze taki zdrowy 2.8 tak jak mowisz - w zupelnosci bedzie starczyl i na jakies czasowki na torze raz na jakis czas, i do codziennej jazdy. Bo co, trzymac 540 w garazu po to, zeby jezdzic e30 4.4 na codzien? Nie ma w tym zbyt duzo logiki, hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 to brzmi rozsądnie:) sorry za wczoraj,ale byłem po Słodowej a to skłania do radykalizmu umiarkowanego:) jak wspominałem, m52 miałem przyjemność "ujezdzac"przez weekend i baaaaardzo przyjemny silnik.Co prawda dźwiekowo jakoś nie do końca,ale elastyczność wspaniała(może mam zaćmiony obraz,bo automat w trybie eco i manual to bardzo rózne bajki).W e30 będzie siało zło:twisted: woz-od kiedy kupujący jakiekolwiek auto z v8 kieruje się logiką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 No i sprawa wyjasniona, podliczylem sumy i V8 nie bedzie, koszta zwiazane z tym swapem sa za duze jak dla mnie. Mysle ze 2.8 bedzie w sam raz. Zreszta, tak jak pisalem, E30 z m52b28 bedzie robilo robote i doskonale sie nadawalo do jazdy na codzien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 a jesli mozesz to przedstaw koszta zwiazane z M52 i z m62 , chodzi dokladnie o wymienienie od a do z jakie czesci jaka kasa , robocizna gdzie itd . moze byc na pw jesli nie chcesz na szersza skale , bede wdzieczny . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Moge smialo tutaj, nie sa to ceny po znajomosciach ani objete turbo-tajemnica M62: Sam silnik ze skrzynia i calym osprzetem 8500zl. Mysle ze za 8000 by puscil. Robocizna 4000zl. (zostawiam 320 i po miesiacu wyjezdzam 344i. W tym malowanie komory silnika bo bedzie duzo przerobek itd, wiec musi to wygladac odpowiednio.) Rowniez w tej cenie jest wliczone przerobienie bebnow na tarcze od e30 325 z tylu. Do tego trzeba oczywioscie doliczyc jeszcze kolektory wydechowe od X5. Koszt okolo 700-800zl. Tak czy siak, to koszta siegna okolic 13000zl. Dziekuje ci bardzo za cos takiego. Dokladnych cen m52 nie znam jeszcze, bo czekam na cene silnika i osprzetu, ale wiem ze bedzie to o niebo tansze niz w przypadku m62 i pod wzgledem sprzetu jak i robocizny. Tak mam cicha nadzieje, ze kwote jaka mi strzela za wszystko zwiazane ze swapem m52 bedzie o polowe mniejsza, w tym wliczony koszt hamulcow na tarcze z tylu, oraz przerobienie elktryke w samochodzie (szyby, szyberdach) oraz zalozenie wspomagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) Cały anglik za 6000 tyś a za sam silnik ze skrzynią i osprzętem 8500 tyś ??? Edytowane 22 Lipca 2010 przez Lucius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 a jesli mozna wiedziec u kogo to sa ceny jesli chodzi o czesci i robocizne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.