Wilkov Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam, dziś zalozylem sekwencję ESGI w Eko-almie i pierwsza niemila niespodzianka;/ Już przy nich obroty na gazie falują na jalowym.Falowanie rzędu jakiś 300 obrotów. "ichni" gaziarz stwierdzil,że to może być kwestia malej ilości plynu chlodniczego(fakt-mam malo), jednak wydaje mi się,że wkręca mi kit...to może być prawda?(czekam aż silnik ostygnie i wtedy doleję).Stracil dla mnie nieco wiarygodności co do swej motoryzacyjnej wiedzy,kiedy chcial przy mnie dolać plynu na gorący silnik;/ Czy to raczej kwestia tego,że nie wyregulowali odpowiednio? Silnik m50tub25 Przepraszam za chaotyczność,ale zmęczony jestem i trochę rozbity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 wątpię , żeby to była sprawa ilości płynu chłodniczego. (przecież czasami miałeś mało i raczej nie falowało?) co do dolewania na ciepłym silniku to generalnie jak nie jest ponad pion a płyn w temperaturze pokojowej to nie powinno się nic stać. Ale to raczej powinna być ostateczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 poczekalem na wszelki wypadek aż zupelnie ostygnie-nigdzie się nie spieszy a po co ryzykowac? oczywiście zadnej różnicy.W sumie to obrotomierz przy wieczornej przejazdzce nie wskazywal roznicy,ale po aucie bylo czuć,że pracuje na gazie nierówno;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Gazownikowi chodziło pewnie oto, ze jest mało płynu i parownik może być niedogrzany - ale skoro po dolaniu nic sie nie zmieniło spróbuj odpowietrzyć układ a jęsli to nie pomoże to reklamacja. Sorry za off topic PS. Jak ktoś zakładać gaz to proszę uderzać do mnie - mam naprawde sprawdzonych chłopaków za których jakość ręcze głową. Jak bedą klienci to może załątwie u nich rabat za hasło Maxbimmer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 A na benzynie też faluje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 nie,na benzynie chodzi normalnie. Po dolaniu zmienilo się to,ze obrotomierz niby stoi w miejscu(na jalowym:) ) ale czuć,że silnikowi coś nie pasuje...jedzie normalnie,kręci się jak na benzynie,tylko na postoju trochę telepie;/ Kurcze,szkoda Kozin,że wczesniej nie dales namiaru(zakladalem temat,gdzie gazwoac).Ew. pojadę do nich na poprawki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 http://www.maxbimmer.pl/threads/9602-gdzie-i-jaki-gaz-do-m50b25?highlight=brzegu a jest:D Od ostatniego czasy dołączyła do tej listy 528i znajomego który jest b, zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 To jak sie unormowało z tym płynem to podjedz do nich niech teraz na spokojnie ustawią tą instalke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tricz Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Jak tak miałem. Też mi falowały obroty. Okazało się że miałem za mało płynu chłodniczego przez co układ się zapowietrzył. Dolałem płyn później przy włączonym silniku (żeby pompa wodna pracowała) odkręciłem wężyk przy parowniku - uwaga żebyś się nie poparzył jak pocieknie płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 oki,dzięki.dzisiaj auto jest na wymianie ekspolatacyjnych rzeczy u Jarka(serwsi kolo Playa) i zlikwidowaniu ubytku.Mam nadzieję,że sprawdzą wszystko i będzie git.Czy po odpowietrzeniu ukladu trzeba do gazowników jechać na regulację czy samo się unormuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Lepiej podjedź do gazerów niech spawdzą też mikser - wątpliwe ale u mojej teściowej w Escorcie padł i były podobne objawy a potem przestał jeździć na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Podstawą dobrej pracy instalki jest sprawny termostat jak i cały układ chłodzenia - sprawdź czy parownik jest gorący jak waż który idzie do glowicy, parownik ma być nie letni tylko gorący, tak, że nie można go dotknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 tylko,że nie bylo/nie ma problemów z chlodzeniem.termostat mat wymienial jakies 3-5tys. km temu,więc byloby dziwne,gdyby byl niesprawny. Jak jutro będe odbieral auto(mają też odpowietrzyć,gdyby byl zapowietrzony,chociaz wody mi nie wyrzucal jak byl cieply i otwarty zbiorniczek-a to jest z tego co kojarzę objawem?)to zrobię przejażdżkę na gazie i później obczaję czy jest gorący.Albo najlepiej pojadę do gazowników od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 termostat był zmieniany na nowy waltera?? chyba tak się to pisze. Nie ma takiej opcji ,żeby był nie sprawny. chyba ,ze jakieś cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerosuper Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ewentualnie może to być coś innego, np nieszczelności w układzie dolotowym. Sprawdź gumy między przepływką a kolektorem, u mnie peknięcie wielkości 1cm powodowało że falował na gazie, czasem gasł, a na Pb było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 to nie wina silnika:)caly ukl.chlodznia zostal sprawdzony i wszystko gra.wyciek byl pod czujnikiem-zlikwidowany.gumę między przeplywką zmienialem jakieś 2 tygodnie temu,bo wczesniej owszem-byla peknięta. Jarek(serwis kolo Play'a-polecam) stwierdizl,ze jest pewnie zle ustawione cisnienie na listwie wtryskowej od gazu,bo silnik na benzynie hula pięknie:)jak odebralem auto od Jarka to pojechalem do gaziarzy,ale,że na jakieś 3 skrzyżowania przed nimi auto na jalowym pracowalo normalnie to odpuscilem,bo co będę z siebie debila robil:) kilometr od domu-znow telepie;/ noż %$%$&%&.w pn do nich pojade.w weekend smignę trasę,zobaczę ile mi spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 po zatankowaniu do pełna,póki co falowanie ustało...spalanie mi wczoraj wyszło na dystansie 80km-trochę Wro,większośc trasa,jadać mało ekonomicznie(predkosc na trasie raczej mało legalna) wyszło mi od dystrybutora do dystrybutora 8,7l. Muszę pamiętać,żeby wypalać gaz przed zgaszeniem silnika,bo po ponownym odpaleniu chwilę mi się krztusiła i nie mogła wejśc na obroty. Mam nadzieję,żę będzie dobrze. Dzięki Panowiebmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.