autoexport1 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 w 520 d brak mocy byłem na hamowni moc wyszła 114 KM ogółem strasznie zamulone auto. filtry wszystkie pozmieniane turbina ok przepływki wkładaliśmy 3 i na żadnej nie chodziła lepiej. Jak twierdzi człowiek który ją hamował twierdzi że brak jej paliwa. Mówi także że po zmianie przepływki na zamiennik należy ja z serwisie '' programować '' proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Możliwe ze pompa wtryskowa, trzeba by ją sprawdzić u porządnego dieslowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autoexport1 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 tego właśnie się obawiam, ponoć regeneracja 2500, z tym że i ciepłe i zimne auto pali bez problemu ( wiem ze w grupie vaga jak pompa pada to są problemy z paleniem) a co sądzisz o pompce paliwowej tej w zbiorniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Jakie masz objawy "mulenia" ? Jakiś konkretny bieg i zakres obrotów? Byłeś na kompie? Jakieś błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Moze byc pompka paliwowa ale malo prawdopodobne, 99% wtryskowa pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autoexport1 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 ''mulenie'' zaczyna się od 3 biegu w górę 1 i 2 moim zdaniem spoko a obroty miedzy 2500 a 3500 na kompie byłem żadnych błedów niby nie ma, jutro wybieram się do drugiego majstra najlepszy w regionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Ja miałem podobne objawy i powodem była pompka paliwa w baku. Po wymienie wszystko OK. Ale mi na kompie wyskakiwał błąd za niskie ciśnienie tłoczonego paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Pompka paliwa i filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autoexport1 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 byłem u majstra i nic mi nie pomógł terminy itp. Mówiąc o pompce paliwowej mieliście na myśli tą w zbiorniku?? czy na allegro widziałem jakieś zewnętrzne... Mam takie bmw e46 to bym sobie zamienił na próbę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Nie wiem jak jest w 2.0d ale w 3.0d masz trzy pompy. Jedna w baku, druga pod progiem kierowcy i trzecia przy silniku. W moim przypadku trzeba było wymienic pompę w baku i problem jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.