Gość grzesio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam ... mam maly problem z moim E36 2,0 24V ... mianowicie cos zaczelo mi sie dziac z wspomaganiem a niewiem co to moze byc objawy sa takie ze przy malych obrotach silnika w ogole nie dziala miedzy 1,500 a 2,000 obrotow strasznie jęczy a przy wyższych zaczyna chodzic normalnie ... co moze by tego przyczyną ??? z gory dziekuje za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 np. pasek moze byc tego przyczyna... piszczy cos ??? jest plyn w zbiorniczku??? nie ma wycieku??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) plyn jest ... wczoraj dolalem jeszcze troche prawie pod korek ... wycieku niema ... auto stało godzine na bialej szmacie i ani kropelki co do piszczenie slychac taki jeki przy 2 tys obrotow ... jak sie stoi w miejscu czuc ze pompa chodzi wystarczy ze dodam troche gazu i zczyna chodzic normalnie a pasek TZN? bo niewiem czy wiesc to do mechanika czy da sie samemu zrobic ? Edytowane 22 Czerwca 2010 przez grzesio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 ja mialem podobny problem i niestety musialem wymienic pompe- efekt zlej eksploatacji przez poprzedniego wlasciciela... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Jeśli nie ma wycieku to może sie zapowietrzyła pompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 mysle ze do wymiany jest pompa widzialem podobny przypadek w passacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Też obstawiam pompę W M50B20 pompa napędzana jest tym samym paskiem wielorowkowym co pompa wody,alternator i gdyby pasek był luźny(za luźny to ładowanie aku i temperatura silnika dało by o sobie znać. Dla pewności rzuć okiem na górną rolkę prowadzącą(u mnie to ona piszczy).I sprawdź jego naciąg. Wydaje mi się jednak że to pompa w środku już się wytarła i nie daje ciśnienia przy niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duchu0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Na poczatku chcialem napisac zebys skrecil na maksa w lewo albo prawo i sprawdzil czy sysczy, ale doczytalem do konca twoj post Tez mi sie wydaje ze pompa mogla juz powiedziec koniec. Nie jestem pewien ale chyba mozna je jeszcze regenerowac, a jesli nie to szukal bym jakiejs uzywki. Te nowe sa robione z jakis dziwnych materialow i ponoc nie wytrzymuja za wiele. J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 miałem to samo pompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.