micnic Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 :?:Witam,koledzy mam takie może niezbyt mądre pytanko ale może ktoś z was coś o tym słyszał. Czy to prawda że jak sie zablokuje EGR to autko ma troche lepsze odejscie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudłaty Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 też właśnie robiąc auta często spotykałem że były zaślepione więc u siebie tak zrobiłem ale nie odczuwam znaczącej różnicy tds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 egr mozna zaslepic jak jest uszkodzony(nie zawsze to pomaga) napewno to lepszego przyspieszenia nie da,po cos ten zawor jest tam zamontowany,najlepiej go wyczyscic lacznie z przepustnica lub wymienic jesli jest taka potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 on jest tam raczej tylko ze wzgledu na ekologie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 egr przy wyższych obrotach sterowany podciśnieniem otwiera się i wpuszcza trochę spalin do powtórnego wypalenia, komputer wzbogaca w tym momencie (biorąc informację z sond lambda) mieszankę paliwowo-powietrzną i tym sposobem przy lekko zwiększonym spalaniu uzyskuje się mniejszą ilość tlenku węgla w spalinach ps. nierzadkim problemem jest zabrudzony/zacięty zawór cały czas podający spaliny do powtórnego spalenia z czym silnik sobie nie radzi i nie równo pracuje na wolnych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Mój kolega z pracy który działa w Kontroli Jakości i robi długotrwałe testy silników (nawet 300 godzin na najwyższych obrotach) mówił mi, że EGR można zaślepic, nie ma negatywnych efektów i silnik nie "dusi" się spalinami. Chodzi tu wyłącznie o ekologię. Jak nie dopadnie Cię Greenpeace to zaślepiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 dzieki ale ja teraz jezdze tylko ciezarowka a smigielkiem jezdzi moja polowica z synkiem wiec nic nie bede kombinowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 ja teraz jezdze tylko ciezarowka Witam kolege "po fachu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.