Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

egr przy wyższych obrotach sterowany podciśnieniem otwiera się i wpuszcza trochę spalin do powtórnego wypalenia, komputer wzbogaca w tym momencie (biorąc informację z sond lambda) mieszankę paliwowo-powietrzną i tym sposobem przy lekko zwiększonym spalaniu uzyskuje się mniejszą ilość tlenku węgla w spalinach

ps. nierzadkim problemem jest zabrudzony/zacięty zawór cały czas podający spaliny do powtórnego spalenia z czym silnik sobie nie radzi i nie równo pracuje na wolnych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega z pracy który działa w Kontroli Jakości i robi długotrwałe testy silników (nawet 300 godzin na najwyższych obrotach) mówił mi, że EGR można zaślepic, nie ma negatywnych efektów i silnik nie "dusi" się spalinami. Chodzi tu wyłącznie o ekologię. Jak nie dopadnie Cię Greenpeace to zaślepiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...