walerian85 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam, posiadam e 39 z silnikiem 2.0d z 2003r. i mam dość spory problem: otóż klimatyzacja działa kilka minut później przestaje, jeż jest rozgrzany niemal do czerwoności (na pewno sprawny), ponadto co jakiś po nocy rozładowuje się akumlator. Pomocy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 A przywitać się?? Skad masz pewność ze sprawny jeż jest? Mój sie prawi stopił i masakra była go wyjąć i tylko do wymiany sie nadawał. Podobnie jak u Ciebie aku tez mi padał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Tez bym zaczal od jeza... tym bardziej ze to standart w E39. Moj brat w swojej E39 jeza tez ma do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walerian85 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Jeż dopiero wrócił z naprawy więc zakładam, że jest ok. Poza tym mam jeszcze jednego jeża bo po tym jak fabryczny jeż się zepsuł kupiłem nowy i ten działał przez cała zimę, kłopoty powróciły jak podniosła się temperatura i potrzebna była klima. Macie jeszcze jakieś pomysły?? Dlaczego jeż się tak nagrzewa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Jeż to nazwa potoczna, nazwa technicza to opornik dmuchawy lub rezystor wentylatora - czyli musi sie nagrzewać. Naprawde bym mocno wątpił w sprawnośc tego regenerowanego. Jeśli klima działa i dzieją sie takie rzeczy to znakiem tego, ze pod duzym obciążeniem "jeż" poprostu nie wyrabia. Zadzwnon najlepiej np do Stando. Ten jeż był montowany oruginalnie w e39 - http://moto.allegro.pl/item1051147814_bmw_e39_e_39_jez_rezystor_regulator_dmuchawy.html i były wadliwe i nie nadawały sie do niczego. A ten jęz nowego typu - ma więcej "żeberek" czyli powinien lepiej odprowadzać ciepło - http://moto.allegro.pl/item1053995059_rezystor_opornik_dmuchawy_bmw_e39_e46_jez_nowy_x5.html - ja u siebie mam taki zamontowany, też Valeo i juz prawie 2 lata i nie ma problemu najmniejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.