mat Opublikowano 14 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam! Obroty lubiły sobie w moim bmw pofalować więc wyciągnąłem sobie silniczek krokowy w celu przeczyszczenia. Okazało się ,że był okropnie zasyfiony. Kupiłem preparat do czyszczenia gaźników i wyczyściłem silniczek. Jakie było moje zdziwienie kiedy po podłączeniu go z powrotem auto trzymało obroty jak należy ale na poziomie 2 tys!!! Odpinałem chyba z 4 razy i poprawiałem i nic!! Cały czas złe obroty na jałowym. Linka luźna ,że bardziej się nie da.:cry: JEŻELI KTOŚ MA SILNICZEK BOSHA DO M60 POŻYCZYĆ ABY ZOBACZYĆ CZY BĘDZIE DZIAŁAĆ NA INNYM PROSZĘ O PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Mat sprawdz czy sie nie zablokował , to samo przerabiałem u siebie jesienią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 to jest tak: on się blokuje ale tylko wtedy kiedy jest w aucie. Na "sucho" się nie chce blokować. Przy silniczku straciłem dzisiaj z 3h masakra jakaś. Napisz jak rozwiązałeś swój problem, bo ja już nie mam do niego cierpliwości.. czyściłem silniczek wacikami, wydaje mi się ,że lepiej się już nie da.. jakieś szlifowanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zapryskaj go wd-40 i postaw w takiej pozycji zeby płyn wciekł do srodka czyli tak jakby w pionie tzn te króćce od rurek zeby były u góry i zostaw tak na pół godzinki a pózniej przemyj ten syf w nafcie. U mnie było podobnie zblokował się i miałem koło 1200 obrotów na biegu jałowym , ale przemyłem i w miare chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 mam podobnie, nie trzyma obrotów, jak go odepnę i ręcznie ustawię prześwit jest ok, ale jak podepnę go do wiązki to ustawia inny i juz obroty za niskie ostatnio gadałem z gazownikiem, powiedział że powinno się czyścić krokowca ultradźwiękami, ALMA na Grabiszyńskiej podobno czyści, ok 6-8 godzin koszt koło 100 zł, a jeśli nie to żadne WD-40 czy nafty TYLKO PŁYN HAMULCOWY, w weekend spróbuję go jeszcze pomoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 (edytowane) to będę dzisiaj działał. Jeszcze sobie dzisiaj czujnik położenia wymienię bo odbieram. Kolejny dzień przy aucie. :? happy_bmw jakbym miał czyścić za 100zł to można zakupić takie coś: http://allegro.pl/item1080967473_wanna_myjka_ultradzwiekowa_400d_led_35_60w_0_5l.html#gallery Edytowane 15 Czerwca 2010 przez mat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 no i pogrzebane dzisiaj. Krokowiec mam do śmieci najwidoczniej. Zablokowany na 2tys obrotów. Czyściłem cudowałem nic nie daje.. Wymieniłem czujnik położenia wału... i nic.. dalej nie pali na ciepłym.. ale... znalazłem na necie jak odpalić staga 300 w trybie awaryjnym na gazie i pali bez problemu!!! bez najmniejszego zająknięcia odpala na gazie. Czyli będziemy szukać usterki w układzie paliwowym! Zastanawiam się czy nie kupić w ciemno pompy.. takiej za 100wke to będę miał jakiś obraz doradźcie coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.