maniekau Opublikowano 14 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 problem polega na zużyciu oleju na, 500 km prawie 1 litr oleju idzie,a po przejechaniu 60 km zapala się pomaranczowa lampka od oleju,moja bunia jest z 2001r 320i 180 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekau Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 powiedzcie, czy coś padło w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 14 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 cześć, pierwsze pytanie skąd masz 180KM z 2.0 silnika? coś było mieszane przy nim bo z tego co wiem 2litry M54 miało 170KM. Jeśli coś mieszane było to może to być powodem. Druga sprawa, patrzyłeś czy nie cieknie Ci na pokrywe silnika? Olej sam nie znika z układu i jeśli nie jest spalany to napewno gdzieś kapie. Trzecia sprawa, zbyt duża ilość oleju w komorze spalania daje ładną sino-niebieską chmure z rury wydechowej. Zgodnie z instrukcją silnik ten powinien spalać do około 0,7l/1000km u Ciebie norma ta mocno jest przekroczona... Aha jeszcze zobacz na płyn chłodniczy czy przypadkiem nie jest zmieszany z olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 A od kiedy tak masz? Od zawsze czy od jakiegos czasu? Ile wynosi wskazanie licznika przebiegu? Wiesz kto był wcześniej własciecelem i jak obchodzono sie z autem? Na jakim oleju jexdzisz? Tez zapytam tak jak 5oul - skąd te 180 koni? Ile KW masz w dowodzie? Auto kopci Ci na niebiesko? Wkręca sie bez zająknięcia na luzie i pod obciążeniem pod czerwone pole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 2.0 nie ma czasem 150 koni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekau Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 przepraszam kochani pojemnosc to 2171,00 cm3 125 kw. a co co dymu jest niebieski wyciekow nie ma. sprowadzony z niemiec , mozna powiedziec ze z biegiem czasu coraz wiecej bieze tego oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Pierścienie tłokowe lub uszczelniacze zaworowe do wymiany. Niebieski dym oznacza spalanie oleju w komorze spalania... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekau Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 jaki koszt i gdzie najlepiej robic jakies namiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zadzwoń do Krzyśka z Brzegu, ja osobiście nie znam lepszego mechanika od BMW biorąc pod uwagę jakośc pracy i cenę 692 633 533 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekau Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 byłem u kolegi i 2 i 4 nie ma kompresji co robic naprawiac czy szukac silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekau Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 jestem załamany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Decyzja należy do Ciebie - wymiana pierścieni to jeszcze nie dramat - tylko wymień już wszyskie 6 + uczczlniacze zaworowe. Możesz sie pokusić o poszukanie silnika, ale bez osprzętu - będzie taniej. Trochę dziwne dla mnie, by samochodzie z 2001 roku siedziały piescienie. Jakie masz to wskazanie licznika przebiegu? Musisz sie też zastanowić czy silnik całkiem nie jest skatowany i nie opłaca sie kupić innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudłaty Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 oczywiście żę naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Bez dwóch zdań szukaj silnika gołego!! Nigdy po remoncie nie bedzie pracowal prawidłowo, a do tego rozbierzesz i okaze sie wiecej komedii. Druga sprawa ze dziwna to rzecz w silniku benzynowym taaakie cuda, niespotykane, a moze juz ma ze 400 nalatane co tez bylo by dziwne ale mozliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekau Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 chce wymienic wszystko co sie da lubie moja bunie jestem w stanie nawet 4 tys wydac . a po drigie gdzie ja kupie taki silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Hej. Nie wiem, cyz to ten sam motor, ale jezeli tak to np. tu...http://www.allegro.pl/item1082210117_bmw_e39_e46_silnik_520i_320i_2_2_benzyna_m54.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Tak to jest ten silnik, daleko nie masz, potarguj i zamontuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekau Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.