Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Zaczynam dumac nad E60 ,ale na pewno wykluczam 530d i bardziej sklaniam sie do silnikow benzynowych wersje do 2005 roku. Najwieksza podaz to 520i i tu pytanie o ten silnik jak Wam sie sprawuje i ile pali trasa/miasto? Wedlug suchych danych 9s do 100km/h nie jest to tragedia ot normalna jazda ( era kamer i videorejestratorow ). Mieszkam w UK benzyna jest tansza od diesla wiec kolejny minus oprocz: turbo , wtryskow , kola masowego i Dpf jesli jest <bmw_1> za to majac benzyne spi sie spokojnie. Jak w E60 jest z wymiana zarowek z przodu tylko serwis czy mozna samemu jak kiedys w normalnym aucie? I czy ten model ma jakies powtarzajace sie usterki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik był montowany w po liftowych e39 i e46, jest to nastąpca modelu M52B20 o mocy 150 koni. Silnik wg. podan producenta mimo wiekszej pojemności i mocy pali tyle samo (ja mam 520i e39 i tak spalanie krązy w okolicach 10l). Jest dopracowaną jednostką jak każda "sześciocylindrówka" BMW.

Co do żarówek napisz do Czecha - on ma e60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Coupe sprzedana wiec szukam auta:) Wczoraj ogladalem jedna e60 520i i naprawde fajnie sie prowadzi. Nawet I-drive na 1 raz nie byl taki straszny jak pisza. Mam pytanie czy faktycznie eksplatacja tego auta jest tak strasznie droga jak strasza w prasie??? Chodzi mi moze bardziej w porownaniu do e46/e39. I czy faktycznie tak czesto zdarzaja sie problemy z czujnikiem skretu kola i blokada kierownicy , oraz alternatorem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest droga, ale z czasem na pewno potanieje. 520i w ogole zbiera sie jakos? Bo dla mnie to malo zacny silnik w E60, ale nie wazne, co do pytan to ;)

Czujnik skretu kola to najczesciej blad widmo, jest ale go nie ma, mi sie czasem zapali przy wysokich minusowych temp., kontrolka sie swieci, ale wszystko jest na swoim miejscu.

O problemach z alternatorem nie slyszalem, ja osobiscie mialem problem, ale po prostu skrzynia basowa i piec dowalaly go. Zalozylem kondensator i jest gut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o silnik - mam identyczny M54B22 - nie sie nie dzieje. Części naprawde cenowo znośne i ich dostepność bezproblemowa - jakby nie było silnik jest na rynku 11 lat. Osobiście polecam, tylko markowy olej i temp pilować i bedzie git;) Co prawda demonem prędkości nie jest ale katalogowo 9,1 do setki o V-max 226 także jeszcze nie ma tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak mialem e36325, e46328 wiec w porownaniu z tym czuc ze brakuje troche mocy ,ale w porownaniu z moja ostatnia Coupe 318CI F/L to jest fajnie ,bo to w koncu r6 i 170 koni jakos sie turla. W erze fotoradarow wystarczajaca moc choc nie ukrywam ze jakby sie trafila 525 to byla by pelnia szczescia. Zreszta zobaczymy kusi mnie e60 ,ale niewiem czy nie kupie 325,330 w wersji sport coupe lub sedan. Opcja druga to chyba spokojniejsza glowa ,bo tam mniej problemow. Choc musze przyznac ze e60 naprawde fajnie sie prowadzi ,wiec kto wiehappy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...