mat Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 no więc tak: auto poskładane, sekwencja już działa, ale nie chce palić na ciepłym silniku. Bardzo mocno obstawiam ,że czujnik położenia wału.. Czy warto kupować używany?? mordulec pewnie się orientuje ile kosztuje nowy. I w sumie głowinie do Ciebie pytanie. Jak się do łajzy dobrać. (co trzeba zdjąć) Jak już ją kupię. (aha nowe świece, fajki na cewki gdyby ktoś miał inne pomysły niech pisze. ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Czujnik kupisz bez problemu EPS za niecałe 120zł , wymiana cóż normalnie zajmuje 15 minut , mi zajeła 1,5 dnia troche przez moje lenistwo a troche przez złośliwość rzeczy martwych mianowicie nie chciało mi sie zdejmować węży od wody wiec do wykrecenia wziełem takiego długiego imbusa zakonczonego taką formą kulki i .................... się cholera urwała w srodku sruby i zrobił się mega kibel , szlifowanie sruby itd itp .... dłuższa historyjka do opowiedzenia przy jakims grilu W każdym razie zeby nie było niespodzianek , zdejmij sobie rure od dolotu odkrecając ją przy samej przepustnicy razem z deklem od filtra potem zdejmij sobie wąż od pompy tak zebys miał swobodny dostep do czujnika (potem czeka Cie odpowietrzanie ale to pikuś w porównaniu z urwanym kluczem) i własciwie to tyle czujnik bedzie już na wierzchu , tzn trzeba troche zanurkować zeby go odkręcic Nie używaj takiego klucza : poszukaj normalnego pełnego klucza imbusowego , jak zdejmesz węże to zapryskaj czujnik i srube jakims WD-40 zeby to spokojnie mozna było zdjąc Nie wiem ile jutro czasu spędze na budowie ale jak cos to po 17tej moge Ci pomóc albo przynajmniej pokazać co i jak rozebrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 (edytowane) a tak jest imbus a nie torx??? (Śruba z łbem walcowym) kurcze w moim zestawie nie mam imbusów chyba;p gdzie zamawiałeś czujnik daj na pw, zamówię i będzie po problemie. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD11&mospid=47340&btnr=12_0412&hg=12&fg=05 to jest 1neczka z tego schematu?? niestety w ogóle nie mam czasu w tym tygodniu ale dzięki za chęć pomocy (sesja, sesja i jeszcze raz sesja i cały weekend w szkole siedzę), ale jutro sobie bym przez kogoś jak pracują. może w tyg by mi się udało zmienić bo te 2 tygodnie co teraz przede mną to istny horror. btw. patrz nasze bliźniaczki i nawet się psują tak samo Edytowane 11 Czerwca 2010 przez mat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Imbus na 100% zanim go wykreciłem a własciwie zeszlifowałem cała srube to przez przynajmniej 12 godzin miałem go przed oczami :lol: Tak czujnik położenia wału to 1 na schemacie Spoko jak już będziesz miał czujnik to daj znac to jak bedzie chwila wolna to podpowiem Ci jak to rozmontowac zebyś nie zmarnował tyle czasu na edukacje co ja :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 heh nie ma problemu, napisz mi tylko jeszcze gdzie zamówiłeś i ile czekałeś może być na pw ,to bym jutro sobie zamówił. teraz ryzyk fizyk jeździć autem czy niech stoi pod domem:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 a nie zalewa ci przypadkiem świec na ciepłym, próbuje zapalić chociaż ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 wymieniona odma, uszczeki pod deklami, nowe fajki, uszczelki na śruby, uszczelki pod kolektorem dolotowym więc nie ma prawa nic cieknąć do świec już teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 heheh MAT miałem na myśli zalewanie paliwem świec a nie olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 paliwko czuć normalnie pompa podejrzewam ,że sprawna bo auto się wkręca do odcinki więc wątpię ,żebym to było to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 sprawdz czujnik temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 czujnik temp?? Gdzie się znajduje oraz jak sprawdzić.. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 (edytowane) nie mówię że tak jest, ale zanim coś kupisz warto zmierzyć czujnik temp. może walnięty i komp myśli że jest zimny i zalewa świece i dlatego nie pali (zła mieszanka ) dlatego pytałem czy patrzyłeś na świece czy nie zalane paliwem, nr 10 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD11&mospid=47340&btnr=11_1246&hg=11&fg=35 nie wiem jakie powinien mieć wartości, zmierz rezystancję na zimnym i na ciepłym, powinna być zasadnicza różnica Edytowane 12 Czerwca 2010 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 hmm muszę zobaczyć bo ni mogę za cholerę skojarzyć tego miejsca gdzie jest ten czujnik muszę zobaczyć pod machą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 o i pogrzebane dzisiaj. Krokowiec mam do śmieci najwidoczniej. Zablokowany na 2tys obrotów. Czyściłem cudowałem nic nie daje.. Wymieniłem czujnik położenia wału... i nic.. dalej nie pali na ciepłym.. ale... znalazłem na necie jak odpalić staga 300 w trybie awaryjnym na gazie i pali bez problemu!!! bez najmniejszego zająknięcia odpala na gazie. Czyli będziemy szukać usterki w układzie paliwowym! Zastanawiam się czy nie kupić w ciemno pompy.. takiej za 100wke to będę miał jakiś obraz doradźcie coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 no to teraz mam rebus: nowy czujnik położenia wału, nowa pompa paliwa ,a auto dalej nie chce palić na ciepłymn silniku. Pomału kończą mi się pomysły ilub siły do tej fury.. A do tego zmieniłem krokowiec na 2gi i dalej trzyma 2tys obrotów jeszcze mam podejrzenia Przepływomierz (obroty) i czujnik temperatury (nie chce palić na ciepłym) pomórzcie bo już naprawdę nie mam siły do tego. pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw kolejna kasa wydana a buma dalej nie śmiga jak powinna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Mateusz a spróbuj odłączyc wtyczke od przepływki oczywiscie na zgaszonym silniku i zobacz co sie bedzie działo jak odpalisz. Moim zdaniem to nie bedzie przepływka ale sprawdzic warto , bardziej wydaje mi sie ze czujnik temperatury padł ... ja miałem raz 1,5tys obrotów na jałowym ale to było jak sie krokowiec zablokował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Podjedz na opolska do jetronika zapytaj o zbyszka diagnoste jak on tego nie ogarnie to odkupie od ciebie auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 odłączałem przepływkę i się dławi i objawy podobne do tego jak jest odłączony krokowiec, tylko ,ze nasilone. mordulec jak możesz to zrób fotkę jak lecą wtyczki do krokowca i tego 2giego czujnika z tej bliźniaczej wtyczki, oznaczałem je i nie wierzę ,że się pomyliłem ale dla pewności bym jeszcze zerknął. 2ga rzecz to ,że naprawa mi się przedłuża i nie mam już przeglądu i wolał bym to ogarnąć pod domem jak się da, a jak nie to trzeba będzie gdzieś odstawić. Nie ukrywam ,że nie chciałbym bo już z 3klocki wpakowałem w bumę a to sporo. miałem nadzieję ,że uda się mniej. wie ktoś gdzie jest czujnik temperatury w m60???????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Spoko jutro postaram sie zrobic fote. To troche dziwne z tym odłączonym krokowcem , ja jak odpale na odłączonym to mam wrecz idealne obroty , deczko wyzsze niz na odłączonym ale pracuje super równo , tylko ze sie jezdzic nie da bo gasnie jak wyrzucisz z biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Tak na szybko moze ta fotka Ci pomoze : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Spoko jutro postaram sie zrobic fote.To troche dziwne z tym odłączonym krokowcem , ja jak odpale na odłączonym to mam wrecz idealne obroty , deczko wyzsze niz na odłączonym ale pracuje super równo , tylko ze sie jezdzic nie da bo gasnie jak wyrzucisz z biegu. dzięki za odpowiedź hmmm to faktycznie trochę dziwne zachowanie.. zaraz schodzę do auta i się zastanawiam czy nie odpiąć całego dolotu. chociaż tam się nie da nic inaczej złożyć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 http://w247.wrzuta.pl/film/a1DN0WAzoyp/20100620 http://w247.wrzuta.pl/film/1oR3etTWDet/20100620002 filmiki obrazujące problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Sprobuj odpiąć kleme od akumulatora na minutkę tzn reset kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 nie mówię że tak jest, ale zanim coś kupisz warto zmierzyć czujnik temp. może walnięty i komp myśli że jest zimny i zalewa świece i dlatego nie pali (zła mieszanka ) dlatego pytałem czy patrzyłeś na świece czy nie zalane paliwem,nr 10 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD11&mospid=47340&btnr=11_1246&hg=11&fg=35 nie wiem jakie powinien mieć wartości, zmierz rezystancję na zimnym i na ciepłym, powinna być zasadnicza różnica Dobra sugestia przez ten czujnik moga być cyrki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 udało mi się namierzyć ten czujnik (dla potomnych: jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym) teraz tylko pytanie: który mam wymienić 10 czy 8?? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD11&mospid=47340&btnr=11_1246&hg=11&fg=35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.