Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

ale nawet jeśli krokowiec walnięty, to odepnij wtyczkę od niego , ustaw go na połowę przepustowości i powinna zapalić jeśli to miałaby być jego wina,

szczerze to wątpię żeby to był krokowiec, powinnien silnik zaskoczyć tyle że obroty byłyby złe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krokowiec i palenie na zimnym to 2 osobne rzeczy. Wiem ,że jak wymienię krokowiec to nie będzie palił na ciepłym, ale liczę ,że chociaż utrzymywać będzie wolne obroty prawidłowo (to jedna sprawa) 2ga rzecz to nie palenie na ciepłym to są całkiem osobne sprawy.

wymienione jest już dosłownie wszystko co mi przychodzi na myśl na nowe:

pompa paliwa,

czujniki silnika (i przy okazji na dechę)

czujnik położenia wału.

jakieś jeszcze pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sond nie ma i nie było dopiero są zakupione do włożenia. (wcześniej bez sond paliło ok) nie wiem czy nie powinienem tego wiązać z moją wizytą u mechaników (wymiana odmy, uszczelek pod deklami zaworowymi oraz sprawdzenie pompy oleju)

po tym auto nie pali na ciepłym (tylko co może mieć jedno do drugiego..)

chyba jak dostanę silniczek krokowy to jadę do mechanika na kompa

jeżeli maciejakieś pomysł piszcie, bo najgorsze jest to ,że mi przegląd w międzyczasie wyszedł i nie za bardzo chcę ruszać auto..

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i buma jeździhappy_bmwhappy_bmwhappy_bmwhappy_bmwhappy_bmw

. Kupiłem następny silniczek krokowy i odzyskałem wolne obroty. Następnie odłączyłem instalację lpg i wypróżniłem ją do końca z układu samochodu. Po odpaleniu na benzynie zechciała palić na ciepłym czasami, potem już zawsze. Kolejną czynnością ,którą wykonałem było wpięcie się lpg raz jeszcze i teraz auto pali nie zależnie od zasilania lpg czy pb. Myślę ,że to wszystko wina mechaników ponieważ lpg cały czas chciało dostać się do komory spalania ,a nie miało jak (,bo był odłączony czujnik temperatury w reduktorze). Po ponownym wpięciu zaczęły się dziać takie jaja..

mam nadzieję ,że ktoś nauczy się na moich błędach i nie wyda na czujnik położenia wału, czujniki temperatury oraz pompę paliwa,a swoją drogą komp nic by nie wykazał bo.. auto było cały czas sprawne.

bmw_beerbmw_beerbmw_beer

sekwencja stag 300 +czerwone valteki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc mam 2 hipotezy:

albo któraś z wymienionyh elementów zaczął działać poprawnie, albo jest to wina lpg (gdzieś czytałem o zalewaniu auta na stagu 300 jak była źle dobrana mieszanka ,a przy benzynie problem nie występował więc wypiołem lpg opróżniłem to co zostało i auto pomału sukcesywnie zaczeło palić coraz lepiej. Potem włożyłem gaz jeszcze raz (sprawdzone wszystkie opaski itp) i jest ok. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i byłem w poleconym mi warsztacie unigaz na robotniczej.. ustawili mi bdb instalkę i powiedzieli co można w niej poprawić, do tego wymiana filtrów i.. jak ręką odjął. Bardzo ładne wolne obroty na gazie i pali po jeździe na gazie autko normalne happy_bmwhappy_bmwhappy_bmw

. Do tego kulturalni, mam podjechać jeszcze w poniedziałek na korektę po trasie do nyny (trzeba zobaczyć czy mapy się nie rozjeżdżają.) jak narazie mogę polecić.

edit: dzisiaj policzyłem sobie ,że na tzw: dzień dobry wsadziłem jakieś 2.5tys a tak naprawdę mało co przy autku jest zrobione.

Edytowane przez mat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...