Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

no więc tak: auto poskładane, sekwencja już działa, ale nie chce palić na ciepłym silniku. Bardzo mocno obstawiam ,że czujnik położenia wału.. Czy warto kupować używany?? mordulec pewnie się orientuje ile kosztuje nowy. I w sumie głowinie do Ciebie pytanie. Jak się do łajzy dobrać. (co trzeba zdjąć) Jak już ją kupię. (aha nowe świece, fajki na cewki gdyby ktoś miał inne pomysły niech pisze. ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik kupisz bez problemu EPS za niecałe 120zł , wymiana cóż normalnie zajmuje 15 minut , mi zajeła 1,5 dnia troche przez moje lenistwo a troche przez złośliwość rzeczy martwych mianowicie

nie chciało mi sie zdejmować węży od wody wiec do wykrecenia wziełem takiego długiego imbusa zakonczonego taką formą kulki i .................... się cholera urwała w srodku sruby i zrobił się mega kibel , szlifowanie sruby itd itp .... dłuższa historyjka do opowiedzenia przy jakims grilu :)

W każdym razie zeby nie było niespodzianek , zdejmij sobie rure od dolotu odkrecając ją przy samej przepustnicy razem z deklem od filtra potem zdejmij sobie wąż od pompy tak zebys miał swobodny dostep do czujnika (potem czeka Cie odpowietrzanie ale to pikuś w porównaniu z urwanym kluczem) i własciwie to tyle czujnik bedzie już na wierzchu , tzn trzeba troche zanurkować

zeby go odkręcic :)

Nie używaj takiego klucza :

klucze_imbusowe_7cz_z_kulka.jpg

poszukaj normalnego pełnego klucza imbusowego , jak zdejmesz węże to zapryskaj czujnik i srube jakims WD-40 zeby to spokojnie mozna było zdjąc :)

Nie wiem ile jutro czasu spędze na budowie ale jak cos to po 17tej moge Ci pomóc albo przynajmniej pokazać co i jak rozebrać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak jest imbus a nie torx??? (Śruba z łbem walcowym) kurcze w moim zestawie nie mam imbusów chyba;p

gdzie zamawiałeś czujnik daj na pw, zamówię i będzie po problemie.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD11&mospid=47340&btnr=12_0412&hg=12&fg=05

to jest 1neczka z tego schematu??

niestety w ogóle nie mam czasu w tym tygodniu ale dzięki za chęć pomocy (sesja, sesja i jeszcze raz sesja i cały weekend w szkole siedzę), ale jutro sobie bym przez kogoś jak pracują.

może w tyg by mi się udało zmienić bo te 2 tygodnie co teraz przede mną to istny horror.

btw. patrz nasze bliźniaczki i nawet się psują tak samo

Edytowane przez mat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imbus na 100% :) zanim go wykreciłem a własciwie zeszlifowałem cała srube to przez przynajmniej 12 godzin miałem go przed oczami :lol:

Tak czujnik położenia wału to 1 na schemacie :)

Spoko jak już będziesz miał czujnik to daj znac to jak bedzie chwila wolna to podpowiem Ci jak to rozmontowac zebyś nie zmarnował tyle czasu na edukacje co ja :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mówię że tak jest, ale zanim coś kupisz warto zmierzyć czujnik temp. może walnięty i komp myśli że jest zimny i zalewa świece i dlatego nie pali (zła mieszanka ) dlatego pytałem czy patrzyłeś na świece czy nie zalane paliwem,

nr 10

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD11&mospid=47340&btnr=11_1246&hg=11&fg=35

nie wiem jakie powinien mieć wartości, zmierz rezystancję na zimnym i na ciepłym, powinna być zasadnicza różnica :)

Edytowane przez Piotr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o i pogrzebane dzisiaj. Krokowiec mam do śmieci najwidoczniej. Zablokowany na 2tys obrotów. Czyściłem cudowałem nic nie daje..

Wymieniłem czujnik położenia wału... i nic..

dalej nie pali na ciepłym..

ale...

znalazłem na necie jak odpalić staga 300 w trybie awaryjnym na gazie i pali bez problemu!!! bez najmniejszego zająknięcia odpala na gazie. Czyli będziemy szukać usterki w układzie paliwowym!

Zastanawiam się czy nie kupić w ciemno pompy.. takiej za 100wke to będę miał jakiś obraz doradźcie coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz mam rebus:

nowy czujnik położenia wału,

nowa pompa paliwa ,a auto dalej nie chce palić na ciepłymn silniku.

Pomału kończą mi się pomysły ilub siły do tej fury..

A do tego zmieniłem krokowiec na 2gi i dalej trzyma 2tys obrotów

jeszcze mam podejrzenia Przepływomierz (obroty) i czujnik temperatury (nie chce palić na ciepłym) pomórzcie bo już naprawdę nie mam siły do tego. pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw

kolejna kasa wydana a buma dalej nie śmiga jak powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz a spróbuj odłączyc wtyczke od przepływki oczywiscie na zgaszonym silniku i zobacz co sie bedzie działo jak odpalisz.

Moim zdaniem to nie bedzie przepływka ale sprawdzic warto , bardziej wydaje mi sie ze czujnik temperatury padł ... ja miałem raz 1,5tys obrotów na jałowym ale to było jak sie krokowiec zablokował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłączałem przepływkę i się dławi i objawy podobne do tego jak jest odłączony krokowiec, tylko ,ze nasilone.

mordulec jak możesz to zrób fotkę jak lecą wtyczki do krokowca i tego 2giego czujnika z tej bliźniaczej wtyczki, oznaczałem je i nie wierzę ,że się pomyliłem ale dla pewności bym jeszcze zerknął.

2ga rzecz to ,że naprawa mi się przedłuża i nie mam już przeglądu i wolał bym to ogarnąć pod domem jak się da, a jak nie to trzeba będzie gdzieś odstawić. Nie ukrywam ,że nie chciałbym bo już z 3klocki wpakowałem w bumę a to sporo. :( miałem nadzieję ,że uda się mniej.

wie ktoś gdzie jest czujnik temperatury w m60????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko jutro postaram sie zrobic fote.

To troche dziwne z tym odłączonym krokowcem , ja jak odpale na odłączonym to mam wrecz idealne obroty , deczko wyzsze niz na odłączonym ale pracuje super równo , tylko ze sie jezdzic nie da bo gasnie jak wyrzucisz z biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko jutro postaram sie zrobic fote.

To troche dziwne z tym odłączonym krokowcem , ja jak odpale na odłączonym to mam wrecz idealne obroty , deczko wyzsze niz na odłączonym ale pracuje super równo , tylko ze sie jezdzic nie da bo gasnie jak wyrzucisz z biegu.

dzięki za odpowiedź hmmm to faktycznie trochę dziwne zachowanie.. zaraz schodzę do auta i się zastanawiam czy nie odpiąć całego dolotu. chociaż tam się nie da nic inaczej złożyć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mówię że tak jest, ale zanim coś kupisz warto zmierzyć czujnik temp. może walnięty i komp myśli że jest zimny i zalewa świece i dlatego nie pali (zła mieszanka ) dlatego pytałem czy patrzyłeś na świece czy nie zalane paliwem,

nr 10

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD11&mospid=47340&btnr=11_1246&hg=11&fg=35

nie wiem jakie powinien mieć wartości, zmierz rezystancję na zimnym i na ciepłym, powinna być zasadnicza różnica :)

Dobra sugestia przez ten czujnik moga być cyrki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...