m_snikers Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Witam Objaw pojawił się wczoraj po południu. autko wyczuwalnie dłużej kręci rozrusznikiem jakieś 2s zanim zapali przedtem paliła na dotyk. Nie zauważyłem by były jakieś inne objawy autko ciągnie i nie kopci. rozrusznik kręci normalnie tylko dłużej. Może ktoś miał podobny przypadek ?? niby nie ma tragedii ale boję się że objawy się pogłębią a lubię mieć autko sprawne dzień wcześniej tankowałem paliwo i zrobiłem z 400km i było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 a jak pali na cieplym? moze swiece zarowe sie skonczyly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_snikers Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 no właśnie na ciepłym i na zimnym to samo kręci bez zmian 2s przynajmniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Mysle ze to jeszcze nie jest taka tragedia ze musisz go trzymac ok 2sekund na rozruszniku.... W starym dieslu to byly dwa powody kulania tego silnika albo brak paliwa albo cos ze swiecami pozatym musial latac!! z tymi nowymi jest troche gorzej napchali tej elektroniki.... Mysle ze czeka Cie wizyta u jakiegos mechanika / znajomego i podlaczenie do kompa moze jakis blad wyskoczy.... Bo wymiana polowy auta na hybil trafil chyba nie ma sensu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 a jak pali na cieplym? moze swiece zarowe sie skonczyly ? jak by swiece sie skonczyly to by za***..... kopcil z tylu i pare s chodzil nieruwno na wolnych obrotach Masz takie obiawy ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_snikers Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 No właśnie nie mam . chodzi równo silnikiem nie rzuca no i nie kopci . tylko dłużej odpala. jak nie za szybko odpuszczę to nie zapali może to coś z paliwem pompa CR albo coś ?? jakie objawy mogą być jeszcze przy padniętej CR pompie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 12 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Nie pamiętam dokładnie ale chyba Forest w swojej 3.0d w pompie wymieniał jakiś zestaw zaworków zwrotnych na wejściu pompy. Jak mojego kumpla diesel(tylko że w toledo ,też zaczął długo kręcić to na zasilaniu przed pompą wpiąłem mu zaworek zwrotny i potem palił na dotyk bo ten jakiś oryginalny zaworek już nie trzymał i paliwo wracało do zbiornika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Jak Chcesz To Dam Ci Namiar Do mojego Tescia Ma Warsztat na dlugiej Obok Seata Jest Magikiem W fordach Ale Z Tym Tez Powinien Sobie Poradzic Podepnie kompa I powinno ukazac sie co jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_snikers Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 (edytowane) no więc poszperałem w necie i na e46 fanatics znalazłem podobne tematy piszą że wtrysk ten ostatni z kostką leje w przelew komp nie pozwala zastartować póki nie będzie wymaganego ciśnienia i czeka do jego osiągnięcia.mam pytanie czy ktoś z kolegów z wrocka lub okolic ma inpe lub disa i mógł by zerknąć na parametry mojego autka ?? No i zastanawiam się nad próbą przelewową podobno bosch serwisy robią takie rzeczy - ktoś się orientuje jak to wygląda cenowo ?? i czy to może nie jest pewniejsze niż komp?? Można wierzyć takiej próbie ??no i oczywiście który serwis boscha polecacie do takiego sprawdzenia?? Edytowane 15 Czerwca 2010 przez m_snikers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_snikers Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 no i chyba nikt nic nie wie spróbuję w weeknd pooglądać autko (PRZELEWY )i pompę CR ten zestaw zaworków o którym pisał kolega Dziki Nie pamiętam dokładnie ale chyba Forest w swojej 3.0d w pompie wymieniał jakiś zestaw zaworków zwrotnych na wejściu pompy. tylko nie wiem gdzie tego szukać ale czeszę internet sugestie mile widziane aaa autko śmiga super tylko to odpalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Ja wymieniałem zaworki sterujące kierownicą powietrza w turbo Snikers jak masz czas to podjedź do Krzyśka z Brzegu, ma oryginalnego kompa do BMW GT1. Powołaj się na mnie to pierwszą diagnostykę silnika zrobi Ci gratis. Jak coś zostawiam namiar na Krzyśka 692 633 533 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_snikers Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Ja wymieniałem zaworki sterujące kierownicą powietrza w turbo :wink: Snikers jak masz czas to podjedź do Krzyśka z Brzegu, ma oryginalnego kompa do BMW GT1. Powołaj się na mnie to pierwszą diagnostykę silnika zrobi Ci gratis. Jak coś zostawiam namiar na Krzyśka 692 633 533 Forest dzięki za namiar . Ten tydzień już się kończy a pracy dużo ale po weekendzie na pewno zadzwonię . Może coś to wyjaśni ... Wymiany w ciemno to za duże ryzyko a koleś jak rozumiem zna się na tym dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_snikers Opublikowano 29 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Pisze co było :)coraz dłużej kręciła na ciepły, a mi ciągle brakowało doby by się za to zabrać no i auto w końcu na ciepło nie zapaliło i diagnoza po wizycie u dieslowców wtrysk nr 2 kaput . Wtrysk zregenerowany i jest wszystko git. autko pali jak dawniej - radość moja była wielka tylko nie mogłem sobie darować że tak długo się zbierałem do naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 29 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 W BMW jest tak ze jak cos sie psuje to jeszcze hektary kilometrów zepsute będzie działać i jeźdźić. Nie wolno jednak trzymać się tej zasady a szybka diagnoza wskazana, w Twoim przypadku mogło wypalić gniazdo zawora jeżeli nie wypaliło... Ale jak śmiga to git! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_snikers Opublikowano 29 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 no na szczęście śmiga :)i gładko i fajnie pracuje jak na diesla R6 oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.