Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum :)

Jestem szczęśliwym posiadaczem bmw e36 z motorem 1.6 m43 bez gazu :)

Niestety mam mały problem , auto rano ciężko odpala ,tzn odpala tylko żeby nie zgasło trzeba dodać gazu. To idzie przeżyć , natomiast większy problem to zamulanie się , szczególnie gdy chce szybko ruszyć np na skrzyżowaniu i czasami zanim ruszy mija chwila :( .

Byłem na kompie wykazało złą pracę sondy lambda , kupiłem nową pojechałem na kompa i żadnych błędów. A problem nie minął , co więcej auto pali ogromne ilości benzyny .

W aucie zostało już wymienione : kable WN , świece , przepływomierz , guma przepływomierza sprawdzone czy gdzieś nie ma lewego powietrza nic , wyczyściłem cały dolot , nowa pompa paliwa + wszystkie filtry . I dalej nic . Co jeszcze włączały mi się podczas jazdy kontrolki wymieniłem stacyjkę i kostkę ale dalej dzieje się to samo . Czy to wszystko może być spowodowane przez zepsuty komputer??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się może ten czujnik w jakiś sposób sprawdzić ? czy tylko podmiana ? to co lepiej kupić komputer czy ten czujnik? Tylko mnie dziwi te włączanie się kontrolek podczas jazdy.

Jeszcze sobie przypomniałem że ten czujnik był zalany chyba olejem , ale nie jestem pewny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Tylko mnie dziwi te włączanie się kontrolek podczas jazdy.

To tylko swiadczy o tym co napisałem , jak walniety jest ten czujnik to auto potrafi na sekunde zgasnac w czasie jazdy i siłą rozpedu odpalić , ma problemy z odpalaniem , trzeba długo kręcić zanim odpali.

Mozesz go spróbowac wymyć jakąs benzynką ekstrakcyjną jesli jest zalany olejem , ewentualnie jakims Wd-40 i zobaczysz co sie bedzie działo , ale moim zdaniem poprostu nadaje sie do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mi sie wydaje se to mize byc czujnik halla. to sie da sprawdzic. dobry elekto mechanik i badanie oscyloskopowe i wszytko bedziesz mial kal na dloni. mailem juz ten problem tylko nie w bmw to za sprawdzenie oscyloskopem czujnika polozenia walu korbowego i czujnika polozenia walka rozrzadu zaplacilem 10zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze jedno pytanko czyściłem te czujniki (od wałka rozrządu i wału korbowego)oba były zalane olejem , pytanie mam co do czujnika wałka rozrządu , wyczyściłem go a na drugi dzień znowu był na nim olej , czy tak to jest czy mam coś nieszczelne, auto mam na łańcuszku . Dzisiaj zobacze jeszcze ten regulator :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem ten regulator i o ile jest to marki pierburg z przodu listwy wtryskowej , wyciągnąłem ten przewód i paliwo nie ciekło , do tego dochodzi taki krótki przewód ?? komputer sprawdzałem i suchy jest tylko widziałem że chyba ktoś przy nim majstrował , kabelki jakoś dziwnie połączone , obklejone taśma , i przypomniałem sobie że jak kupowałem auto pani która je sprzedawała mówiła że jest wgrany jakiś chip żeby auto było oszczędniejsze czy jakoś tak wiecie może jak się tego pozbyć?

Edytowane przez czarny19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...