bobiszonn Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 AUTOR KinceK Do regeneracji wiskozy będzie potrzebny olej do kupienia w serwisie Toyoty(silcon oil - ważny jest numer części), oraz opalarka ew. suszarka Koszt oleju to 55 zł. Zaczynamy od wymontowania wiatraka z wiskozą (klucz 32 i lewy gwint - pamiętajcie). 1.Montujemy visco w imadle i zdejmujemy blaszkę na środku (trzeba dogiąć nacięcia na krańcach i usunąć silikon), blaszkę należy przesunąć w prawo lub w lewo, wtedy wyskoczy. 3. Po usunięciu blaszki, wyjmujemy trzpień i uszczelkę. 4. Tu zaczyna się cała praca. Podgrzewamy wiskozę opalarką i kręcimy wiskozą (najlepiej z założonym wiatrakiem będzie łatwiej, ma to na celu lepsze rozprowadzenie oleju wewnątrz.) Po podgrzaniu dolewamy oleju i nadal kręcimy, widać jak wciąga go do środka. Procedurę powtarzamy, aż będzie pełno, u mnie z 18ml weszło ok 15. 5. Zakładamy trzpień, uszczelkę i blaszkę. Można dać silikon w dawne miejsce, ale wg mnie nie jest to konieczne. 6. Zakładamy graty do samochodu i cieszymy się sprawną wiskozą. AUTOR KinceK 20090514317..jpg 20090514317..jpg 20090514317..jpg 20090514317..jpg 20090514317..jpg 20090514317..jpg 20090514317..jpg 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 rewelacja, fajny tutorial uklon_bmw ale cena oleju lekko zabija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Thx - akurat mam jedno wisko które miałem wyrzucić a teraz może go odratuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 A coś innego może się w niej zepsuć jak niedziała- czy tylko olej zjada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 zepsuć się wiecej nie ma co, najczęstszą przyczyną niedziałania jest brud, zaworek nie pracuje, bimetal raczej się nie popsuję, więc raczej nie ma takich których nie można uratować, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 No chyba że ktoś ten bimetal powygina przy demontażu:)Ja co jakiś czas dmucham te okolice sprężonym powietrzem bo brud faktycznie może narobić tam kłopotu.Moja wiskoza sachsa śmiga juź chyba 3 lub 4 lata i sprawuje się nienagannie myślę że to okresowe odkurzanie jej pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 a ja u siebie mam.........ory, być może ma tyle co auto, takiej nie widziałem jeszcze, zamiast blaszki ma spiralkę i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekura Opublikowano 4 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 fajnie fajnie tylko ja dzisiaj godzine sie pałowałem jak zdjac wisko tzn odkrecic i nic z tego .... waliłem porządnie by wzruszyc ten lwey gwint ale nic się kreciło razem z moim uderzeniem.. a wy jak odkręcaliście wisko jakis sposób macie hm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 padlo mi wisko i jak zrobie jak w tej radzie i z tym olejem i bedzie na 100% sprawne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 5 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 padlo mi wisko i jak zrobie jak w tej radzie i z tym olejem i bedzie na 100% sprawne?? Na 100% nikt Ci nie zagwarantuje nigdzie co jest dobre, a co złe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 5 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 grzesiekura popsikaj WD40 albo czymś podobnym i nie próbuj odkręcać ręką, puszcza jak uderzysz młotkiem klucz, możesz kogoś poprosić żeby ścisnął paski, i pamiętaj że to lewy gwint, odkręca się w kierunku pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekura Opublikowano 6 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Piotr wiem wiem ze lewy gwint odkrecalem kluczem 32 (probowalem) uderzałem młotkjiem i nic no moze jutro uda mi sie cos powalczyc to zobacze bede probowal regenerowac wisko jak sie nie uda to kupie nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.