Pitbull810614 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą auto jedzie ale tak choćby turbo nie było.Turbina chodzi bo ją słychać tylko mocy nie ma,u szefa w e36 wymienialiśmy też łańcuchy i uszczelke i jest dokładnie to samo co to może być????? (nie przeszedł on w jakiś tryb awaryjny????) 525 TDS E34 i 318TDS E36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Źle zlożony rozrząd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Rozrząd jest na 100% dobrze,pompa z wałem jest napewno dobrze ustawiona bo jest na kropkach łańcuch więc nie idzie sie pomylic wałek rozrządu jest ustawiony na pierwszym krzywki z pierwszego u góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Wyskakuje mi błąd: Czujnik prędkości pojazdu na drodze kod 20 co to wogule jest ???????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Czujnik prędkości jest w moście.Widoczny od tyłu(górny prawy róg) Może wtyczka spadła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Czujnik prędkości jest w moście.Widoczny od tyłu(górny prawy róg)Może wtyczka spadła. Ale to raczej nie wplywa na moc. Mialem kiedys urwana wtyczke i tyle tylko, ze licznik nie chodzil i wycieraczki dzialaly tylko na czasowym i na szybkich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blacki Opublikowano 3 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Po wymianie uszczelni pod głowicą trzeba ustawić zawory jeśli są źle ustawione spadek mocy będzie obiawem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.