Wilkov Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Wita, jako,że technicznie jestem totalnym lamerem w zasadzie(chociaż z ambicjami na nauke:) )to prosze o pomoc w sprawie w sumie pewnie banalnej. Bunia syczy na mnie przy maksymalnie skręconych kolach. Na ostatnim spocie chicco podsunąl,że to pewnie za dużo/za malo plynu w pompie od wspomgania, ostatecznie pompa idzie sobie do krainy...gdziekolwiek te pompy się udają,gdy są niepotrzebne:) Moje pytanie-jak sprawdzić poziom tego plynu(rysunki,foty mile widziane),czy warto się przejmować ew.poziom trudności naprawy i orientacyjnego kosztu,itd. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 W komorze silnika masz zbiorniczek , jak odkrecisz dekielek to pod nim jest miarka i bedziesz wszystko wiedział raczej nie licz na to ze bedzie za duzo płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 :confused: ekhm...myślisz,że wystarczy dolać?Pewnie trza wyplukac i wlać nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Po prostu dolej , najpewniej cieknie z węża pod zbioniczkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 ekhm...wszystko jedno jaki plyn do wspomagania?czyli wężyk do wymiany:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 (edytowane) Masz NIVO w tym turasie? Jeśli tak to CHF 11S. Jeśli nie to CHF 7.1. Na korku zresztą powinno być napisane jaki olej. Jeśli nie masz NIVO to w zbiorniczku wspomagania do nakrętki przymocowany jest odrazu bagnet. Częściowo ścięty na przekroju. Odkręć korek,przetrzyj bagnet i połóż korek na zbiorniku ale tak by bagnet wszedł do środka i nie zakręcaj go. Jeśli po wyjęciu korka z bagnetem poziom dochodzi do 1ej kreski to ok. Jeśli jest między 1szą a 2gą kreską to jest go za dużo. Jeśli bagnet jest suchy i wogole nie dotknął oleju to jest go za mało. Pod zbiornikiem są dwa przewody we/wy i tam zwykle po kilku latach puszczają opaski i najpierw się poci a potem cieknie tędy olej. Edytowane 1 Czerwca 2010 przez Dziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 No i staraj się unikać maxsymalnych skrętów i długim przytrzymywaniu kierownicy w tym położeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 a jeśli masz NIVO to przy obciążeniu płyn powinien być kilka mm nad sitkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 dzięki:)Podskoczylem do Cezara, bo też od dwoch dni niepokoil mnie dziwny świst z przodu silnika i zle przeczucia się potwierdzily;/serwo się kończy:( Chociaż (odpukac)nie ma problemów z trzymaniem temperatury. Jeśli chodzi o pompę to widocznie mam niwo,bo CHF 11s.Dolal mi pol litra i zobaczymy.nie zmienilo koloru,po przejazdzce kilku km patrzylem pod spod i nie kapie/cieknie.Zobaczymy co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 w każdym bmw jakie miałem, na maksymalnie skręconych kołach syczała (przy przytrzymywaniu). Jeżeli jest ok płyn to tak po prostu jest. Ja bym nic nie ruszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 już się dowiedzialem,że ma syczeć:)kwestia byla tego,że bylo za malo plynu i po prostu obserwować. Co jakiś czas będę sprawdzal i jak plyn zmieni kolor albo będize ubywac to się będę martil:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 mam podobny problem i tez nusze wymienic plyn wspomagania... na tym forum znajdziesz dolkadne i szczegolowe informacje jak krok po kroku to zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Wilkov a jaki wlał Ci płyn Pentosin czy zamiennik Febi ? pytam tak z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 właściwie to jak to jest to z tym zamiennikiem chf 11s pasuje to?? Ja kupiłem ori i nie wiem czy nie przepłaciłem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 zamiennik 11s febiego kosztuje 52pln za lytrr a co do stanu to ma być 2cm pod sitkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 widziałem płyn Febi za około 30 pln/l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 30pln na pewno zamiennik 11S?? bo 30 to kosztuje zielony do starych układów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 tak w sumie 30 pln kosztuje i mineral i syntetyk febi 06162 i febi 06161 30 +/- 5 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 a ja wczoraj kupiłem za 63zł za litr :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 febi czy ori ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 ori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 ;/ zapamiętalem,że zielony i cena ok.60zl za litr:) mowil ktoś,że pod sitkiem?Mi koleś mówil,ze plyn ma byc na sitku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.