maverick13 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam, chciałbym zapytac jak u Was wygląda sprawa z zerwem od hamulców. Mam ABS z ASC. Mianowicie podczas wciskania pedału hamulca -słychać takie syczenie. silnik wyłączony. pedał rośnie i robi się strasznie twardy. Jak naciskam hamulec i odpalę silnik pedał zapada się tak około połowy. natomiast jak zaczynam "pompować" pedałem słyszę również syczenie. syczenie słychać tylko w momencie naciskania hamulca w obydwu przypadkach. U mojego kuzyna w e36 compact po zgaszeniu silnika pedał hamulca wyraźnie twardnieje i podnosi się do góry - czuć to. To syczenie jest prawidłowe? Jeśli mogę poprosić to sprawdzcie u siebie i napiszcie jak jest Was. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Hmm tez mnie to kiedys zastanawialo czy to jest prawidlowe bo mam tak samo ale hamulce hamuja bardzo dobrze wiec olalem temat. Dodam ze u mnie te syczenie jest bardzo ciche a hamulce hamuja na 4+ :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Syczenie nie jest prawidłowe , najprawdopodobniej membrana sie rozszczelniła , sprawdz wąż ktory idzie do serwa , ale obawiam się ze serwo bedzie do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 też przerabiałem ten temat: membrana uszkodzona - z czasem będzie trzeba używać większej siły do zahamowania, najlepiej przesiądźcie się do jakiegoś bliźniaczego modelu i porównajcie siły hamowania, bo w moim przypadku działo się to tak pomału, że oprócz syczenia nie czułem różnicy właśnie po takiej przesiadce wymieniłem servo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 U mnie taka sytuacja jest od 4lat i utrzymuje sie na stalym poziomie. W sumie servo nie jest potrzebne mozna je odlaczyc i hamowac bez, jezdzilem autem ktore nie mialo serva i szczeze lepiej mozna wyczuc hamulec a zblokowac kola zaden problem. Troche uciazliwe to bylo jedynie w korkach. a swoja droga ciekawe ile kosztuje nowe servo? czy sie jakos regeneruje stare? Bo kupujac uzywki czesto uzywka jest gorsza niz moja rzecz kitora chcem wymienic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.