Forest Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Co prawda to nie BMW ale...oceńcie sami. Prześwit mniejszy niż paczka fajek "Nie dla grubych dup bo pęknie guma" :lol: Zdjęcie0247.jpg Zdjęcie0249.jpg Zdjęcie0250.jpg Zdjęcie0251.jpg Zdjęcie0252.jpg Zdjęcie0253.jpg Zdjęcie0254.jpg Zdjęcie0255.jpg Zdjęcie0256.jpg Zdjęcie0257.jpg Zdjęcie0258.jpg Zdjęcie0259.jpg Zdjęcie0260.jpg Zdjęcie0261.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 P.S. Zdjęcia zamieszczone za zgodą właściciela auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 fajne..... fotele ale gleba to wizualna czy rzeczywista ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 fajnie to wyglada. Ale to nie dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Kresek zawsze miał fajne furmanki pod garażem Ten B4 daje rade , gleba zgwintowana , ale felgi na takich naleśnikach też konkretnie przytulają auto do ziemi :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 fajne..... fotele ale gleba to wizualna czy rzeczywista ?? Piotrze pod dokładkę przedniego zderzaka paczka fajek ledwo wchodzi bokiem. A Kresek jeszcze chce ją obniżyc Autko wygląda pięknie, zresztą jego E30 cabrio też powalało na kolana. A gdybyś otworzył drzwi i zobaczył odległośc podłogi od drogi to bałbyś się o pośladki by ich nie poobcierac o asfalt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Wyglada za***iaszczo , szkoda ze silnik tylko 1.8 , taka kompozycja zasługuje na VR6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Wyglada za***iaszczo , szkoda ze silnik tylko 1.8 , taka kompozycja zasługuje na VR6 Szykuje się swap na 1.8 Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 i słusznie, bo co z tego że wygląda groźnie jak nie jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 jakie 1.8??? g60??? czy 5-cio cylindrowe??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 jakie 1.8??? g60??? czy 5-cio cylindrowe??? Może Kresek odpowie jeśli się pojawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 spoko, miałem passka 1.8 g60 syncro, 1.8 + mechaniczna sprężara - oj jechało to :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Wypowiem się jak stary pierdziel - fajnie wygląda ale niepraktyczne... Raz miałem przyjemnośc jechać taką glebą - latały plastiki oj latały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 a przy okazji , też miałem przyjemnośc kiedyś przejechać sie ale połówką G40........ szatan, prawie ją kupiłem czemu odeszli od kompresorów, może ktoś prosto wyjaśnić róźnicę kompresor - turbina, oczywiście znam zasadę działania, więc czemu nie produkują już ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Nowy silnik VW jest i na turbinie i na kompresorze. Z pojemności chyba 1.4 albo 1.6 (nie jestem pewien) wyciągnęli 160 KM. I masz tam właśnie zarówno kompresor jak i turbinę czyli teoretycznie od samego początku po starcie auto przyśpiesza równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 O 1,4TFSi najprawdopodobniej Ci chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 sprężarka jest napędzana paskiem (jak np alternator), a turbina spalinami myślę, że chodziło o żywotność bo nie były zbyt - wytrzymałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 myślę, że chodziło o żywotność bo nie były zbyt - wytrzymałe Zgadza się ale to nie zupełnie wynikało z wadliwosci mechaniki , co debilnego użytku ... te G-Lader'y sie poprostu rozlatywały , przez dawanie w palnik zaraz po odpaleniu itd itp temat rzeka szkoda ze od tego odeszli ale nowy kompresor niekiedy kosztował tyle co wartosc używanego Corrado albo Passata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 no właśnie WHY?? jak dla mnie kopresor lepszy, ciągnie od dołu i im wyższe obroty tym lepszy kop , chyba konstrukcyjnie też prostszy, dopiero teraz zaczynają powoli wracać do łask Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 wiem coś o tym :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kresek Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Gleba nie jest tak tragiczna w coziennej jezdzie, po prostu trzeba miec dobre zawieszenie, anie jakies Gt cupa. Swapik szykuje sie na 1,8T BAM silnik, jest to silnik 4 cylindrowy, z turbosprezarka, nominalna moc 225KM, wystepuja seryjnie w najmocniejszych wersjach Audi TT, Leon cupra R i inne VAG'owate. |Odchodzi sie od G-laderow, gdyz sa niepraktyczne, a przynajmniej byly. W tradycyjnych G wycieraja sie tasmy uszczelniajace, tak sao sa wymienne jak pasek rozrzadu, tyle ze co 40kkm powinno sie to robic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 masakryczny trumniak, gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 kołko 4x100??? 16 cali??? ile dałeś??? przewiercane??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kresek Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 kołko 4x100??? 16 cali???ile dałeś??? przewiercane??? Kolko bylo 5x120, zaspawane, nawiercone nowy rozstaw, rozmiar 4x8,5x16 cali, ranty wszystkie 2 calowe, opony 195/40 Za felgi dalem 1200zl:) Oczywiscie nie w tym stanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 jak ci się znudzi daj znać na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.