jaro74lubin Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 (edytowane) witam,mieszkam w szkocji a wybieram sie na wakacje do polski i mam problem z drzeniem auta przy predkosci 120/h, macie moze jakis pomysl co to moze byc?mysle ze to moga byc krzyzaki albo podpora,jezeli tak to gitara a jezeli znacie inne przyczyny to prosze o rade, z gory dzieki, dodam ze nowe opony 235/40/18,kola proste,wywazane miesiac temu,nie telepie kierownica tylko drzenie wychodzi jak by ze srodka podwozia, powyzej 120/h drgania "prawie" ustaja ale sa takie same przy 150 jak i 200/h Edytowane 29 Maja 2010 przez jaro74lubin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 A kola sa wywazone i nie pogiete ?W jakim stanie masz opony? I skad przypuszczenie ze to krzyzaki albo podpora? Moze byc kilka przyczyn niekoniecznie powaznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 u mnie w e34 w predkosciach powyzej 110km/godz strasznie telepalo samochod. Okazalo sie ze ODMA byla cala zasyfiona, i z tylu brakowalo jednej rurki, w zwiazku z czym lapalo duzo lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 na początku sprawdź czy koła są wyważone... w czasie hamowania z tej prędkości telepię kierownicą, wibruje pedał hamulca, jest coś jeszcze poza wibracjami ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Krzywa felga albo zle wyważone kola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 U mnie tez były takie objawy- jeździłem na kanały do wulkanizatorów koła zawoziłem, powietrze sprawdzałem, miałem brac sie juz za wymianę podpory wała i elastozłącza.... Były też podejzenia na wachacze/ swożnie. Zaczynało mi drgac budą przy ok 130km- jeździłem i się tylko wkó**** bo niemcy francje wtedy robiłem. Przyczyną były krązki centrujące felgi- jeden był uszkodzony- kupiłem jeden i reką odjął dziś 200km/h i nic. Odkręć felge i zobacz czy masz luz w pionie- przed samym przykręceniem koła- ja miałem różnicę 1,5mm, a wibrator straszny był- straszne wspomnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro74lubin Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 dzieki chiccoo za podpowiedz tylko powiedz o jakie krazki chodzi bo znam sie troche na naprawach ale jakos nie wiem o co chodzi,jeszcze raz dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 jeśli masz otwór w feldze większy niż w piaście to wtedy obowiązkowo wkładki centrujące żeby zniwelować różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 np takie. Ja wlasnie te kupilem, cena dobra i jakosciowo daja rade: http://allegro.pl/item1053680824_bmw_pierscienie_centrujace_bmw_74_1_72_6.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 dzieki chiccoo za podpowiedz tylko powiedz o jakie krazki chodzi bo znam sie troche na naprawach ale jakos nie wiem o co chodzi,jeszcze raz dzieki Tu masz do wyboru, do koloru. Jaką masz furke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro74lubin Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 523 z 98 roku,ze sportowym filtrem nawet daje rade,szukalem 540 ale ciezko taka dostac w szkocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 to moze byc wina piersciena centrujacych. ja kiedys jak stez jezdzilem z polamanym pierscieniem i myslalem ze mi kierownice urwie przy 130km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Więc masz na 99% piaste 74,1mm, a w feldze większy otwór i zaczyna się jazda wibratorem. 3er mają 72,6mm, od 5er wyżej 74,1mm. Zmież to i to oraz daj odp, w razie czego bedziemy myśleć/ szukać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro74lubin Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 mati to nie kiera mi drzy tylko wibracje wychodza jak by centralnie z pod srodka auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 mati to nie kiera mi drzy tylko wibracje wychodza jak by centralnie z pod srodka auta Jeśli mówiśz że ze srodka samochodu to stawiam na podpore wału lub elastozłącze. Alez drugiej strony to Ty siedzisz na środku i nigdy nie wyczujesz z której strony idzie dokładnie- np zaczyna sie lekko na przodzie a kończy na tyle bo szybciej jedziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielot Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 siema sprawdz zawieszenie z przodu szczególnie końcówki drążków i poduszki przy wachaczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 A skad panowie przypuszczenie ze to wkladki centrujace? kolega nie pisal ze ma nieorginalne felgi . czy ja cos ominalem ? Sam mialem takie kiedy to wsadzalem kola z e39 do e34. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 A skad panowie przypuszczenie ze to wkladki centrujace? kolega nie pisal ze ma nieorginalne felgi Nie było takiej info więc można o tym tez wspomnieć, a e39 i e34 mają taka sama piaste 74,1mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 a e39 i e34 mają taka sama piaste 74,1mm N...ii...e....ee moj przyjacielu . E34 = 72,6 mm E39 = 74,1 mm Sam zakladalem pierscionki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 e38 też ma 72.6 jest błąd wyżej ,że 5er w górę ma inną piastę. Z tego co pamiętam to tylko e39 tak ma nowszych nie znam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.