001puma Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Witam Mam pytanie jakie mogą być skutki przejścia z oleju 15W40 na 10W40. Auto jeździło na mineralnym dwa lata:/:/ i czy wogóle jest sens, żeby sie nie okazało, że zacznie wszędzie wyciekać. Próbował już ktoś?? Dzięki z góry za jakiekolwiek info <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 O oleju to jest mnóstwo tematów na forum Ale napisze jeszcze raz NIC SIE NIE STANIE jak zmienisz z minerała na półsyntetyk , silnik jak ma sie rozszczelnic to sie poprostu rozszczelni bez roznicy czy to bedzie minerał czy syntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 bo logicznie myśląc, pomijając stereotypy i znając konstrukcję silnika to olej mineralny, nie ma gdzie wejść, uszczelnić i zapobiec wyciekom, w silniku nie ma szczelin, zakamarków itp. bardziej w tym przypadku chodzi o jakość oleju i jego właściwości smarne niż o zdolność redukowania wycieków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
001puma Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 O oleju to jest mnóstwo tematów na forum Ale napisze jeszcze raz NIC SIE NIE STANIE jak zmienisz z minerała na półsyntetyk , silnik jak ma sie rozszczelnic to sie poprostu rozszczelni bez roznicy czy to bedzie minerał czy syntetyk Szczerze to nie szukałem. Poszedłem na łatwizne jeszcze raz dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.