Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

O oleju to jest mnóstwo tematów na forum :)

Ale napisze jeszcze raz NIC SIE NIE STANIE jak zmienisz z minerała na półsyntetyk , silnik jak ma sie rozszczelnic to sie poprostu rozszczelni bez roznicy czy to bedzie minerał czy syntetyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo logicznie myśląc, pomijając stereotypy i znając konstrukcję silnika to olej mineralny, nie ma gdzie wejść, uszczelnić i zapobiec wyciekom, w silniku nie ma szczelin, zakamarków itp.

bardziej w tym przypadku chodzi o jakość oleju i jego właściwości smarne niż o zdolność redukowania wycieków ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O oleju to jest mnóstwo tematów na forum :)

Ale napisze jeszcze raz NIC SIE NIE STANIE jak zmienisz z minerała na półsyntetyk , silnik jak ma sie rozszczelnic to sie poprostu rozszczelni bez roznicy czy to bedzie minerał czy syntetyk

Szczerze to nie szukałem. Poszedłem na łatwizne

jeszcze raz dzieki za info :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...