woz Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Witam. Mala prosba. Czy ktos moze ma (lub ma jakies foty) e34 sedana z gleba 60/40 lub/i 40/30? Bede niedlugo chcial wziac sie za zawieche u siebie, i od razu obnizylbym dziada conieco. Kusza mnie sprezyny 60/40 bo wiem ze naprawde dobrze by sie prezentowalo, ale we Wrocku to moze byc za duzym hardcorem, wiec mysle ze najrozsadniejszym rozwiazaniem byloby 40/30 tylko chcialbym zobaczyc jak te dwie opcje sie prezentuja. Wiec jesli ktos ma jakies zdjecia to bylbym wdzieczny. Z gory thx bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Dziki ma chyba swoją posadzoną tak na 60 z przodu wyglada fajnie ale bez osłony na miche to czasem moze byc hardcorowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 bo widzialem na allegro 35/30 (dobrej firmy - eibach pro, i jezeli Kolega by nie bral, to zawsze jest to opcja bo cena jest dobra) Ale troche sie obawiam ze jak obnize 40/30 to nie bedzie widac takiej roznicy <drapie sie po wielkiej glowie>.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ja mam eibach pro jeszcze jakieś dodoatkowo racing. Jak zamontowałem na kilka chwil zapas 195/65/15 to górna część opony schowała sie w błotniku Kilka fot e34: http://www.e34.de/frames.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) No tak, ale w tym linku chiccoo widze mnostwo e34, ale nie wiem kto ma obnizone i ile mm. Chodzi mi wlasnie o te opcje 40/30 oraz 60/40. A pamietasz ile dokladnie miales obnizone? Edytowane 25 Maja 2010 przez woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) Tu jest standart jak kupiłem: A tutaj 60/40: 2..jpg DSC04143..jpg DSC04151..jpg Edytowane 25 Maja 2010 przez chiccoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 60/40 takie małe poglądowe porównanie. Uploaded with ImageShack.us No ja już jestem po wymianie miski olejowej(5h roboty dla 2osób z przerwami na papierosa) tak sobie postanowiłem ,że jeśli raz jeszcze poczuje uderzenie w miskę to zawiecha leci do standartu bo poruszanie się po mieście autem w którym miska jest 1cm niżej niż dolna listwa zderzaka mija się z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 dziki a jaki masz prześwit między miską a ziemią? Ja w e30 M40 miałem ciut mniej niż wysokość paczki fajek - i dałem rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ja w e30 M40 miałem ciut mniej niż wysokość paczki fajek - i dałem rade Ja miałem dokładnie 7cm od osłony do gleby w E30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Człowiek może się przyzwyczaić do jeżdzenia z takimi prześwitami i opracować nową mapę wrocławia choćby.Do tego dochodzi jeżdzenie po linii dzielącej przeciwne pasy ruchu na koleiniastej drodze ale czasem to męczy i wkurza. Karetka leci a Ty się na malutki krawężnik nie możesz wgramolić/parkowanie/pewne drogi-ulice stają się niedostępne/parkingi etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 No ja już jestem po wymianie miski olejowej(5h roboty dla 2osób z przerwami na papierosa) tak sobie postanowiłem ,że jeśli raz jeszcze poczuje uderzenie w miskę to zawiecha leci do standartu bo poruszanie się po mieście autem w którym miska jest 1cm niżej niż dolna listwa zderzaka mija się z celem. wiec tak jak pisalem, 60/40 wyglada za***iscie, ale jednak rozsadek naciska mnie troche na 40/30.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) sprawdzałem ostatnio jak mozna opuścić tył na NIVO: chiccoo a Ty w tej e34 Touring miałeś nivo ? czy był zastąpione normalnymi amorkami ? Edytowane 26 Maja 2010 przez Kosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Ja mialem u siebie nivo, i z tego co mowil mi czerownastrzala, to mozna zastapic normalnymi amorami bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 ale po co jak działa, poza tym trzeba kombinować z pompą od wspomagania, zbiornikiem itp wymieniać to ewentualnie wtedy jak te amorki padną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 chiccoo a Ty w tej e34 Touring miałeś nivo ? czy był zastąpione normalnymi amorkami ? Brak nivo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Temat mozna zamknac. Sprezyny juz zakupione :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 jak wsadzisz to daj jakieś fotki bo chce zobaczyc jak **** bedzie wyglądac... ja mam dupe chyba -40 i wyglada jak stara kur.... na tyle:D lub tez jak moja mam mówi ze trupy wożę w bagazniku:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 a co innego mozna wozic w czarnej beemce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Bierzcie również pod uwagę trwałość seryjnych amortyzatorów, jak założycie 60mm to będą mocno ściśnięte. Często będą dobijać i szybko się zużywać. Seryjny amor nie jest przystosowany by pracować ściśniętym bardzo. Nie jestem zwolennikiem takiego tuningu, ale jak kto woli. Zawsze dobrze kupić zawias dedykowany (amory i springi), wtedy auto jest obniżone, lepiej się prowadzi i amory wytrzymują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Bierzcie również pod uwagę trwałość seryjnych amortyzatorów, jak założycie 60mm to będą mocno ściśnięte. Często będą dobijać i szybko się zużywać. Seryjny amor nie jest przystosowany by pracować ściśniętym bardzo. Nie jestem zwolennikiem takiego tuningu, ale jak kto woli. Zawsze dobrze kupić zawias dedykowany (amory i springi), wtedy auto jest obniżone, lepiej się prowadzi i amory wytrzymują. To kwestia indywidualna czy to efekt wizualny,trakcyjność czy komfort jest istotny. Zużycie amortyzatorów standartowych przy glebie -60 napewno nastąpi szybciej z tym że nie jest to tak drastycznie postępujący proces. Trzeba też brać pod uwagę to,że ktoś świadomy kto porywa się na zglebienie auta już z automatu zmniejsza V i zwiększa czujność przy pokonywaniu nierówności. Ja mam zestaw sportowy(-60 i sportowy amor) Trakcyjność b.dobra ale ratuje się dużym profilem opony żeby zachować w miarę komfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 tutaj to jest indywidualna decyzja. ciężko jeździć z glebą mocną, ale nikt nie chce ,żeby jego auto wyglądało jak koza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.