Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mala prosba. Czy ktos moze ma (lub ma jakies foty) e34 sedana z gleba 60/40 lub/i 40/30? Bede niedlugo chcial wziac sie za zawieche u siebie, i od razu obnizylbym dziada conieco. Kusza mnie sprezyny 60/40 bo wiem ze naprawde dobrze by sie prezentowalo, ale we Wrocku to moze byc za duzym hardcorem, wiec mysle ze najrozsadniejszym rozwiazaniem byloby 40/30 tylko chcialbym zobaczyc jak te dwie opcje sie prezentuja. Wiec jesli ktos ma jakies zdjecia to bylbym wdzieczny.

Z gory thx

bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo widzialem na allegro 35/30 (dobrej firmy - eibach pro, i jezeli Kolega by nie bral, to zawsze jest to opcja bo cena jest dobra) Ale troche sie obawiam ze jak obnize 40/30 to nie bedzie widac takiej roznicy <drapie sie po wielkiej glowie>..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60/40 takie małe poglądowe porównanie.

e34gle.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

No ja już jestem po wymianie miski olejowej(5h roboty dla 2osób z przerwami na papierosa) tak sobie postanowiłem ,że jeśli raz jeszcze poczuje uderzenie w miskę to zawiecha leci do standartu bo poruszanie się po mieście autem w którym miska jest 1cm niżej niż dolna listwa zderzaka mija się z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowiek może się przyzwyczaić do jeżdzenia z takimi prześwitami i opracować nową mapę wrocławia choćby.Do tego dochodzi jeżdzenie po linii dzielącej przeciwne pasy ruchu na koleiniastej drodze ale czasem to męczy i wkurza.

Karetka leci a Ty się na malutki krawężnik nie możesz wgramolić/parkowanie/pewne drogi-ulice stają się niedostępne/parkingi etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja już jestem po wymianie miski olejowej(5h roboty dla 2osób z przerwami na papierosa) tak sobie postanowiłem ,że jeśli raz jeszcze poczuje uderzenie w miskę to zawiecha leci do standartu bo poruszanie się po mieście autem w którym miska jest 1cm niżej niż dolna listwa zderzaka mija się z celem.

wiec tak jak pisalem, 60/40 wyglada za***iscie, ale jednak rozsadek naciska mnie troche na 40/30.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bierzcie również pod uwagę trwałość seryjnych amortyzatorów, jak założycie 60mm to będą mocno ściśnięte. Często będą dobijać i szybko się zużywać. Seryjny amor nie jest przystosowany by pracować ściśniętym bardzo. Nie jestem zwolennikiem takiego tuningu, ale jak kto woli. Zawsze dobrze kupić zawias dedykowany (amory i springi), wtedy auto jest obniżone, lepiej się prowadzi i amory wytrzymują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzcie również pod uwagę trwałość seryjnych amortyzatorów, jak założycie 60mm to będą mocno ściśnięte. Często będą dobijać i szybko się zużywać. Seryjny amor nie jest przystosowany by pracować ściśniętym bardzo. Nie jestem zwolennikiem takiego tuningu, ale jak kto woli. Zawsze dobrze kupić zawias dedykowany (amory i springi), wtedy auto jest obniżone, lepiej się prowadzi i amory wytrzymują.

To kwestia indywidualna czy to efekt wizualny,trakcyjność czy komfort jest istotny.

Zużycie amortyzatorów standartowych przy glebie -60 napewno nastąpi szybciej z tym że nie jest to tak drastycznie postępujący proces.

Trzeba też brać pod uwagę to,że ktoś świadomy kto porywa się na zglebienie auta już z automatu zmniejsza V i zwiększa czujność przy pokonywaniu nierówności.

Ja mam zestaw sportowy(-60 i sportowy amor)

Trakcyjność b.dobra ale ratuje się dużym profilem opony żeby zachować w miarę komfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...