Rybka318is Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 (edytowane) Witam. Od jakiegoś czasu pojawiły się dość mocne drgania na kierownicy podczas hamowania.Widzę po tarczach ze są już dość zużyte.Co może być powodem,mogło pokrzywić tarcze? Druga rzecz to taka że ogólnie hamulce są słabe,tył jak by prawie wcale nie hamował bo ciągle widać rdze na tarczach jak by ich klocki nie tarły.Dodam że odpowietrzałem cały układ i wydawało mi się że zrobiłem to jak należy,a hamulce dalej kiepskie Sprawa nr 2. Czy zapowietrzony układ chłodzenia może mieć wpływ na przełączanie sie z benzyny na LPG (sekwencja) ? Temperatura czasami jest juz nawet 90 stopni a auto dalej jedzie na benzynie,a czujnik temperatury przy parowniku juz wymieniłem. Poza tym zauważyłem ze na wolnych obrotach,nawet przy 90stopniach (np. w korku) mimo ustawienia wysokiej temperatury z nawiewów leci zimne powietrze. HEELP Edytowane 24 Maja 2010 przez Rybka318is Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 ,nawet przy 90stopniach (np. w korku) mimo ustawienia wysokiej temperatury z nawiewów leci zimne powietrze. to świadczy o zapowietrzeniu, idzie lato, więc odpowietrz ukł. dobrze, czy rury ukł. chłodzenia nie są bardzo twarde ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 sprawa 1. jeśli kierownica drży tylko w czasie hamowania to na 90% będą to tarcze przednie, co do odpowietrzenia hamulców to płyn hamulcowy kiedy był wymieniany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam. Od jakiegoś czasu pojawiły się dość mocne drgania na kierownicy podczas hamowania.Widzę po tarczach ze są już dość zużyte.Co może być powodem,mogło pokrzywić tarcze? Druga rzecz to taka że ogólnie hamulce są słabe,tył jak by prawie wcale nie hamował bo ciągle widać rdze na tarczach jak by ich klocki nie tarły.Dodam że odpowietrzałem cały układ i wydawało mi się że zrobiłem to jak należy,a hamulce dalej kiepskie Co do drgan to moze byc to przyczyna tarcz i klockow ,ale moze to byc rowniez problem zle wywazonych koł . Z kolami przerabialem u siebie ze mialem 16" i bylo cacy zmienilem na 15" i mialem drgania jak mowisz przy hamowaniu. Okazalo sie ze po roznych kombinacjach wywazylem te 15" i wrocilo do normy. A co do tego zimnego powietrza to tak jak koledzy pisali odpowietrz najpierw uklad chlodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Maras1122 z tym, że złe wyważenie/krzywe koło wyjdzie te z w czasie normalnej jazdy (bez hamowania) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Tazunio ale mi tez szarpalo wlasnie tylko podczas hamowania i na stacji diagnostycznej jak sprawdzalem to wyszo diagnoscie cos nie tak z o...(nie pamietam tego wyrazenia) felgi... i podobno to odpowiadalo za to szarpanie. Po wywazeniu przestalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 ale wtedy musiało też drgać w czasie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 nie bede sie spieral ale podczas jazdy tego nie odczuwalem tylko w przypadku hamowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Koła wyważałem kilka dni temu,płyn był wymieniany podczas ostatniego odpowietrzania hamulców tzn. 3krotne przepompowanie całego zbiorniczka i dolewanie nowego płynu. Co do układu chłodzenia,mam urwana tą śrubkę na górze chłodnicy ktora jest od odpowietrzania,jest zalepiona na stałe. A więc jak w inny sposób odpowietrzyć układ.???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 czyli tarcze... pojedź na sprawdzenie siły hamowania, niech Ci skontrolują dwie strony osobno pod względem wycentrowania tarcz, powinno wyjść, że któraś ma bicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.