rutek Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 witam niedawno kupilem bmw e 30 z 2 litrowym silnikiem 6 cylindrów i chce go uszczelnic bo jest caly w oleju:/bylem u mechanika to powiedzial ze pod glowica jest ok ruwno pracuje po zdjeciu korka zero zmian w pracy silnika na dokladke zmienic pompe wody chce na hepu czy cos w tym stylu bo sie grzeje mi wyjelem termostat i w trasie jest ok ale jak wjade do miasta to zamyka mi sie wskazówka temperatury wtedy nie ma zadnych zmian chodz troche moc ucieka ale ciag i zrywnosc jest chce ja doprowadzic do pozadku co radzicie zrobic zeby to smigalo kakretnie cala reszta jak na samochód co ma 20 lat jest ok most wal i skrzynia to miodzio tylko silnik mnie niepokoji przez te wycieki i zapomnial bym jakies magiki jak ja mieli to podlaczyli gaz ale nie do nagrzewnicy i nie dziala wentylator nie moge znalesc usterki nie wiem gdzie szukac chce wlaczyc nawiew i on nie dziala i szukam nie moge znalesc usterki a nie jestem tempy w tym bo od dziecka siedze w tym i juz rozkladam rece i nie wiem co mam zrobic pomocy ludzie to moje oczko w glowie i musi latac jak zla jak by co to muj numer gg piszcie dorad zajcie co poprawic co zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Co do grzania to ja bym bardziej obstawial sprzeglo viskotyczne niz pompe wody tym bardziej ze grzeje sie w miescie. Co do silnika to sprecyzuj czy chcesz robic remont silnika czy poci ci sie silnik i chcesz wymienic uszczelki? Jesli dopiero co go kupiles i jest troche zapuszczony to sprawdz takze poziom oleju w moscie skrzyni wymien olej w silniku plyn hamulcowy jak w m20 jest pasek rozrzadu do sprawdz wymien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 a jak sprawdzic te sprzeglo viskotyczne??po czym poznac ze ono jest nie tak i jak je zrobic??no niedawno kupilem i chce zrobic dla siebie.silnik jest zapuszczony wiec chce zmienic uszczelki.wszedzie jest stan oleju ok bez wycieku tylko silnik caly w oleju:/ ja mam ja na lancuszku a nie na pasku wiec co radzisz i od czego zaczynac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ja mam ja na lancuszku a nie na pasku wiec co radzisz i od czego zaczynac?? Masz rozrząd na PASKU a jak sprawdzic te sprzeglo viskotyczne??po czym poznac ze ono jest nie tak i jak je zrobic?? Zagrzej silnik tak zeby temperatura była w pionie i otwórz maskę i przytrzymaj przez chwile palcem linke gazu przy przepustnicy i powinno się załączyc VISCO tzn zdecydowanie szybciej powinno się krecic i bedziesz wiedział czy działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 wlasnie nie dziala bo jak dodaje gazu to sie nie kreci szybciej tylko wolno jak na zimnym wiec wychodzi ze to jest visco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 na pasku??a nie na lancuszku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 na pasku, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ale wtopa jak tak:/myslalem ze na lancuszku:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ale wtopa jak tak:/myslalem ze na lancuszku:( Czemu wtopa ? wymien za wczasu i bedziesz miał spokój na najblizsze 60tyś km Na łancuchu to wychodziły M30tki B30 i B35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ruwno pracuje po zdjeciu korka zero zmian w pracy silnika Jesli silnik nie zaczyna "utykać" pod odkręceniu korka to odma do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 No i m10 tez byly na lancuszku... Co do sprzegla viskotycznego to kup najlepiej nowke ostatnio bylo na forum poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Zeby miec pewnosc co do sprzegla viskotycznego to jesli na dworze jest zimno a silnik ma pion to moze sie nie zalaczyc. Sprawdz jak bedzie goraco otworzy sie juz termostat i bedzie delikatnie za pionem jak sie wtedy nie wlaczy to napewno visko.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 no wiem ze nowe musze kupic jeden z kolegów powiedzial ze odma do wymiany co to jest pierwszy raz o tym slysze??gdzie to sie znajduje i do czego sluzy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 a dla czego odma do wymiany nie kopci nic na bialo ani na cieplym ani na zimnym uszczelki pod glowica jest ok nie ma zadnych wycieków ani przedmuchów postanowilem ze wymienie uszczelki pape wody termosta viscoze plyny i oleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 glowicy nie bede ruszal ale cala reszte uszczelek jest do wymiany z zewnatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 dobra panowie jeszcze raz od poczatku nie mam zamiaru zdejmowac glowicy odma jest ok juz wiem o co b wymieniam wszystkie uszczelki pompe wody raczej(okaze sie jak ja wyjme)termosta sprzeglo viscotyczne zmieniam oleje i plyn chamulcowy i powinienem miec spokuj z silnikiem tak??nie powinna sie grzac wtedy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 mozesz odkamienic uklad chlodzenia jezdzac na wodzie (demineralizowanej) z octem, jezeli nie wymieniasz chlodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 no nie bede wymienial chlodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.