FyLyP Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 mam "lekki" problem, nie mogę odpalić E34, kręci kręci i nic, ale zauważyłem na kompie: "OELDRUCK SENSOR" a znalazłem że to znaczy "czujnik oleju nie działa nie podłączony" silnik M50TUB25 więc pytanko gdzie on się znajduje? mile widziane jakieś foto po zerknięciu okaże się czy przewody czy wymiana, czy myślicie że coś jeszcze wchodzi w gre?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Nie spotkałem sie żeby przez czujnik oleju nie można było silnika odpalic ... dziwna sprawa troche. Skoro kreci , paliwo leci , swieczki i cewki są ok .... to zdecydowanie stawiam na czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 jak już otworzyłem dogłebniej mache to zabrałem się za przegląd właśnie cewek i przewodów do świeć i się okazało że jeden przewód do 1 cylindra był przerwany.. i jedna swieca jest zalana olejem, robię to teraz właśnie a co do odpalania to na początku było ok, odpalam, szybki przelot, potem chce odpalić i się zaczyna... kręci, kręci.. dobra odpalił ale w ogóle siły i jakby przygasał, przejechałem kawałek i zgasiłem i poczekałem troche odpalam kręci kręci i odpalił i było ok, potem za jakiś czas odpalam i nic.. jak odpalił to kawałek przejechałem i zgasl i ponownie po czekaniu i kręceniu zgasł i tak non stop, 100-200 sytuacja się powtarzała, po dojechaniu do domu zostawiłem bo nie miałem nerw. a po tej akcji już w ogóle nie chce odpalić, kręci normalnie i nic. na kompie pojwił się własnei ten komunikat- wcześneij go nie bylo. więc gdzie jest ten czujnik oraz położenia wału? dam rade oba wymienić czy to grubsza zabawa? ile koszutuja? a i gdyby był czujnik położenia wału to komp by o nim wspomniał chyba? a o nim cicho:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 nie wiem jak w M50, ale czujnik oleju powinien być w misce olejowej, z pewnością błąd od tego czujnika nie może powodować braku zapalenia silnika, trochę dziwny ten błąd , jak w M20 odpinałem ten czujnik to miałem błąd za niskiego stanu oleju i nic więcej, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Na 5 garach by troche kulał ale by chodził i odpalał. Czujnik położenia wału to sprawdzisz jedynie podpinając do kompa serwisowego , na zegarach taka informacja nie wyskoczy. Objawy zdecydowanie wskazują na czujnik położenia wału , znajdziesz go z przodu silnika na kole zębatym ktore jest na wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 olej mam idealnie w połowie pomiędzy min a max także nie wiem.. a zapaliło się właśnie jak nie odpala... no właśnie zauważyłem spadek mocy, może to być też spowodowane czujnikiem wałków rozrządu? dorzucam foto przodu ile się dało zrobić, mógłbyś wskazać dokładniej bo tak full się nie orientuje;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 pierwsze zdjęcie, w dole widać koło wału z ząbkami - między ryrą a obudową wentylatora, tak patrząc czujnik polożenia powinien być pod rurą , prawie dotykać koła wału, taki srebrny z kablami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 zrobiłem dokładniejsze foto, ten na 1 foto zaznaczony na czerwono tylko widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Tu masz czujnik jak na dłoni czujnik.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 dzięki:) czytałem że jak by odłączyć czujnik to powinien odpalić ale nie pamiętam czy wału czy wałków.. można jakoś sprawdzić poza podłączeniem do kompa czy to ten czujnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) po wypięciu listwy wtryskowej (nie rozłączając jej) i próbie odpalenia benzyna nie leciała z wtrysków, wymieniłem listwę na inną i jest to samo:/ czy bezpiecznik nr 23 - od pompy paliwa na mierniku żarówkowym powinien się zapalić, na zapłonie czy po odpaleniu? bo wymieniałem tez ten bezpiecznik i nic i ciągle jak by był spalony albo zapalał się dopiero po odpaleniu? może to być pompa paliwa? jak to dokładnie sprawdzić? Edytowane 23 Maja 2010 przez FyLyP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Rozkreciłes listwe wtryskową a nie chciało Ci sie zdjac wezyka z pompy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) wypiąłem ją do góry, z wężyka od strony chłodnicy benzyna się sączyła trochę ale to pewnie z tego co jest w przewodzie a nie sprawdzałem czy przy kręceniu leci z niego, natomiast z 2 wężyków od szyby nie leciało aa z pompy hehe, to jutro zajme sie bagażnikiem:P jaki powinien być bezpiecznik od pompy? 15 czy 7,5 A? Edytowane 23 Maja 2010 przez FyLyP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 pompa paliwa jest czymś przymocowana do baku? bo po wyjęciu pływaka, pompa się trzyma a nie chce niczego urwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Jesli dobrze pamietam to trzeba ją przekrecic i wyjdzie z takich zaczepów na dnie zbiornika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FyLyP Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 (edytowane) w którą stronę? bo ona tak jak by unosiła się trochę w stronę wlewu paliwa a potem da się ją jakoś łatwo wkręcić?? Edytowane 24 Maja 2010 przez FyLyP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Musisz obrócic o 90 stopni w lewo i powinna wyjsc z zaczepów , montaż analogicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.