zdr Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Wczoraj dopadła mnie nie miła przypadłość i z tego co widzę nie aż tak rzadka.. gdy zatrzymuję się albo jadę max powoli to temperatura niemiło rośnie.. przy jeździe jest dosyć wysoka. na postoju kilka razy wskoczyła mi na czerwone pole.. gdy ruszyłem po dosłownie chwili zaczęła opadać... z tego co wyczytałem to wisko.. tylko moje pytanie jest takie.. jak je sprawdzić? Mi też wydaje się że to ono bo wiatrak słyszałem tylko raz odkąd mam te auto.. tj już prawie 2 mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 wisko powinno się załączyć powyżej środka, poznasz po tym że będzie słychać huk i jak otworzysz maskę to od razu poznasz że jest zalączone bo będzie wiało jak cholera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 to w takim razie wisko.. bo daleko za połową i nic.. wtedy muszę jeździć niczym w "speed - wyścig z czasem" żeby temperatura nie podeszła wyżej.. ;D a poważnie to odstawiłem auto bo skoro to to pójdę zamówić jutro nowe bo używanego chyba nie ma sensu brać.. te typu co są na allegro za 100 - 110 zł są dobre czy szkoda kasy na to? bo z tego co widziałem są i takie po 300.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Za 200-250zł masz porządne nowe visco z Behr'a i nie ma sensu kupowac używki z allegro bo to zawsze loteria na co sie trafi. Zobacz moze wystarczy wyczyscic bimetal i to stare visco bedzie normalnie działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 temat wiska już wiele razy opisywany, jak też możliwość naprawy, włącz ogrzewanie na max, to dobrze schładza układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 No ogrzewaniem ratowałem się wczoraj wieczorem.. ale dzisiaj na tyle parno że wolałem jechać szybciej niż zagotować sobie mózg.. ;D pytając o te z allegro miałem na myśli te http://www.allegro.pl/item1035275911_sprzeglo_wiskotyczne_wisko_bmw_e30_e36_e34_e39.html jest kiepskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 ja bym brał..... zawsze jest roczna gwarancja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 No i wszystko jasne ;D są części co do których nie polegał bym na zamiennikach.. z wiskiem spotkam się pierwszy raz więc wolałem się upewnić ;D Dzięki Swoją drogą mam nadzieje że to będzie to.. 1% wątpliwości pozostaje zawsze ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Chuchac na zimne ale ostatnio u siebie i znajomego zauważyłem: Pod machą gorąco strasznie kielichy błotniki gorące, a szczałka w pionie- czasem minimalny przechył w prawo. Nie wiem sam czy załączona klima ma coś wspólnego z tym że jest "cieplejszy"? Ale wszystko OK samochód lata i nic nie wskazuje by coś sie działo. Mowa o silniku M52 czyli 2,5tds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) Nie mam pojęcia , mojej niuni nie wyposażyli w klimę a z nawiewu mało korzystam ;D nie mam czasu go rozebrać a jak przeciągałem kable do wzmacniacza to poczułem latająca luźno część którą wyjąłem.. wygląda jakby była częścią nawiewu.. i ogólnie jak włączę chłodny to daje gorące/ciepłe mimo że przecież nie ma upałów.. jest raczej chłodno jak na końcówkę maja.. możliwe że to właśnie przez brak tego plastiku.. i ogólnie kilka razy poczułem w kabinie jakby benzynę,.. tzn tak jakbym zaciągnął się spod maski no ale chyba zboczyłem już zbyt daleko z tematu Jeszcze czeka mnie sporo pracy żeby być blisko ideału, a tu ciągle jakaś nowa zagadka Edytowane 23 Maja 2010 przez zdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Ja mam np tak, że jak jeżdze w upał po mieście, korki itp. a klime mam wyłączoną to visko ni cholery mi sie nie załączy, ale jak tylko włącze klime to po jakimś czasie sluchać huczenie - dodam ze temp silnika jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) Mowa o silniku M52 czyli 2,5tds M52 to chyba nie będzie 525 TDS kozin09 co do huczenia to raczej wentylator klimy się załącza pozdr Edytowane 23 Maja 2010 przez Kosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Kosa nie wentylator od klimy, on nie huczy tylko "brzęczy" przez chwilę i cisza(potwierdzone słuchem i wzrokowo), a viskoza jak sie załączy to mam przez chwile V8 jak przygazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 co do odgłosów.. to ona nadaje taki dziwny świst jakby auto miało turbinę ? haha ;p bo tak się zastanawiałem skąd się bierze ten odgłos ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Napisał chiccoo Mowa o silniku M52 czyli 2,5tdsM52 to chyba nie będzie 626 TDS Literówka, ma być M51 na plastikowym kolektorze. Tylko nie wiem jak to się opisuje M51D25 czy M51B25 ? wentylator od klimy, on nie huczy tylko "brzęczy" przez chwilę i cisza(potwierdzone słuchem i wzrokowo), U mnie jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Chuchac na zimne ale ostatnio u siebie i znajomego zauważyłem:Pod machą gorąco strasznie kielichy błotniki gorące, a szczałka w pionie- czasem minimalny przechył w prawo. Nie wiem sam czy załączona klima ma coś wspólnego z tym że jest "cieplejszy"? Ale wszystko OK samochód lata i nic nie wskazuje by coś sie działo. Mowa o silniku M52 czyli 2,5tds Ja Tez Mam tak Samo koles W Stando Powiedizal mi ze wisko padniete a jezdzac w upale strzalka ani drgnela ;/ A Jak Zalaczalem klime to odlarzu mega goroco robilo sie pod maska wiatrak od klimy wychlaczal chyba to co powino wisko dochlodzic !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Ja Tez Mam tak Samo koles W Stando Powiedizal mi ze wisko padniete a jezdzac w upale strzalka ani drgnela ;/ A Jak Zalaczalem klime to odlarzu mega goroco robilo sie pod maska wiatrak od klimy wychlaczal chyba to co powino wisko dochlodzic !!! I co visco wymieniłeś? chłodno pod machą? odrazu to stwierdzili czy myśleli stękali aż doszli do tego? Jakie pieniążki zostawiłeś u nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 nic Nie Wymienialem stwierdzil to po tym ze wiatrak po wylaczeniu dalej sie krecil:;/;/;/ I Ze waz Jest Twardy ;/;/ ostatnio podlaczalem go pod kompa w czasie latania po miescie i temp . byla idealna Wiec sam juz nie wiem ;/;/ A koszt samego wiska w stando to 550zl wymiana 60zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 A koszt samego wiska w stando to 550zl http://www.allegro.pl/item1034015413_sprzeglo_visco_bmw_e34_e36_e38_e39_e46_e53_e90_z.html http://www.allegro.pl/item1017835366_bmw_e38_e39_e46_e65_wisko_wisco_sprzeglo_wentyl.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 visco z Behr'a do Mojego auta kosztuje jakies 350zl A To juz chyba najlepszy zamienik moj Przyszly tesciu ma walsny warsztat i obdzwonil wszystkich to znalazl najtansze za 120zl ale to by pochulalo z tydz i by bylo gorzej niz jazda na tym starym ;/ ale narazie smigam nic sie nie dzieje jak bedzie tak mega goroca to podepne kompa w czasie jazdy przy malym butowanku i okaze sie jaka jest temp silnika i czy visko nie dochladza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Przypomniałem sobie teraz (problemy z e34) że "dobre" visco musi mieć blaszkę a nie sprężynke po przedniej części obudowy- tak powiedzieli w serwisie. kokokokoko..jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 (edytowane) Wydaje mi sie, że visco sie załącza przy klimie znacznie szybciej - szczególnie klima+upał+bujanka po mieście - dlatego ze klima obciąża znacznie silnik, a przecież temp zalezy nie tylko od np obrtotów ale też od obciążenia jakie jest na silniku czyli w tym przypadku kompresor. PS. Wydaje mi się Edu, ze diagnoza tego kolesia typu "bo sie Visko kręci po wyłączeniu" to bzdura jakaś, przecież siłą pedu sie kręci jeszcze. Ja bym sie jeszcze wstrzymał na Twoim miejscu, poczekał na jakiś upał i skoczył na miasto i wtedy powinno sie załączyc - tak przynajmniej mam w benzynie, moze w dieslu jest troszke inna konstrukcja ukł. chłodzenia, ale warto sie będzie przekonać. A, i ten wąż że niby twardy - tzn ze jaki? Mozesz go ucisnąć pod palcami czy jest twardy jak kamień? Twardy musi być, przecież tam prawie nawet 2 bary są. Edytowane 24 Maja 2010 przez kozin09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Wydaje mi sie, że visco sie załącza przy klimie znacznie szybciej - szczególnie klima+upał+bujanka po mieście - dlatego ze klima obciąża znacznie silnik, a przecież temp zalezy nie tylko od np obrtotów ale też od obciążenia jakie jest na silniku czyli w tym przypadku kompresor.chyba nie bo viskoze zalacza sie w tedy giedy jest juz mega goraco olej gestnieje a wiatrak zaczyna zapierdzielas jak opentany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Przypomniałem sobie teraz (problemy z e34) że "dobre" visco musi mieć blaszkę a nie sprężynke po przedniej części obudowy- tak powiedzieli w serwisie.[ATTACH=CONFIG]1386[/ATTACH] Tak Samo mi mowili z ta blaszka a z tego co pamientam te tansze zamieniki maja sprezynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 visco załącza się przy pewnej temperaturze, może gdy włączasz pod obciążeniem szybciej silnik się nagrzewa i stąd 'wcześniejsze' załączanie visca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.