dzinks007 Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Koledzy prosze o pomoc przedwczoraj jechalem spokojnie ulica a ze mieszkam na slasku dopadla nas wielka woda przejechalem ulice no i wode mialem prawie po reflektory ale przejechalem i pojechalem dalej zostawilem auto na godzine jak je odpalilem to poraz pierwszy w kiedy uzytkuje to autko odpalajac wogole obrotomierz nie szedl w gore oznaki byly takie jakby paliwo nie dochodzilo zero mocy ale gazowalem gazowalem no i odpalila ale teraz jest problem nie dosc ze chodzi jakos glosniej to ciagle jest taka zamulona na niskich a nawet na wysokich obrotach ciezko jej sie zebrac chodzi nie rowno jest to 2.0 150KM e34 a chodzi jak dizel prosze powiedzcie co zrobic temperatura jest ok zadnego mleka pod korkiem oleju nie ma poziom oleju sie nie podniósł co robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 jeśli silniki zaciągnął wody to może być kłopot, Ja radzę: - wymienić filtr powietrza na nowy, - wymienić olej razem z filtrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Zobacz na jakiej wysokosci masz wlot powietrza i tak jak pisze Tazunio sprawdz dolot czy aby nie zaciągnełes do kolektora wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Jak wodę miałeś po kolektor to do obudowy filtra powietrza nalała się woda i utopiłeś filtr powietrza. otwór zasysający jest w dolnej części obudowy filtra (mniej wicej pod lampami) Jeśli zalałeś filtr to zrobiła się z niego klucha i masakrycznie utrudnia przepływ powietrza więc silnik jest mega mułem a do tego pewnie żłopie Pb jak oszalały Klekot piszesz-nie jestem pesymistą ale wydaje mi się ,że sporo wody łyknęły cylindry-może być niewesoło Wymień filtr powietrza/wylej wodę z obudowy powietrza. Zdejmij rurę/gumę łączącą przepływomierz z przepustnicą i tam zobacz czy na wewnętrznych ściankach jest spore kakao(nie standartowy osad olejowy a właśnie kakao)-jeśli jest tego dużo to się napił wody i może być kaplica Ogrzewany garaż i suszenie przy zdjętych osłonach plastikowych silnika(bo mogłeś zlać cewki i świece wodą od góry) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinks007 Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Koledzy nastepne symptomy centralny zamek padl i radio nie dziala co do filtra to nie jest on mokry a auto moze nie bulgocze obroty czyma dobre ale jak czasem przygazowywuje to jest taki gluche(puuufff)jak by sie dusil ale jak dam mu sporo gazu to idzie bez problemu wystarczy ze go przegazowywuje ale te takie "wystrzaly"jak na bardzo malych obrotach chce odrazu przygazowac co to moze byc?? ręce opadaja nigdy z moja 5 nie mialem problemu a teraz masakra:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Moze sonda lambda klękła od tej wody , zobacz czy nie ma urwanych przewodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinks007 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Na dzien dzisiejszy sprawa wyglada tak auto jezdzi normalnie ale jak chce odrazu na maksa przygazowac to jest taki wystrzal z okolicy filtra powietrza odlaczylem na moment przeplywomierz i sprawa wyglada tak samo czy wiecie moe czego to jest przyczyna te wystrzaly przy gwaltownym przygazowaniu z najmniejszych obrotow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 ale mówisz o gazie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinks007 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 nie mam gazu 2.0 w benzynie troche poczytałem (zaznaczam ze nigdy z zadna bmw nie mialem problemu ani w e34 ani w e30 )czy moze to byc cewka jesli tak to jak sprawdzic ktora jest uszkodzona jesli to sa przewody WN jak je wymienic i czy wogole w e34 one sa ewentualnie jak sprawdzic czy to nie problem ze swiecami jak wykryc ktora jest uszkodzona nigdy nie mialem problemu z BMW a na autach sie nie znam bede wdzieczny za dobre rady ewentualnie moze ktos jest z czestochowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinks007 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Koledzy dziekuje za pomoc jakos dałem rade z przeplywomierza na dole wychodzi taki przewód do silnika no i on byl pekniety teraz autko idzie jak strzala ;)jeszcze raz wszystkim dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 "się polecamy się" na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.