Tomaszeks_88 Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Witam. Jakies dwa - trzy lata temu regulowalem luz zaworowy i zrobilem do tej pory ok 30tys- 40tys km. i moje pytanie brzmi co ile nalezy dokonywac regulacji? Nie wymienilem wtedy uszczelki i teraz chcialbym ją wymienic bo troche sie poci i przy okazji jeszcze raz sprawdzic luz. Ale nie wiem czy mam sie spieszyc czy nie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 A słychac zawory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Gdy jest zimny chodzi idealnie cicho.... po rozgrzaniu troszke sluchac ich prace ale bardzo cicho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 To ja bym nic nie ruszał , gorzej ustawic zawory za ciasno niz jak sobie delikatnie poklepią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Czyli chodzi o to ze jak jest zimny to luz jest dobry i ich nie slychac a gdy sie silnik nagrzeje to pod wplywem ciepla sie rozszerza metal i luz jest troszke za duzy i dlatego je slychac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Raczej to olej staje się bardziej rzadki po rozgrzaniu i dlatego klepie Ale jesli to jest tylko lekkie klepanie to nie reguluj zaworów , znam przynajmniej 2 przypadki rozpieprzenia niezniszczalnej jednostki M30B35 przez nadgorliwych właścicieli przez to własnie ze co 10tyś regulowali zawory Jak zacznie klepac tak jak w M40 na wywalonych hydropopychaczach to wtedy się możesz za to brać a wczesniej to nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 No ok to narazie zostawie to.... do klepiacych popychaczy hydraulicznych to jeszcze daleko. A fakt nadgorliwosc nie poplaca, a szkoda bybylo uszkodzic niezniszczalna jednostke M10... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 tak jest, wymień uszczelkę i nic nie ruszaj, jedyne co bym sprawdził to czy wszystkie luzy są jednakowe, czy wałek lub jakaś dzwigienka nie wytarta bardziej od innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Dokładnie tak jak Piotrek pisze , sprawdz czy wszystkie luzy są jednakowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.