rush Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 chciałbym porównać jak wyglądają Wasze wykresy mocy i momentu po wgraniu programu do tego silnika, bo postraszyliście mnie że za dużo mam momentu na dole, więc z kilkoma z chęcią porównałbym mój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Mówisz i masz. Ale cofnij dane wykresu o 1000 obr./min. - miałem sparciałe przewody podciśnienia turbo i za późno dostawała moc. hamownia.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 jak tak cofnę forest Twój wykres o 1000 to widze, że wszyscy mamy od 1600 obrotów między 330 a 360 Nm to co mnie Mordulec straszy, że ja mam jakiś spieprzony mod i zaraz dwumas ze sprzęgłem siądzie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ale ja nikogo nie straszę , cóż nie pozostaje mi nic jak tylko trzymać kciuki za dłuuuuugą i bezawaryjną pracę Waszych silników Co do samych wykresów to Forest zarzuć tym który miałes zrobiony w Gostyniu .... i zdecydowanie się nie zgodzę że soft Foresta i Edu są identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Co do samych wykresów to Forest zarzuć tym który miałes zrobiony w Gostyniu .... Postaram się zeskanowac go jutro w pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 zdecydowanie się nie zgodzę że soft Foresta i Edu są identyczne. nie mówię, że są identyczne tylko jeżeli przesunąć tak jak forest pisał jego wykres o 1000, to wyjdzie podobna wartość momentu przy 1600 jak u mnie i edu dałeś mi do myślenia trochę więc chce sprawdzić czy rzeczywiście tak mi dowalili i do nich jechać czy jest git może jeszcze ktoś inny wrzuci swój wykresik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Oj Nie ma sie co bac Maniek Wie ci robi jak pisze nowa mape wtryskow Za 1 razem jak robil mi auto to spedzil 5h przy mojim aucie Bo bylo to jego 1 bmw z takim motorkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 znalazłem jeszcze jeden na forum z chipa 330D i ma 360Nm przy 1500 już się nie martwię bo widze, że inaczej modów nie robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Każdy robi jak uważa Fajnie mieć tyle niutków pod nogą od samego dołu Ale tak dla przykładu pooglądajcie wykresy E46 M3 i zobaczcie jak wygląda moment obrotowy przy 1,5tyś obrotów tam jest około 200Nm a u Was praktycznie 2x tyle i teraz tak na zdrowy rozumum klamoty z układu przeniesienia napędu są poprostu topowe w M3 i wyróżniają się najlepszą jakością zarówno sprzegło dwumasa skrzynia itd itp bo są przeznaczone na starcie do w pewien sposób katowania ... a 3.0D to chyba nie ma takich samych czesci jak M3 stąd moje obawy co do trwałości takiej konfiguracji , gdzie ze 120Nm w serii ktoś robi 300Nm przy 1,4 tyś obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) primo: na wykresie Rush-a widać przekłamanie, ma w serii 184 i 390 a na wykresie pokazuje 190 i 404 czyli coś nie tak, przekłamuje o 3-4 %, to raczej dobrze o hamowni nie świadczy, wzrost do 228 i 474 ( o ile to prawda przy takim przekłamaniu) to ponad 20% jest jeszcze do przyjęcia, choć już chyba za wysoki, max 15% to jest OK, Edu2301 u Ciebie jest 270 i 606 ?? to już przegięcie o ile to prawda myslicie że inżynierowie są tacy głupi że skonstruowali silnik o takich parametrach a później obcieli wartości dla ekonomii, czy taki wzrost momentu o 50% jest bez uszczerbku dla silnika i jak pisze Mordulec, inne podzespoły to wytrzymają, to jakby wrzucic do normalnego silnika wolnossącego turbinę, ponieść moc o 30% i fajnie , będzie jeździć tylko jak długo ? jak dla mnie to katowanie auta :twisted: ale to Wasze beemki u Foresta wygląda to najlepiej, 212 i 468 to ok 15 i 20% czyli do normalnej jazdy Jetronik chyba wie co robi Edytowane 18 Maja 2010 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) primo: na wykresie Rush-a widać przekłamanie, ma w serii 184 i 390 a na wykresie pokazuje 190 i 404 czyli coś nie tak, przekłamuje o 3-4 %, to raczej dobrze o hamowni nie świadczy, Niekoniecznie. Rzadko się zdarza by silnik osiągał dokładnie takie parametry jakie są w katalogu. Czasem może to być kilka KM więcej, czasem mniej. Silnik diesla D4D Toyoty ma w katalogu 177 KM a w rzeczywiśtości na hamowni Kontroli Jakości wyrywkowo testowane silniki mają moc dochodzącą nawet do 195 KM. Fakt faktem, że nie powinno się przeginać z modyfikacjami. Co do Edu - mówiłem na samym początku, że przegiął i mam nadzieję, że auto mu się nie rozsypie. Czego oczywiście mu nie życzę. Gdy byłem w Jetronic Bogdan mi powiedział - "...mogę Ci zrobić z seryjnych 184 KM nawet 250...ale ten silnik długo nie wytrzyma"...dlatego zdecydowałem się na lekkiego virusa. Ustalił bezpieczną granicę na 220 KM i 500 Nm. U mnie wyszło trochę mniej ale nie narzekam. Do codziennej jazdy w zupełności wystarczy. W sierpniu minie dwa lata i jest OK. Nie miałem dotąd żadnych problemów z silnikiem. Edu - zaspawany dwumas, wzmacnianie sprzęgła, tył który nie wyrabia na starcie...powtórzę jeszcze raz, jak dla mnie ten program jest zbyt ostry. W modyfikacjach najważniejsze jest to by nie przegiąć. Edytowane 18 Maja 2010 przez Forest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) QUOTE=Piotr;105134] Edu2301 u Ciebie jest 270 i 606 ?? to już przegięcie o ile to prawda myslicie że inżynierowie są tacy głupi że skonstruowali silnik o takich parametrach a później obcieli wartości dla ekonomii, Moj virus jest sredni patrzac na mozliwosci mojego silnika bo jest on juz nowszej generacji i wiele bardziej wytrzymaly Na takie zabawy Czytalem wiele o modach w tym silniku i chlopaki samym wirusem osiagali ponad 270 km A gdzie ja dolorzylem Ic Ktory dodaje srednio 20km wiecej .A do tego czy hamownia oszukuje bede wiedzial niedlugo jak bede robil wydech i hamowal auto przy pelnym obciarzeniu A co do zurzycia co jakisz czas sprawdzam jak moj silniczek to znosi i reszta podzespolow Edytowane 18 Maja 2010 przez edu2301 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Tu jest maly przyklad jednego z naszych kolegow z forom Ile zrobim samym wirusem Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Niekoniecznie. Rzadko się zdarza by silnik osiągał dokładnie takie parametry jakie są w katalogu. Zgadza się , najlepszym przykładem było M52B28 w E36 328i pare koni było zawsze w prezencie od fabryki Ustalił bezpieczną granicę na 220 KM i 500 Nm. U mnie wyszło trochę mniej ale nie narzekam. Do codziennej jazdy w zupełności wystarczy. W sierpniu minie dwa lata i jest OK. Nie miałem dotąd żadnych problemów z silnikiem. Zrobione z głową można więcej tylko wtedy mocno się skraca życie podzespołów Edu - zaspawany dwumas, wzmacnianie sprzęgła, tył który nie wyrabia na starcie... Moj virus jest sredni patrzac na mozliwosci mojego silnika bo jest on juz nowszej generacji i wiele bardziej wytrzymaly Na takie zabawy A co do zurzycia co jakisz czas sprawdzam jak moj silniczek to znosi i reszta podzespolow ... to coś tu sie nie zgadza w zeznaniach Ja tam Wam nie wróg róbcie nawet i po 300KM , fajnie wygląda to na wykresie , można na forum sie pochwalić inni forumowicze będą podziwiać Cóż życze szerokości i bezawaryjności , tylko lać i jechać :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 oczywiście bmw zrobiło silniki na 500 KM ale jakoś im nie pasowało i zmniejszyli w kompie moc do 184KM tak na wszelki wypadek :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 oczywiście bmw zrobiło silniki na 500 KM ale jakoś im nie pasowało i zmniejszyli w kompie moc do 184KM tak na wszelki wypadek :shock: Cos Ty sie uczepil tych 184 koni ;/;/;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 oczywiście bmw zrobiło silniki na 500 KM ale jakoś im nie pasowało i zmniejszyli w kompie moc do 184KM tak na wszelki wypadek :shock: Piotrze Jetronik są przedstawicielami firmy Master Tuning z Łorsoł którzy są najlepszymi fachowcami od silników diesla w Polsce więc mogę zaryzykowac stwierdzenie, że mają pojęcie o tym co robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Piotrze Jetronik są przedstawicielami firmy Master Tuning z Łorsoł którzy są najlepszymi fachowcami od silników diesla w Polsce więc mogę zaryzykowac stwierdzenie, że mają pojęcie o tym co robią Dynosoft sa 2 Po nich maja swoja siedzibe w katowicach wiec tez nie sa gorsi od Jt Chlopaki naprawde Maja Mega Pojecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) primo: na wykresie Rush-a widać przekłamanie, ma w serii 184 i 390 a na wykresie pokazuje 190 i 404 czyli coś nie tak, przekłamuje o 3-4 %, to raczej dobrze o hamowni nie świadczy, tez jeszcze raz to napisze, ze silniki nie maja zazwyczaj dokładnie takiej mocy jak w parametrach producenta, a już na pewno nie po jakimś przebiegu, a w diesel'ach przebiegi te przeważnie są duże moc zależy od tego w jakim stanie jest turbina, wtryski, sprzęgło, wiele rzeczy mój egzemplarz akurat został określony na zdrowy, bo chłopaki mówili, że w serii te silniki u nich hamowane miały mniej więcej od 167-194KM, więc mój był bliżej tej górnej granicy ogólnie auto jest jeżdżone na wirusie od 1,5 roku i jakoś się wyjątkowo nie sypie wiadomo, że zużycie elementów musi wzrastać ale wszystkie podzespoły mają rezerwy a w moim przypadku podniesienie mocy o 20% nie uważam za inwazyjne poza tym moim zdaniem najważniejsze jest jak się jeździ autem a nie jaki ma się wgrany program bo jak dajesz w pipe na każdych światłach i ciągniesz do czerwonego bez przerwy to wiadomo, że auto będzie się sypać 10 razy częściej niż u takiego co ma softa na 270KM a jeździ z głową, nie katuje ciągle auta i korzysta z mocy wtedy kiedy trzeba czy wyczuwam lekką zazdrość wśród braci z silnikami wolnossącymi, których mocy nie podniesiesz takim tanim kosztem jak u nas przy braku wzrostu zużycia paliwa? Edytowane 18 Maja 2010 przez rush Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 czy wyczuwam lekką zazdrość wśród braci z silnikami wolnossącymi, których mocy nie podniesiesz takim tanim kosztem jak u nas? Akurat jeśli chodzi o Piotra i Mordulca te podejrzenia są całkowice błędne. Co jak co ale nie można im zarzucic, że czegokolwiek, komukolwiek zazdroszczą. Znam obu, Piotra trochę mniej, Mordulca dobrze bo widuję go bardzo często na zlotach i powiem jedno - to nie ten typ ludzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 spoko, wierze, bo ja ich nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) czy wyczuwam lekką zazdrość wśród braci z silnikami wolnossącymi, których mocy nie podniesiesz takim tanim kosztem jak u nas przy braku wzrostu zużycia paliwa? Dobrze To Ujeles Kolego Niech Zyje disel :) Oczywiscie bez obrazy dla Posiadaczy Benzynowcow Edytowane 18 Maja 2010 przez edu2301 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Nie Wazne kto ile ma Koni Wazne To Ze Kazdy Znas POsiada Bmw I KOcha Ta Marke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) poza tym moim zdaniem najważniejsze jest jak się jeździ autem a nie jaki ma się wgrany program bo jak dajesz w pipe na każdych światłach i ciągniesz do czerwonego bez przerwy to wiadomo, że auto będzie się sypać 10 razy częściej niż u takiego co ma softa na 270KM a jeździ z głową, nie katuje ciągle auta i korzysta z mocy wtedy kiedy trzeba Tutaj musze się z Tobą zgodzic , charakterystyka jazdy tez jest bardzo istotna jesli chodzi o zuzycie auta ... niemniej jednak nawet normalna jazda w ruchu miejskim gdzie zakładam ze startujesz z 1000 obrotów i na skrzynie leci 200Nm zamiast 120Nm nie powiesz mi ze nie ma wpływu na duzo szybsze zużywanie się napędu i w tym przypadku nie mówimy o przyroście 20% tak jak to ładnie ujełeś a prawie 100% czy wyczuwam lekką zazdrość wśród braci z silnikami wolnossącymi, których mocy nie podniesiesz takim tanim kosztem jak u nas przy braku wzrostu zużycia paliwa? Zazdrość ?? Z dizlami to ja mam do czynienia od czasu do czasu w pracy jak brykne się od wielkiego dzwonu sprinterem albo T5 ... a do domu to zdecydowanie wolę jezdzic czyms co jest dużo słabsze od Twojego pocisku ale za to nie klekocze tylko ładnie brzmi jak przystało na 8 muzykantów ... a paliwo ... cóż ... to najtańszy element eksploatacyjny w aucie wiec jakos nie przekonuje mnie to że spalisz 6L a ja 15L Chciałbym tylko zobaczyć jak Twoja rakieta po tych wszystkich modach będzie się sprawowała jak dożyje wieku mojej bumy ---> Żeby nie było że jestem jakimś rasistą .... nic nie mam do kierowników dizli każdy jezdzi tym co mu bardziej odpowiada :drunk: Edytowane 18 Maja 2010 przez Mordulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.