zdr Opublikowano 16 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 "Bawił się" ktoś tym czymś? http://www.allegro.pl/item1036091094_bmw_e36_e39_e46_e53_zwieksz_moc_o_20_chip_tuning.html Ogólnie trochę się gubię we wtykach mimo że czytałem o to np w vectrze sam wyczytywałem błędy a w moim e36 czytałem coś tylko bodajże o 7 pinie i masie ;D no ale mniejsza o to.. w opisie jest coś o silniku 318i (e36).. dlatego też pytam czy warto i czy w ogóle to się na coś przyda? Jest tam wiele innych modeli więc może kabel by się zwrócił.. Pytam również dlatego że jakoś niebawem planuje swap na 1.8is (m42) i nie wiem czy wtedy też by był pomocny.. z góry dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 wez te 159 PLN i zalej sobie wachy, bedziesz mial wiecej frajdy niz bawienie sie w chipowanie takiego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Nie doczytałeś.. niebawem wrzucam isa.. z tego co wiem można z niego wyciągnąć nawet w granicach 155 koników.. zresztą ja tutaj zadałem pytanie czy warto kupić kabel.. nie czy warto chipować silnik pytam bo to nie jest kabel do jednego auta.. gdyby to miało być tylko do jednego modelu nie chciało by mi się nawet tematu o tym zaczynać ;D btw. teraz zalewając za tą kasę zamiast frajdy ogarnia mnie żal gdy widzę jej cenę /L ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 a bedziesz robił nowe mapy dla diesli ? bo wg mnie tylko takie auta warto 'chipowac' , robiłeś to juz kiedyś ? co do IS to po 1 - czy on trzyma fabryke po 2 - czy odczujesz różnice 15 km ? jedynie co to moze odcinke przesuniesz osobiście nie oddałbym komus auto do 'chipowania' kto się bawi samym kablem, jak pozniej sprawdzisz tzw. przyrost ? hamownia by sie przydała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 tego co wiem można z niego wyciągnąć nawet w granicach 155 koników Zacznij od sprawdzenia ile koni przeżyło w tym silniku a nie baw się w teoretyczne wyliczanie na zasadzie ... ta naklejka da mi +5KM a ten tribal na drzwiach +20 do respektu Moim zdaniem ten kabelek to strata pieniędzy chyba ze chcesz sobie jakies błędy pokasować czy cuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) Tzn kabel właśnie głównie do diagnostyki chciałem wykorzystać.. chip raczej dodatkowo.. z racji że m40 odejdzie do lamusa to korzystając z okazji mógł bym się z nim pobawić.. diagnostyka u mnie kosztuje 80 zł to ździerstwo.. pojedziesz 2 razy i już jest kabel którym następne 20 razy zrobisz to za free z tym że nadal nie wiem czy będzie on odpowiedni do tych komputerów o których ja myślę ;D tzn do silników m40 i m42.. co do wypowiedzi wyżej Kosa bez obrazy ale jeśli Ty nie odczuł byś różnicy 15km to jeździsz chyba tylko sklepu i z powrotem.. choć ja zwłaszcza w mieście odczuwam różnice... W sumie odszedł bym od tego kabla gdyby mógł znaleźć do końca wyjaśniony temat (nie z wypowiedziami "chyba trzeci") metody błyskowej w tym silniku.. bo daje sobie łapy uciąć że na pewno takowa jest (widziałem "mini" interfejs diagnostyczny "dwa kabelki i przełącznik" do tego modelu a działa on właśnie w taki sposób - widziałem do kupienia oczywiście..).. Czytałem że do kasowania oil service 7 pin do masy na 20 sekund przy włączonym zapłonie.. ale jak odczytać kody usterek? Które piny i jaka zasada... w vectrze były pierwsze błyśnięcia "1 , 2 , 3" na kontrolce pompy paliwowej (licznik).. Edytowane 17 Maja 2010 przez zdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 co do wypowiedzi wyżej Kosa bez obrazy ale jeśli Ty nie odczuł byś różnicy 15km to jeździsz chyba tylko sklepu i z powrotem.. choć ja zwłaszcza w mieście odczuwam różnice... Ja popieram wypowiedz Kosy , moim zdaniem tego nawet nie odczujesz ... a tak swoją drogą to KM nie są az tak istotne , ważniejsze jest jak wygląda wykres Nm bo to one decydują czy auto lepiej sie odpycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 no fak jeżdze do sklepu i spowrotem hahahah wolałbym 15 Nm w dolnym zakresie obrotów niż 15 Km w górnym, gosc na akucji pisze ze ma 'wsady' do wszystkich aut , jakie wsady - uniwersalne ?? to tak jak pisałem, przesunie tylko odcinke i będziesz 'czuł' tą większą moc, jak Ci co kupja stożki, rezystory i turbodoloty za 50 pln, ale przynajmniej będziesz się lepiej czuł, bo koles napisał że to dało 15 km jak chcesz dobrego chipa to kup sobie Dinan'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 no wczoraj oglądałem instrukcje instalacji tego chipa.. (tzn ogólnie chipa na tym przykładzie).. no ale co to jest.. zwykły chip z naklejką z przygotowanym wsadem? bo przecież jak zamawiasz do dostajesz do modelu.. ale dalej to jest gotowy wsad a nie konkretnie pod Twoje auto.. więc lepiej kupić kabel.. skopiować wsad od kogoś kto z takim chipem lata.. albo poszukać gotowego w sieci.. a na pewno jest.. np na elektrodzie (forum)... no ale ogólnie racje masz.. też bym wolał 15Nm co do dolotów.. moim zdaniem najlepiej zaprojektować własny .. stożki.. nie używałem bo myślę że przy silniku 112-113 km to nie ma sensu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.