Tomeks Opublikowano 16 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Witam serdecznie wszystkich przymierzam się do kupna BMW E61 (2006-2007) i mam dylemat jaki wybrać motor 2,0 D a może 2,5 D skrzynia manualna czy może automat pytanie_bmw Auto ma myć w miarę ekonomiczne i bez awaryjne, ponieważ dojeżdżam do pracy dziennie 200 km oczywiście w dwie strony autostradą w Belgii więc musi być to diesel. Obecnie poruszam się audi A4 1,9 TDI (130KM) S-line skrzynia 6 biegowa manualna przebieg 295 tyś km z auta jestem bardzo zadowolony,ale przyszedł czas na zmiany bo muszę mieć auto sprawne w 100% a nie mieć jakieś obawy że coś puka i trzeba ładować w auto kasę,a tu w belgi naprawdę nie opłaca się naprawiać takiego auta bo koszty są ogromne :evil: Zastanawiałem się nad kupnem Audi B7 2,0 TDI ale ludzie na forum Audi mi odradzili ten silnik i przekonywali w takim przypadku do kupna BMW E61... ...liczę na waszą pomoc pozdrawiam Tomeks uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 16 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Powiem tak, zdecydowanie lepiej kupić 2,5, ale jeśli nie zależy Ci aż tak na roczniku, to 3.0 daje rade Ten samochód jest naprawdę ogromny i im więcej koni tym lepiej. Co do automata czy manuala, to miałem ten sam dylemat, bo zawsze miałem manuala, ale coraz bardziej przekonuje się do automatu, strasznie wygodna rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Nie stać mnie na 3,0 bo nie zarobił bym na opłaty tu w belgi sam podatek drogowy pierwszy za 1,9 TDI 130 KM zapłaciłem 480 euro a teraz co roku płace po 280 euro a gdzie jeszcze ubezpieczenie itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Bardziej szukam takiego w miarę ekonomicznego i bezawaryjnego woła roboczego jakim jest silnik 1,9 TDI po programie wyszedł na serii 178 KM i bardzo miło się jeździ nawet że ma 290 tys km... Dla tego się skupiłem na silniku BMW 2,0 d program,ale czy w budzie 5 będzie to jeździć i jak długo,więc ewentualnie może 2,5 i spokojnie będzie sobie klekotał.W tych motorach odpada koszt wymiany rozrządu,a ja wymieniam średnio raz w roku więc już jest na plus BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 16 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Mój silnik pali w mieście 9 litrów jak wyliczyłem, ale póki co jeździłem tylko i wyłącznie w mieście, dla mnie jest to wynik zadowalający. Ale jak mówisz podatki mogą wykończyć, dlatego ja kupowałem zarejestrowany w PL, a jak widzę Ty jesteś z Belgii więc nie wiem jak to tam wygląda. Generalnie na 530D stać Cię, tylko, że w słabszym roczniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 16 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Kupuj śmiało 520d ten silnik ma wystarczająco koni i naprawdę ciągnie ładnie BMW serii 5 E60/E61 a na samej autostradzie pali 7 litrów!! Mozna zejśc ponizej 6ciu spokojnie przy prędkosci 120km/h. 520d są też tanśze więc same plusy zakupu tego modelu z silnikiem dwulitrowym. Jak autostrada to i manual nie będzie przeszkadzał. Szczerze polecam bo i nie są awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandrew Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Kolego po jakim mieście ty jeździsz? a może mój motor 530 d cos nawala - bo spalanie w miescie mam w granicach 14/15 l Mój silnik pali w mieście 9 litrów jak wyliczyłem, ale póki co jeździłem tylko i wyłącznie w mieście, dla mnie jest to wynik zadowalający. Ale jak mówisz podatki mogą wykończyć, dlatego ja kupowałem zarejestrowany w PL, a jak widzę Ty jesteś z Belgii więc nie wiem jak to tam wygląda. Generalnie na 530D stać Cię, tylko, że w słabszym roczniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Pewnie liczył male trasy z miastem stąd mu wyszło 9 litrów. Bo samo miaato nigdy nie wyjdzie 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Akurat ta średnia wyszła z jazdy tylko i wyłącznie po mieście, jak podawałem tą liczbę to było jeszcze tak na oko, z dokładnego liczenia wyszło 9,6l. A jeżdżę po tym mieście, które mam wpisane w profilu :] Dodam jeszcze, że gdy posiadałem E46, też 3.0D, paliła ona w granicach max 8,2l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandrew Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Kolego jak ty to robisz? bo mi na trasie spala okolo 8,5 ale w miescie nigdy może coś ciekawego masz zmodyfikowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Kolego jak ty to robisz? bo mi na trasie spala okolo 8,5 ale w miescie nigdy może coś ciekawego masz zmodyfikowane ? Moj Znajomy mila ten sam problem posiada 530d 231 km i jego srednia we wrocku przekraczala 13l A przyczyna byl walniety przeplywomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Nic nie modyfikowałem, nie miałem kiedy nawet Może swoje robi to też, że nie mieszkam w tak dużym mieście jak Wrocław. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.