tazunio Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Tazunio gdzie kupiłeś cały wydech i za ile ??katy wywaliłeś też ?? cena z gumami i innymi ******łami była 700zł, śmigałem i szukałem po sklepach dobrego zamiennika a kupiłem w Zgorzelcu w znajomym sklepie, katalizatory zostawiłem bo były ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Piotr ja kupowałem swój układ wydechowy(srodkowy rury i końcowy) w firmie Jancar w Odolanowie(Polmostrów-polski zamiennik)i dałem 350pln. Juz 2lata i jak narazie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 katalizatory zostawiłem bo były ok Jest jakis prosty sposob zeby sprawdzic czy katy sa OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Jest jakis prosty sposob zeby sprawdzic czy katy sa OK? nie ma takiego, katy średnio są przewidziana na ok 100 000 km , i po tym czasie to stają się tylko "zapchanym kawałkiem ceramiki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Czyli 285tys na liczniku znaczy ze moge chyba smialo te katy wywalic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Przy 180-200tys mozna spokojnie wycinac , nawet jest to wskazane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Czyli 285tys na liczniku znaczy ze moge chyba smialo te katy wywalic.. <bmw_1>uklon_bmw jeśli całe to jeszcze coś odzyskasz do kieszeni :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Jest jakis prosty sposob zeby sprawdzic czy katy sa OK? możesz jedynie sprawdzić czy układ jest drożny, za pomocą miernika ciśnienia w układzie wydechowym - wkręca się go w miejsce sondy lambda i odpala auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Tak sobie szperalem. Mial ktos do czyienia ze sportowym katalizatorem? http://www.allegro.pl/item1056410210_katalizator_sportowy_awg_350ps_kurier_gratis.html Tutaj jest jeden do 35oKM ale na jedno wejscie/wyjscie. A gdyby sie znalazl do 540 na dwa wejscia/wyjscia fi 50? Gdzies znowu wyczytalem ze owszem, jezeli zapchany jest kat to zamula, ale jesli sie go wyciagnie calkowicie to bedzie spadek Nm w stosunku do nowego kata. I ze zdecydowanie najlepszym rozwiazaniem byloby wlozenia kata sportowego. Wie ktos cos a ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Moja E34 jest bez katow,tzn.ma katy ale puste bo sie zapchaly i musialem wszystko ze srodka wywalic. Ostatnio na zlocie mierzylem glosnosc 144.5 dB. Na wolnych chodzi normalnie,ale od 3000 obr. robi sie przyjemnie. Ale zeby bylo glosno nie do wytrzymania,albo cos w tym stylu to nie. Wrecz przeciwnie,jest to przyjemne dla ucha. Moze uda mi sie wrzucic filmik to bedzie mozna uslyszec jak chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Mam filmik - tak hula z pustymi katami. http://www.youtube.com/watch?v=gGIjl1H2ipI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Oj ladnie A Tomku powiedz mi, co masz porobione z wydechem? Nie masz katow, ale co masz za tlumik koncowy? (bo rozumiem, ze srodkowego tlumika nie masz?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 31 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 O co chodzi z moim wydechem,tego jeszcze dokladnie nie ustalilem. Wyglada jak calkiem normalny ukl.wydechowy ,wszystko na swoim miejscu,(tlumik srodkowy tez),nic nie kombinowane(oprocz pustych katow). Tlumik koncowy wyglada takze na seryjny,tylko sama koncowka wyglada jak dospawana (ale tez nie jestem pewien,bo cos ten spaw jest za ladny jak na jakas przerobke ). W moim Brief-ie mam wpisany (bo oczywiscie w niemczech musi nawet spojler na tylnej klapie przejsc przeglad i zostac wpisany do dowodu),ze ukl.wydechowy jest od M5. I moze to byc prawda,bo tlumik seryjny z 530i i M5 z wygladu praktycznie sie nie roznia (sugerowalem sie realoem). Moze jak wjade gdzies na podnosnik to uda mi sie odczytac numer czesci i wtedy jakos dojde co to za tlumik. Na koncowkach tlumika jest wybite MST (tez nie wiem co to znaczy,czy to jakas nazwa firmy czy moze skrot od Motorsport ?). Ostatnio na zlocie w Soltau zajalem piate miejsce na najglosniejsze auto,co tez mnie zdziwilo bo np. moj koles w e36 320i ma wydech eisenmanna SS,ktory jest naprawde glosny i mial tylko 132 dB a u mnie bylo 144,5 dB. Ale jak jego auto chodzi na wolnych obr.to slychac ten bas,a u mnie na wolnych nic,chodzi jak seryjny. Dopiero od 3000 obr. daje po uszach. Niewiem,moze to przez puste katy ? Moj mechanik twierdzi,ze to wydech seryjny (ale ostatnio mu nie ufam bo leci w ciula). Sory,ze tak mnie ponioslo z tym pisaniem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Moj mechanik twierdzi,ze to wydech seryjny (ale ostatnio mu nie ufam bo leci w ciula). jeszcze przeczyta i sie obrazi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 jeszcze przeczyta i sie obrazi Dzieki bogu on nie zna polskiego.....(chyba). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 A wiec jak widac, katy w 540 nie sa takie proste. Zastanawialem sie nad opcja sportowych katow, ale bylby problem je zamontowac. U mnie sa jakby dwa katy (wejscie od strony silnika 65mm, wyjscie w strone tlumika srodkowego - 55mm). Czy gdybym chcial zalozyc sportowe katy to jedyna opcja to zalozyc dwa oddzielne? jeden obok drugiego? Kuzwa, z jaka firma nie gadam to nikt nie jest w stanie udzielic prostej odpowiedzi, na najlepszy uklad do takiej 540. Jedni jedno, drudzy drugie (ze strace Nm bo cisnienie sie zmiania, i ze jezeli to powinienem po prostu wstawic nowe od e34 540?. Sam juz sie mieszam z tym ).. Cos mi sie wydaje Mordulec ze zastosuje twojej rady i po prostu wstawie dwie rurki zamiast tych katow i tyle. A gdzie sondy wkrecales jak kat wywaliles? a to sportowe katy uniwersalne. Gdyby ktos byl zainteresowany to proszem bardzom Firmy Magnaflow. Koszt w okolicach 450zl brutto jesli dobrze pamietam. Kontakt: Lukasz Mirkowski info@rpmotorsport.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Woz'u spawaj rury i nie ma co kombinować a te 450zł wydaj na browara U mnie mocowania sondy są wyciete i wspawane w rure od góry dokładnie jak u Ciebie na fotce a dalej mam wspawane 2 małe tłumki nie mam pojecia od czego ale dają rade PS środkowy tłumik masz w za***iaszczej kondycji u mnie wierzchnia powłoka się juz rozsypuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Wlasnie przeslal mi koles z magnaflow. Tak ot, na troche dobrego czytania. http://images.magnaflow.com/05news/magazine/pdf/catalytic.pdf Dobry artykul. Sprawdzone na hamowni. Pokazuje, ze to co mowiono, ze po wyciagnieciu kata sie traci na KM i Nm bo cisnienie bla bla bla, to tylko mit. Ogolnie pisza ze kat okrutnie dlawi silnik i najlepszym sposobem jest wspawanie rury, a najlepszym pod katem osiagow i bycia dobrym ziomkiem dla ekologii jest zalozenia sportowego kata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 katy dławią silniki. wspawanie zwyklej rury moze rzeczywiście jest troche nie ekologiczne ale dzieki temu silnik latwiej "wypluje" spaliny. jesli chcesz to zrobic jak najmniejszymkosztemto wrzuc rure (ja tak mam i nie narzekam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 ja też nie mam kata, ba nawet sond nie mam i daje radę. Mam tylko środkowy i końcowy tłumik zamiast kata rura. Auto śmiga jak trzeba. (tylko sondy muszę wstawić) są w drodze. Przypuszczam ,że moc jest w okolicy serii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Juz ustalone. Katy bede wywalal jak samochod wreszcie wroci w moje rece. Dzieki wszystkim za rady bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 a jak z sondami jest u mnie w 525 24v ? moge wyciac kata ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 www.el-tec.pl http://www.mgmotorsport.pl/ Obydwie dwie super firmy, sam planuje robić wydech, z tym, że jeszcze nie wiem u której firmy. Powoli powoli, kiedyś pojawi się luźny wydech z baranami. http://www.hothatch.org/index.php?option=com_content&task=view&id=136&Itemid=51 Na tej stronce bardzo chwalone jest MG Motorsport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Master Tuning z Warszawy poleca MG Motorsport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zeby było lepiej, do nich jest prosta droga, bo wpada się na A4, także można szybko i tanio tam dojechać. Mój znajomyu tam robił wydech, od DP do końca i poskutkowało wzrostem mocy i NM, nie wiem o ile, bo nie zmierzył. Skoro Mastrs poleca MG Motorsport to może warto do nich uderzyć, jak (woz) chcesz grubo mierzyć. Szkoda, że do tego V8 nie ma kolektorów równoodległościowych, bo największe pokłady w NA tkwią w kolektorze wydechowym. Pomyśl tez o lepszym oddychaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.