sliwa99 Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Jak zdjąć przednie amortyzatory bo nie mam pojęcia zakupiłem gwint i chce wymienić ale nie wiem jak zabrać się za to:confused: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 sciagnij z neta ksiazke sam naprawiam tam zawsze jest wszystko elegancko opisane, sa obrazki i momenty dokrecen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Sliwa najpierw musisz odkrecic chyba dwie (albo 3 nie pamietam dokladnie ale to sam zobaczysz) nakretki, aby uwolnic zwrotnice i wycysnac sworzeń od maglownicy ,nastepnie 3 nakretki odkrecic od strony silnika co sa na kielichu i wyskakuje Ci caly amortyzator ze sprezyna i lozyskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Polecam wymianę poduszek amortyzatorów jak już będziesz wymieniał amory. Jaki masz gwint i ile dałeś. Co można w nim regulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa99 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 A amortyzator wychodzi cały razem ze sprężyna czy osobno.Poduchę wiem ze muszę zmienić .Gwint Ta technics za sam przód dałem 500zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Sliwa tylko sprawdz swoje felgi , bo Goglin tez załozył gwinta niedawno i mu te Motorsporty nie wlazły , tarły o amorka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Wyjdzie amor razem ze sprezyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 ile zapłaciłeś za gwinta i jakiego masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 do E36 jest o wiele prościej bo TaT kosztuje trochę ponad 1000 z e30, jest o wiele gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa99 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 co ty gadasz ten typ z db tuning gadał ze wchodzą bez problemu do e36 bo już pogonił kilka kompletów za przód 500 ZL Ta Technics Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa99 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Dzięki MARAS za info a jeszcze jedna żeby wymienić poduchę amora to trzeba zdjąć sprężynę czy odrazu wyjmuje stary i zakładam nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 15 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Jesli chodzi o przod to jak bedziesz sciagal poduche amortyzatora to sila rzeczy musisz zdjac sprezyne . Chyba ze masz nowe amorki z poduchami i sprezynami kompletne to wkladasz cale ,a jak nie to czeka cie przekladanie sprezyn - konieczny sciagacz i poduch. Dasz rade:) Powodzonka Śliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa99 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 dzieki no to lipa z moja dzisiejsza wymiana bo nie mam ściągacza do sprężyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 15 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Ja kiedys kupilem sobie sciagacz Yato dalem za to cos ok. 80zl - w komplecie 2 sztuki i smigaja:) Jak cos bedziesz czesciej z tym robil to radze sie zaopatrzyc bo przydatne narzedzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa99 Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Właśnie zakupiłem wczoraj na giełdzie samochodowej we wrocku dałem 35 zł i zobaczymy wydaja się dość solidne i mocne 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Śliwa tylko na zęby uważaj.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa99 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Okej jak już się dowiedziałem będę musiał zakładać dystanse. Zakładał ktoś z was w e36 taki gwint i wie jakie dystanse zakładać 5,8 czy 10mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 I jak tam Sliwa juz po zmianie zawiasow?? Jak efekt pochwal sie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa99 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 No już prawie po wszystkim .Jest gitara ale muszę dokupić dystanse bo lekko ocierają myślę ze 5mm wystarczy.Opuszczona do samego dna i powiem ze to wystarczy można przejechać Wrocław i ładnie leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Sliwa ja mam u siebie wrzucone dystanse na tyl mam 2 sztuki jak niejestes pewien jaki rozmiar ci potrzeba mozemy sie jakos zgadac i moje wrzucic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Sliwa to jak Ci sie to zmiesciło ? Goglin kupił takiego samego gwinta , ma identyczne felgi i mowi ze u niego sie nie dało jezdzic bo tarło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 może kwestia szerokości opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 No własnie miał raczej wąskie bo tylko 205tki dlatego sie zdziwiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 jeśli chodzi o motorsporty to wiem, że było kilka wersji tych felg... nawet dwie wersje (może i więcej) podróbek, więc et też mogło być inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa99 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 (edytowane) Mam założone stalówki bo aluminiowe tez mi ocierają ale właśnie minimalnie dlatego myślę ze dystans 5mm wystarczy jak patrzyłem z kanału.No jam mam 225/16/40 ET 40 7,5J 16 Jeszcze zobaczę jak coś to się odezwę Nem do ciebie dzięki Edytowane 28 Maja 2010 przez sliwa99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.