Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Sliwa najpierw musisz odkrecic chyba dwie (albo 3 nie pamietam dokladnie ale to sam zobaczysz) nakretki, aby uwolnic zwrotnice i wycysnac sworzeń od maglownicy ,nastepnie 3 nakretki odkrecic od strony silnika co sa na kielichu i wyskakuje Ci caly amortyzator ze sprezyna i lozyskiem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o przod to jak bedziesz sciagal poduche amortyzatora to sila rzeczy musisz zdjac sprezyne . Chyba ze masz nowe amorki z poduchami i sprezynami kompletne to wkladasz cale ,a jak nie to czeka cie przekladanie sprezyn - konieczny sciagacz i poduch. Dasz rade:) Powodzonka Śliwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam założone stalówki bo aluminiowe tez mi ocierają ale właśnie minimalnie dlatego myślę ze dystans 5mm wystarczy jak patrzyłem z kanału.No jam mam 225/16/40 ET 40 7,5J 16 Jeszcze zobaczę jak coś to się odezwę Nem do ciebie dzięki

Edytowane przez sliwa99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...