Gość Mordulec Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 A ja mysle ze na poczatku nie klepie bo jest poprostu gęsta klucha z tego oleju Natomiast jak sie zagrzeje to robi się woda dlatego klepie i tyle w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Panowie nadal zapraszam was do tematu http://www.maxbimmer.pl/threads/10814-SWAP-m40-na-jaki?p=104472#post104472 ;D Bo stał się tak samo ważny jak klekotanie.. chociaż jak dam "po zaworach" to siara na miasto jechać tak klekocze ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 ja przeszedłem z polsynt na full i mi silnik nie wybuch nie rozlecial sie i pierdu pierdu.... poczytajcie o olejach na powaznych stronach lub testy jakies bo naprawde 100 razy wałkuje sie ten sam temat a bo sie rozszczelni a bo cos jak qrwa cieknie to trzeba uszczelniacze pozmieniac jak po zmianie oleju dół padł to znaczy ze sinik byl złom i mocniejsze depniecie gazem na zbawiennym mineralu zataroby go tak samo 1 rada jak silnik jest zasyfiony to zalac lepszym olejem i jezdzic chwile wymienic filtr oleju lub jak nie duzo wchodzi to olej z filtrem nic sie nie moze stac (chyba ze silnik trup to tylko generalka pomaga) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 machu221 mówisz chodzi idealnie na szczeście to nie jest M40, nie bierze oleju?? nie poci sie nigdzie?? jesli TAK to gwarantuje że po zalaniu półsyntetyka nic się nie stanie, może nie będzie chodził lepiej ale mio wszystko olej będzie lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Właśnie zauważyłem że moje M40 może nie dużo ale bierze olej ;/ czyli tutaj przejście na 10w40 jest ryzykowne.. myślę że dlatego że brał ktoś przeszedł na mineralny co nie było dobrym rozwiązaniem na pewno.. przynajmniej ja bym tego tak nie rozwiązał.. zauważyłem że pukanie jest o wiele cichsze im oleju jest więcej.. praktycznie gdy jest tyle co trzeba nie występuje po nagrzaniu tak jak wcześniej.. no ale cóż.. z cierpliwością oczekuję na swoje M42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.