Marcus Opublikowano 8 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 mam taki maly klopocik z nimi. otorz jade sobie wciskam hampel i mi sie wbija do podlogi a auto jedzie dalej dopiero przy samym koncu mi lapie i hamuje jak juz pedal prawie w podlodze. dodam ze klocki mam dobre niedawno wymienione tarcze raczej tez ok. co to moze sie dziac??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Płyn sobie wymien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 8 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Płyn sobie wymien jeśli wogóle masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 8 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 płyn to już raczej trzeba by było nazwać wodą... i sprawdź czy układ masz szczelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 uklad raczej jest szczelny nic nigdzie mi nie cieknie. dziwne jest to ze czasem jest wszystko w normie tzn hample dzialaja ok a za chwile jest tak jak napisalem wyzej. tym plynem sie zaraz zajme zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 8 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Płyn możesz mieć już wypracowany i może wysprzęglik wariować. Sprawdz poziom płynu. Najlepiej wymienić płyn,odpowietrzyć układ hamulcowy i układ wysprzęglika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 9 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 dokladnie zrob jak napisal dziki powinno pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 uklad raczej jest szczelny nic nigdzie mi nie cieknie. dziwne jest to ze czasem jest wszystko w normie tzn hample dzialaja ok a za chwile jest tak jak napisalem wyzej. tym plynem sie zaraz zajme zobaczymy To zdecydowanie płyn do wymiany , na poczatku bedzie dobrze ale jak hamulce troche zagrzejesz , woda w tym płynie deko sie zagotuje i przez to wpada do konca i brak hampli , ja bym sie tak raz o mały włos nie zabił , jadac sprinterem po prawie rocznym postoju , na poczatku elegancko a na skrzyżowaniu pedał wpadł w podłoge i panika dobrze ze dało rade skrecic w prawo i nic nie stało ... masakra nie życze nikomu takiego stresu , ciśnienie normalnie 300 na 150 Wymien płyn i bedzie gitara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 9 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 po prostu płyn hamulcowy ma właściwości higroskopijne, czyli łatwo wchłania wodę, dlatego należy wymieniać maxymalnie co 2 lata,jeśli tego nie zrobisz (a pewnie nie zrobiłeś) to taki roztwór ma znacznie mniejszą temperaturę wżenia, wtedy woda zmienia się w parę i wtedy po wciśnięciu hamulca para się spręża i hamulce nie działają - wiele osób o tym nie wie i śmiga na koktajlu "mołotowa", Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.