Łukasz2000 Opublikowano 7 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Witam, alternator mi ładuje na wolnych obrotach i na światłach 14V, bez świateł 14,2V a światła mi cały czas tak jakby pulsowały, najwięcej pozycyjne pulsują. Co może być nietak??? Akumlator nowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 7 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 regulator napięcia obstawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 regulator napięcia niewiem bo, rok temu wymieniany, ładuje dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 7 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 (edytowane) a jak dodasz gazu co sie dzieje ze swiaitłami? Przestają czy pulsują szybciej? PS. może padnieta dioda albo taz "zimny lut"? Edytowane 7 Maja 2010 przez kozin09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Jak zagazuje to pulsowanie jest czasem większe chwilowo, później robi się takie samo, czasem jak jadę to wogóle na chwilę nic się niedzieje, ujadę kawałek i dalej tak siepie światłami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 7 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 WIec raczej napewno walnieta diodia albo "zimny lut" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 alternator był robiony i diody są nowe, jakby była walnięta dioda to napięcie byłoby za słabe, a jest ok, tylko kojarze że przed naprawą alternatora też tak zaczynało się już robić, więc niewiem co to może być już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 7 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 A czy przetaczany był komutator? Moze zwarcie miedzy płytkami które raz jest a raz nie ma? Tez juz wiecej pomysłow nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Coś tam zaizolowywali bo założyli nowe diody i im odrazu spaliło, zaizolowali coś tam żeby zwarcia nierobiło i ładowanie jest jak się należy tylko światła dziczeją właśnie mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 7 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 A propos tego regulatora - pamietaj, że nowe nie znaczy w stu procentach sprawne. Podejrzewam, ze cos z diodami pokiełbaszone. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Zobaczymy jak to będzie, będę szukał przyczyny jeszcze także dam znać co i jak, narazie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 7 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 czy pulsuje coś jeszcze ?? długie, oświetlenie deski, światła wew ?? zmierz napięcie bezpośrednio na żarówkach, trzeba prześledzić schemat, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 W środku pulsuje mi lampka od awaryjnych i długich świateł jak zapale je, oraz w kabinie lampki które oświetlają wnętrze kabiny. Im niższa moc żarówki tym bardziej pulsują a im wyższa tym mniej pulsują. Jak obciążę alternator, czyli włączę radio, zapalę wszystkie światła i tylko to co się da to częstotliwość pulsowania maleje. Dalej borykam się z tym i niemogę sobie poadzić już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) Jeszcze jedno, jak auto postoi kilka dni i je zapale to licznik kilometrów na desce tak mi zapulsuje też kilka razy przez pierwsze kilka sekund a później jest już OK, kilometry niepulsują, mierzyłem napięcie na żarówkach w kabinie, te co oświetlają wnętrze kabiny. Normalnie jest 11,5-11,8 Volta, jak silnik zapale jest prawie 13,5 Volta, czy to normalne???? Edytowane 14 Maja 2010 przez Łukasz2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 zgaszony: 12,50V, zapalony: 14,00 V niezależnie od obrotów, z jaka częstotliwością pulsuje?? złapiesz to na mierniku ?? jak dla mnie regulator, kup nowy to ok 30 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Jak mierze miernikiem na żarówkach to spadek jest jakieś 0,5 Volta odczuwalny, alternator ładuje tak jak napisałem w poprzednich postach, czyli prawidłowo, zobaczę co z tym regulatorem może faktycznie on jest temu winny, rok już chodzi ten regulator w sumie i dziwne żeby padał, tym że robili alternator i nic nie mówili o regulatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dziś wyciągnąłem regulator i jedna szczotka była znacząco zużyta od drugiej, z pół centymetra mniejsza. Złożyłem wszystko do kupy, zrobiłem pomiary i na aku napięcie skacze raz jest 14,05 a po pół minuty jest 2V albo 6V lub 8V tak na chwilkę i później znowu OK. Światła nadal pulsują, chociaż napięcie na żarówkach jest ok 13,5 V. Czy w takim wypadku zaczynać od wymiany regulatora na nowy???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Jak dla mnie to albo regulator padl albo gdzies nie masz masy ( - ) , Wlasciowego przejscia elektrycznego. u znajomego tak bylo i wymiana calego alternatora na nowy pomogla. Pierwsze co zrob to wymien regulator nastepnie poczysc wszystkie masy ( minusy ) Zaczynajac od akumulatora konczac na tych mniej waznych. Sprawdz takze przejscia i styki plosow. Cudow niema wiec jesli to wszystko zrobisz powinno byc ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 mialem tak w vw i po poprowadzeniu nowych mas wszystko wrocilo do normy. a tez bolo juz 1000 opini o alternatorze itd. sprobuj z ta masa- nic cie to nie kosztuje poza czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.