Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Łukasz2000

Rekomendowane odpowiedzi

W środku pulsuje mi lampka od awaryjnych i długich świateł jak zapale je, oraz w kabinie lampki które oświetlają wnętrze kabiny. Im niższa moc żarówki tym bardziej pulsują a im wyższa tym mniej pulsują. Jak obciążę alternator, czyli włączę radio, zapalę wszystkie światła i tylko to co się da to częstotliwość pulsowania maleje. Dalej borykam się z tym i niemogę sobie poadzić już :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno, jak auto postoi kilka dni i je zapale to licznik kilometrów na desce tak mi zapulsuje też kilka razy przez pierwsze kilka sekund a później jest już OK, kilometry niepulsują, mierzyłem napięcie na żarówkach w kabinie, te co oświetlają wnętrze kabiny. Normalnie jest 11,5-11,8 Volta, jak silnik zapale jest prawie 13,5 Volta, czy to normalne????

Edytowane przez Łukasz2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mierze miernikiem na żarówkach to spadek jest jakieś 0,5 Volta odczuwalny, alternator ładuje tak jak napisałem w poprzednich postach, czyli prawidłowo, zobaczę co z tym regulatorem może faktycznie on jest temu winny, rok już chodzi ten regulator w sumie i dziwne żeby padał, tym że robili alternator i nic nie mówili o regulatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dziś wyciągnąłem regulator i jedna szczotka była znacząco zużyta od drugiej, z pół centymetra mniejsza. Złożyłem wszystko do kupy, zrobiłem pomiary i na aku napięcie skacze raz jest 14,05 a po pół minuty jest 2V albo 6V lub 8V tak na chwilkę i później znowu OK. Światła nadal pulsują, chociaż napięcie na żarówkach jest ok 13,5 V. Czy w takim wypadku zaczynać od wymiany regulatora na nowy????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to albo regulator padl albo gdzies nie masz masy ( - ) , Wlasciowego przejscia elektrycznego. u znajomego tak bylo i wymiana calego alternatora na nowy pomogla. Pierwsze co zrob to wymien regulator nastepnie poczysc wszystkie masy ( minusy ) Zaczynajac od akumulatora konczac na tych mniej waznych. Sprawdz takze przejscia i styki plosow. Cudow niema wiec jesli to wszystko zrobisz powinno byc ok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...