chiccoo Opublikowano 4 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A więc do 130km/h fajnie i miło , a pózniej zaczyna wię wibracja- czym szybciej tym mocniej (jechałem aż do 150 strach mi było szybciej, a moja piękna zadowolona ) Koła wyważyłem i jest git czysto 0 wszędzie- więc wylot na A4 (bo wracałem z Opola) i wibrator znów. Więc na stacje kontroli pojechałem i czysto, tylko minimum luz na drążku kierowniczym- ale to nie może mieć aż takiego wpływu. Podobno może być podpora wału lub elastozłącze wału, ale to by mi też wibrowało przy 60km/h jak bym przeciągną na biegu- obroty do 5tys a tu nic- cisza. Co może byc spowodowane? Pomocy bo miłe to nie jest, a latania mam dużo po autostradach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 4 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Obstawiam te 2 rzeczy, ktore opisales ! mialem dokladnie tak samo w Sierre, wyrazne wibracje jak by sie po tarce jechalo. Powyzej 160km/h wszystko sie uspokajalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 I co u Ciebie było sprawcą wibracji? Wał jest jakoś wyważony ciężarkami które mogły poprostu odpaść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 4 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 popieram to co napisałeś... myślę, że to podpora, ale wymiana sprzęgła wału to bajka i koszt nijaki, wiec wymień komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.