Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Nem

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczne od tego, ze wszystkie sworznie drazki sa wymienione, zbierznosc byla robiona przed Gostyniem.

Czuje drganie kiery juz od 60km/h wszystko ladnie kupy sie trzyma bylo sprawdzane.

Zastanawiam sie czy koncowki stabilizatora z przodu moga miec az tak duzy wplyw na takie telepanie (jak zmienialem sworznie to widzialem, ze gumy sa w oplakanym stanie)? Niewykluczam tez krzywej felgi albo tarcz ale musialy by to byc banany aby je odczuc juz przy 60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli drgania wystepuja w czasie normalnej jazdy (nie hamowania) to bedzie to zwiazane z kolami, znam prosta zasade jak zdiagnozowac co jest nie tak:

jesli drgania wystepuja przy malych predkosciach +/- do 20km/h - bedzie to opona/opony z przodu,

jesli drgania wystepuja przy srednich predkosciach +/- od 20km/h do 80km/h to winna bedzie felga/felgi,

jesli drgania wystepuja przy duzych predkosciach powyzej 80km/h to winne bedzie zle wywazenie kol/kola

...oczywiscie najtensze jest wywazenie, przy okazji wywazenia mozna sprawdzic sama opone (specjalne wywazarki i rolkami) i czy kolo nie ma bicia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wszystko powymieniałes to stawiam tylko na krzywą felge , albo jakąś gulę na oponie ...

Objawy co przy jakiej predkosci dobrze opisał Tazunio

Dorzucę tylko od siebie ze najlepsza metoda na sprawdzenie swożni to rozpedzenie auta powiedzmy do 80km/h i delikatne hamowanie

jesli będzie auto wpadało w dragania i stukało to swożeń do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przed Gostyniem było dobrze??tylko mi nie pisz ze na torze jeździłeś jak emeryt

,

Dorzucę tylko od siebie ze najlepsza metoda na sprawdzenie swożni to rozpedzenie auta powiedzmy do 80km/h

to teraz moje pytanko:do 150 jest igła przy 160 czuć lekkie drgania z przodu,na kierownicy jeszcze nic nie ma,170 wychodzi na kiere,więcej ni próbowałem :P,wina wąskich opon(195/65/15 ojca samochodem jechałem) czy może wyważenie:?::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też stawiam na koła...

ostatnio założyłem tak na parę godzin niewyważone kółka ( dowód zabrany za zużyte kapcie i przegląd na szybko ;D ) to przy 60-70 już telepało.. tak do 90.. później ustawało.. później od 110 do 130 jakoś.. później delikatnie przy 150.. przy 180 już nie powiem bo na drodze której jechałem wszystko się trzęsło i nie było już wyczuwalne co lata i od czego ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wlasnie podobny problem. pozwzej 130 robi mi sie dosc mocne bicie na kierze ale ja przyczyny musze poszukac w ulkadzie bo nawet jak jade 20 czy 30 i wjade na prog zwalniajacy czy nawet na studzienke to czuje tak jakby luz na jednym kole. ale co to moze byc to jeszcze nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...