Nem Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zaczne od tego, ze wszystkie sworznie drazki sa wymienione, zbierznosc byla robiona przed Gostyniem. Czuje drganie kiery juz od 60km/h wszystko ladnie kupy sie trzyma bylo sprawdzane. Zastanawiam sie czy koncowki stabilizatora z przodu moga miec az tak duzy wplyw na takie telepanie (jak zmienialem sworznie to widzialem, ze gumy sa w oplakanym stanie)? Niewykluczam tez krzywej felgi albo tarcz ale musialy by to byc banany aby je odczuc juz przy 60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 jesli drgania wystepuja w czasie normalnej jazdy (nie hamowania) to bedzie to zwiazane z kolami, znam prosta zasade jak zdiagnozowac co jest nie tak: jesli drgania wystepuja przy malych predkosciach +/- do 20km/h - bedzie to opona/opony z przodu, jesli drgania wystepuja przy srednich predkosciach +/- od 20km/h do 80km/h to winna bedzie felga/felgi, jesli drgania wystepuja przy duzych predkosciach powyzej 80km/h to winne bedzie zle wywazenie kol/kola ...oczywiscie najtensze jest wywazenie, przy okazji wywazenia mozna sprawdzic sama opone (specjalne wywazarki i rolkami) i czy kolo nie ma bicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 czyli koncowki stabilizatora moge wykluczyc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Jak to wszystko powymieniałes to stawiam tylko na krzywą felge , albo jakąś gulę na oponie ... Objawy co przy jakiej predkosci dobrze opisał Tazunio Dorzucę tylko od siebie ze najlepsza metoda na sprawdzenie swożni to rozpedzenie auta powiedzmy do 80km/h i delikatne hamowanie jesli będzie auto wpadało w dragania i stukało to swożeń do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 a przed Gostyniem było dobrze??tylko mi nie pisz ze na torze jeździłeś jak emeryt , Dorzucę tylko od siebie ze najlepsza metoda na sprawdzenie swożni to rozpedzenie auta powiedzmy do 80km/h to teraz moje pytanko:do 150 jest igła przy 160 czuć lekkie drgania z przodu,na kierownicy jeszcze nic nie ma,170 wychodzi na kiere,więcej ni próbowałem ,wina wąskich opon(195/65/15 ojca samochodem jechałem) czy może wyważenie:?::?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 W Gostyniu troche mi sie polatalo nawet 2x pozatorem to jutro trzeba sie bedzie zglosic na naprawe kolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Ja tez stawialbym na felgi przednie. Nem, jesli chcesz to dawaj do mnie, mozemy zalozyc tam te 18 ktore sciagalismy z TDS'a, one sa prosciutkie. Zalozy sie, przejedziesz sie i wszystko bedzie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dzieki woz ale niema szans zeby sie zmiescily, 205 na 17 wchodzi na styk u mnie zbyt bardzo siedzi ale zrobie test z kumplem tym co wzial smiglo od ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 1 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Zakładaj tył na przód i sprawdz ale na 99% to wina kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 4 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Też stawiam na koła... ostatnio założyłem tak na parę godzin niewyważone kółka ( dowód zabrany za zużyte kapcie i przegląd na szybko ;D ) to przy 60-70 już telepało.. tak do 90.. później ustawało.. później od 110 do 130 jakoś.. później delikatnie przy 150.. przy 180 już nie powiem bo na drodze której jechałem wszystko się trzęsło i nie było już wyczuwalne co lata i od czego ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 mam wlasnie podobny problem. pozwzej 130 robi mi sie dosc mocne bicie na kierze ale ja przyczyny musze poszukac w ulkadzie bo nawet jak jade 20 czy 30 i wjade na prog zwalniajacy czy nawet na studzienke to czuje tak jakby luz na jednym kole. ale co to moze byc to jeszcze nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Yyy no to może sworzeń ? z którejś strony.. w sumie da się to wyczuć.. u mnie jest podobny objaw a mam jeden do wymiany (i tak chyba rozsądniej jest wymieniać komplet L-P) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 tak. musze powymieniac sworznie. dzisiaj to sprawdzilem i znalazlem. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.