woz Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Witam. No wiec okazalo sie, ze moj nowy nabytek wymaga wiecej roboty niz mi sie poczatkowo wydawalo. Blacha jedna sprawa, ale po wymianie swiec, silnik dalej kuleje. Jak stoje na swiatlach to obroty sa w stanie spasc nawet do okolo 300obr/min. Samochod az sie buja, bo tak nierowno pracuje. Wymienilem swiece na nowe, troche lepiej, ale dalej lipa. Ale jak sie nim jedzie, to gdziez tak od 1000obr zaczyna ladnie wchodzic (chociaz jest tam dzwiek jakby lancuch byl za luzny, ale to juz druga sprawa). Wydaje mi sie, ze to pewnie jakas ******la (zazwyczaj tak bywa). Co moze byc przyczyna jesli nie swiece, jedynie to zostaja cewki zaplonowe i fajki? czy jeszcze cos? Aha, za pamieci. Jak wymienialem swiece, cala czworka od sytrony pasazera byla mokra od oleju. Uszczelka do wymiany? No, to wzialem sobie projekcik. Jedyna pociecha jest to, ze za wszystkie te ******ly, udalo mi sie niezla kwote ugryzc z ceny.. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ja dodam od siebie , silniczek krokowy do przemycia oraz sondy l , sa dwie uszkodzenie 1 powoduje bujania, wymienialem usiebie ostatnio cewke ,tez trzepalo mi silnikiem ale obroty nie falowaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Woz to czeka Cie podobna przeprawa jak z kombiakiem , czyli uszczelki pod deklami , odma , fajki .... sondy warto sprawdzic na kompie , chociaz skoro wiesz ze swieczki pływały w oleju to to raczej sprawa oczywista czemu masz taką telepawke Chłopaki ze smętnej chyba pamietają jak to rozmontować i poskładac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) I jest jeszcze jedna rzecz. Rano jak wstaje i wychodze przed dom to tak daje paliwem, ze az cud ze moje psy w nocy nie padaja ze smrodu, tak jakby dostawal strasznie mocna mieszanke. Jakas wskazowka? Sondy? Co do uszczelek, odmy, fajek i cewek, samochod jedzie w poniedzialek/wtorek do czerwonastrzala na warsztat, trzeba bedzie pokombinowac i na dzien dobry sprawdzic kompresje w silniku i pozostale milion rzeczy z listy. Wsyztsko ok, samochod ladny w srodku, ale jest jednak sporo tego. Moj mechanik twierdzi, ze sie wpierniczylem jak mucha w smole Aha, i zeby nie bylo nudno. Jak zatankowalem pelny bak, to lalo sie paliwo z tylu jak z kranu! Dopiero jak zeszlo do okolo 1/4 baku to przestalo. Jakis przewod do wymiany? Oj nie, napewno nie bedzie nudno z tym cackiem Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) V Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez Lucius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Paliwo szybko wylatasz i trzeba będzie zrzucić baniak , wszystko będzie widać jak na dłoni . W razie dużych uszkodzeń : http://www.allegro.pl/item1012713691_bak_zbiornik_paliwa_90_l_bmw_e34.html Ale ja bym stawiał na któryś wężyk urwany od odpowietrzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 opłacało się..... z opisu jaki przedstawiasz to raczej na złom niż do jeżdżenia a mokra świeca to raczej pierścienie obstawiam, czyli remont silnika , oby nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 a mokra świeca to raczej pierścienie obstawiam, czyli remont silnika , oby nie W M60 olej zalewa swiece od góry przez uszczelkę z klawiatury i przez to czasem V8 dostaje telepawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 hmmmm fakt nie znam M60, ale zalewa olej do cylindra ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 mokra świeca w m60 oznacza uszczelki pod klawiaturą i te malutkie uszczelki do wymiany. Odma plus uszczelki i będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Nigdy nie robilem samemu wiec wychyle sie z glupim pytaniem. Wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow banalna rzecz? czy trzeba sie nagimnastykowac? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 U mnie w R6 zajeło nie co ponad godzinkę, ale robiłem w dwie osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Rozkrecenie jest raczej łatwe , wymiana uszczelek również , jedynie trzeba uważac zeby dobrze poskładac zeby wszystkie uszczelki usiadły na swoim miejscu Zwłaszcza te małe uszczelki są wredne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 mokra świeca w m60 oznacza uszczelki pod klawiaturą i te malutkie uszczelki do wymiany. Odma plus uszczelki i będzie ok. podobnie jak w M50itp., robilem - nic ciezkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomeQ_22 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 z tą nierówną pracą dobrze by było sprawdzić czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 z tą nierówną pracą dobrze by było sprawdzić czujnik położenia wału Hehe mi sie własnie dzisiaj wysrał do konca czujniczek , ledwie do domu wróciłem :lol: A tak na marginesie to tego czujnika zbytnio nie sprawdzisz , bo na kompie zazwyczaj pokaże go jak juz kleknie na amen ,ale jesli zostaną wyeliminowane wszystkie poprzednie usterki a dalej będzie miał takie fazy to warto wymienic ten czujnik za wczasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Juz uszczelki pod pokrywe zaworow zakupione, oczywiscie wraz z nowa Odma. Dobrze bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 co do mycia silniczka to ja umyłem i jest gorzej ;/ a już mi fajnie chodziła jak nie masz gazu to w miarę wszystko idzie fajnie zrobić ja wtryski wymieniałem na podwórku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 i co?? wymieniłeś sam odmę i uszczelki?? ile dałeś za komplet uszczelek (uszczelniacze zaworowe) ?? bo mam do wymiany i się śpieszę z tym. Muszę sam to ogarnąć albo napisz gdzie robiłeś i ile dałeś za wymianę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Mat na necie było kompletne fotostory jak wymienic odme , sam musze sie za to zabrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 http://forum.7er.pl/mechanika-wymiana-odmy-m60b40-vt11222.htm?highlight=odma znalazłem to: tylko pytanie jak zdjąć zbiorniczek wyrównawczy i czy trzeba spuszczać płyn. Muszę się jutro za to zabrać bo auto nie chodzi równo ,a czeka mnie trasa w sobotę długa. Odma+cewki+fajki+zwalenie michy olejowej+wymiana oleju i zaczyna mi się śpieszyć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.