Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


dławienie silnika / Przerywania


zdr

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że problem jest często omawiany na forach, przekopałem dziesiątki postów ale żaden nie pokrywa się z moim. Gdy odpalę na gazie i są takie chłodne dni jak teraz to po przejechaniu jakichś paruset metrów albo paru kilometrów szarpie i dusi się.. Po przełączeniu w tym momencie na benzyne gaśnie przy wciskaniu sprzęgła.. na gazie faluje i także przy tym potrafi zgasnąć.. zwłąszcza gdy jadę np przy 4tys obrotów i sie zatrzymuje na krzywżówce. I tak zawsze gdy silnik jest zimny.. Gazownik regulował i powiedział że ustawił wszystko jak powinno być. Po odpaleniu na benzynie rano.. jedzie normalnie.. i nie gaśnie.. po przejechaniu jakichś 3-4 km po rozgrzaniu silnika przełączam na gaz i jest okej.. więc niby fajnie.. ale czy sytuacja opisana wcześniej powinna mieć miejsce?? i to jest właśnie moje pytanie.. Gaz 2 generacji.. Silnik 1.8i M40 (e36 oczywiście). Nie mogę znaleźć tematu jak w tym modelu sprawdzić błędy metodą błyskową

Sorry za przydługi opis :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem sporo styczności z instalacjami gazowymi(właśnie generacji 1 i 2) i wiem jedno:

samochód zawsze odpalasz na benzynie! jeździsz na niej do czasu jak z nawiewów nie zacznie lecieć letnie powietrze i wtedy przełączasz na gaz...

złota zasada w przypadku starszych generacyjnie instalacji, wtedy jazda będzie bezproblemowa

postudiuj trochę zasadę działania instalacji gazowych a dowiesz się dlaczego ;]

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak Tazunio napisał, a jak z temp silnika u Ciebie? Kreska w pionie? Jka parownik bedzie nie dogrzany to zadna regulacja Ci nie pomoże.

MIalem tak kiedyś w swojej e36, tylko, że mi jakiś "geniusz" parownik pod duzy obieg podłączył!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ktoś mi mówił że parownik może być niedogrzany wtedy i dlatego taki efekt.. więc domyślam się że latem powinno być lepiej z tym. a zimą gorzej.. teraz jadę na pb dopóki kreska nie stanie w pionie.. jadąc przełączam na lpg i jest w sumie dosyć okej.. przed tym kilka razy stałem jak idiota na skrzyżowaniu i kręciłem i teraz dziwne przyzwyczajenie że gdy wciskam sprzęgło lukam na obroty.. Miałem kiedyś hondę prelude z taką samą instalacją.. ten sam problem.. popadało.. trochę chłodniej.. i porażka.. dzięki za odpowiedź. Co do temperatury sprawdzę radę z nawiewem ;D

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to żeby najpierw zagrzać silnik do tych min 30st powinien wiedzieć każdy kto zetknął sie z gazem,z każdą instalką jest książeczka na jej przejrzenie starczy 2 minuty,o ile dobrze pamiętam to jest tam napisane na temat tych starych instalek ze należy zapalać i gasić na benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...