Marcus Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 witam w moim bmw 520i 1988 rok silnik m20 pojawil sie dosc spory problem. mianowicie jadac szarpie mi autem i tak jakby przerywa czasem podczas jazdy gasnie. dzieje sie tak np . po wrzuceniu wyrzzeszego biegu czesto mi szarpie. podejrzewam ze to przeplywka. dorzdzcie mi cos. bo jesli to przeplywka do czy da sie to jakims tanim kosztem naprawic czy tylo wymiana wchodzi w gre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Najpierw odepnij i zobacz co się będzie działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 a gdzie dokladnie sie odpina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 stajesz z boku od strony kierowcy, przepływka jest przy filtrze powietrza (taka aluminiowa puszka), od spodu od strony silnika jest wtyczka w przepływce, wtyczka z drutem, naciskasz drut do góry i dopiero ciągniesz wtyczkę masz gaz ?? a jak się wkręca na postoju ?? to może być też filtr, świece, kable, kopułka, palec......... przyczyn może być wiele, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) odepne i zobacze co sie bd dzialo. swiece wymienione gazu nie ma i nigdy nie bylo. problem stal sie powazny od wczoraj i dzieje sie to bardzo czesto. martwi mnie to bo samochod jest mi bardzo potrzebny. natomiast inwestowanie kolejne w jakies drogie naprawy mi nie pasuje teraz. @edit: poza tym jadac czuje sie jak bym mial silnik z matiza w tym aucie nie wiem czemu on jest tak zamulony. moze to ma zwiazek z tym wszystkim Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez Marcus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomeQ_22 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) mam podobny problem u siebie ten sam silnik jak jeżdżę na benzynie bo na gazie jest ok Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez TomeQ_22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 mam podobny problem u siebie ten sam silnik jak jeżdżę na benzynie bo na gazie jest ok ale problem z szarpaniem czy zamulaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomeQ_22 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 zamulania nie mam mam tylko szarpanie przy zmianie biegu na wyższy strasznie jest to uciążliwe a moc nie powiem bo ma silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 A nie zassało ci syfu z baku?? Nie skończyłą Ci się nagle benzyna ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris.wawa Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Sądzę że któreś gary lub gar Ci nie chodzi. Sprawdź: 1. Przewody w ciemności czy nie mają przebić. 2. Jak nie mają to odkręć kopułkę i zobacz uważnie czy nie ma pęknięć! ja miałem taki przypadek. I rozkręciłem wszystko przed kopułką. A to była właśnie ONA. Była pęknięta. A i mechanik sądę wymieniał i inne zupełnie niepotrzebnie. Co do kopułki i jej wyjęcia: 1. Wyjmij osłonę węntylatora jest ona na dwóch kołkach plastkiowych, potem wychodzi do góry 2. Potem klucz nasadowy 8mm i trzy śruby kopułki (nie odpinaj przewodów zapłonowych) bo potem nie dojdziesz gdzie który. 3. Dopiero jak odkręcisz kopułkę odepnij przewód ale tylko jeden na raz by zaraz wpiąć i wypiąć następny. Tak by sprawdzić czy nie ma pęknięć pod gumą przewodu ale by nie pomieszać kolejności. Jak w tych oględzinach nic nie znajdziesz, zobacz jeszcze cewkę zapłonową, Czy nie ma pęknięć. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 nie wyciągniesz tak kopułki, pkt 1,5 odręć/poluźnij przewód od płynu chłodzenia, idzie w poprzek silnika, metalowy, 2 śruby 10, jedna od strony wentylatora, druga na obudowie pompy, pod świecami wtedy kopułka dopiero i zobacz czy miedz w kopułce i na palcu rozdzielacza nie wypalona za bardzo, ew. delikatnie drobnym papierkiem można przetrzeć i oczyścić wszystko z pyłu, on też może powodować przebicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris.wawa Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 nie wyciągniesz tak kopułki, pkt 1,5 odręć/poluźnij przewód od płynu chłodzenia, idzie w poprzek silnika, metalowy, 2 śruby 10, jedna od strony wentylatora, druga na obudowie pompy, pod świecami wtedy kopułka dopiero i zobacz czy miedz w kopułce i na palcu rozdzielacza nie wypalona za bardzo, ew. delikatnie drobnym papierkiem można przetrzeć i oczyścić wszystko z pyłu, on też może powodować przebicia Nie wyciągnie? Sądzę że się mylisz Bo ja to zrobiłem i to nie raz w poprzednim m20, a w tym co teraz mam też wyciągałem kopułkę by ją przejrzeć. I to dokładnie tak jak opisałem. Jak zdejmie się osłonę wiatraka to jest całkiem sporo miejsca i nie ma problemu. look: http://static.bmwfans.info/images/epc/MTNfcA==.png Nic nie zawadza wyjęciu kopułki prócz wentylatora. Ale on jest oddalony od niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 (edytowane) nie musisz mi rysunku pokazywać, wiem co mówię, 2 dni temu wymieniałem pasek rozrządu M20B25:P w każdym razie u mnie zawadza rura od wody, ale to tylko 2 śruby więc tak czy siak, nr 8 RURA: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC11&mospid=47373&btnr=11_0793&hg=11&fg=35 może w M20B20 jest inaczej Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomeQ_22 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 A nie zassało ci syfu z baku?? Nie skończyłą Ci się nagle benzyna ?? tak skończyła mi się benzyna do sucha jak wracałem po kupnie samochodu w nocy to mój pierwszy smochod w ciemności nie mogłem dojść i przez prawie 100 km jechałem muł strzelało mi z tłumika śmierdziało benzyną wystraszyłem się ze to coś poważnego aż przed samym domem zgasł mówie ze to nie możliwe ze na 100 km spalił za 70 zł benzyny a jednak bak suchutki wstałem rano zaglądam pod mache taka malutka gumka mi spadła przy filtrze powietrza zalałem benzyny i działa tylko szarpanie zostało wymieniłem filtr powietrza świece nie wiem czy te szarpanie ma coś wspólnego z tym. może poprostu coś się zapchało przepływomierz albo coś nie mam pojecia i tak teraz na gazie częściej jeżdże ale jak sie gaz skończy to jest to dość uciążliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 A nie zassało ci syfu z baku?? Nie skończyłą Ci się nagle benzyna ?? oj nie bo ja zawsze mam w baku 60 L i jak zejdzie na 50L to uzupelniam wiec nawet do rezerwy nie dochodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomeQ_22 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 sorry że tak w temat sie wcinam ale jak by ktoś mógł to czy takie objawy od syfu z baku mogą być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Wszystko jest możliwe- a możliwości pełni. Sprawdz filtr paliwa jeszcze- wymien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.